Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Overdriver foreldrene? (VG)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-06, 10:54   #41
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overdriver foreldrene? (VG)

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

Og dfet finnes alltid en slik unge som denne gutten sikkert var.

"En slik unge?!" Det er snakk om et lite barn på to år.

Det er de voksnes ansvar å passe på at ikke barna blir bitt av rotter i barnehagen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 10:56   #42
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Overdriver foreldrene? (VG)

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Øh, ja? Er det ikke det som er problemet vi diskuterer her? Om barnehagen bør ha bedr rutiner og om det er grunnlag for reaksjon?

Ikke om rotta er slem.

Ikke sant og jeg ble sitert for at jeg syntes synd på rotten og derfor kom denne i svar fra meg som du ser i tråden.


Sist redigert av Tinka : 03-11-06 kl 11:12.
Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 11:05   #43
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Overdriver foreldrene? (VG)

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.




En 2-åring vet ikke nødvendigvis at rotter biter hvis man stikker fingeren inn til dem, selv om de har blitt forklart dette rett før. Derfor er det barnehagens ansvar å passe på at slikt ikke skjer, og de bør ha rutiner for hvordan dyremøter skal skje.

det var jo det jeg mente.. at de sikkert hadde sagt til alle barna at man ikke skulle stikke inn fingeren.. Ikke at en 2 åring alltid forstår og hører etter, men så lærte han kanskje denne gangen da..?

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 11:07   #44
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Overdriver foreldrene? (VG)

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

"En slik unge?!" Det er snakk om et lite barn på to år.

Det er de voksnes ansvar å passe på at ikke barna blir bitt av rotter i barnehagen.

Jah det finnes alltid "en slik unge"... En som MÅ utforske og undersøke og være nysgjerrig. jeg har selv en slik.

Jeg syns også det er barnehagens ansvar, men slikt skjer. Man tar øynene vekk i 2 sekunder, så er det gjort. Ingen vits i å saksøke av den grunn. Det var en ROTTE for guds skyld.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 12:52   #45
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overdriver foreldrene? (VG)

Hvorfor er det egentlig så synd på rotta? Rent bortsett fra at den må sitte i bur.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 12:54   #46
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overdriver foreldrene? (VG)

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Hvorfor er det egentlig så synd på rotta? Rent bortsett fra at den må sitte i bur.

Fordi den antagelig blir ganske stresset av støynivå og masse folk og ukjente omgivelser. De fleste dyr blir stresset og skremt av slikt.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 13:03   #47
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overdriver foreldrene? (VG)

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Tamrotter er da ikke skadedyr, ikke noe mer enn kaniner eller marsvin er det. Hvorfor ville du blitt sur over at den i det hele tatt var i barnehagen? Eller ville du blitt sur uansett hvilket dyr det var?

I mine øyne er rotter skadedyr uansett om man kaller dem tamme.

Jeg ville ikke likt at man tok med dyr av noe slag i barnehagen, det er ikke en god situasjon for noe dyr å være i med en masse unger over seg på én gang og dyret vil reagere annerledes enn man normalt kunne forvente. Jeg synes ikke det er forsvarlig. Selv den snilleste, mest saktmodige hund ville kunne bli stresset av en stor barneflokk.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 13:10   #48
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overdriver foreldrene? (VG)

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

I mine øyne er rotter skadedyr uansett om man kaller dem tamme.

Tamme rotter er tamme, like tamme som andre kjæledyr - det er ikke bare det at man "kaller" dem tamme. Jeg skjønner at du ikke liker rotter, det er det mange som ikke gjør, men jeg synes vel ikke det at du ikke liker et dyr er en god grunn til å bli sur dersom barnehagen lar barna hilse på et slikt dyr (hvis det ellers gjøres under trygge forhold).

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg ville ikke likt at man tok med dyr av noe slag i barnehagen, det er ikke en god situasjon for noe dyr å være i med en masse unger over seg på én gang og dyret vil reagere annerledes enn man normalt kunne forvente. Jeg synes ikke det er forsvarlig. Selv den snilleste, mest saktmodige hund ville kunne bli stresset av en stor barneflokk.

Det kan det være noe i, ja. Jeg synes det er fint å lære barn hvordan man møter dyr, men da bør det gjøres i små grupper og med litt forberedelse, og man må passe på at barna ikke plager eller skremmer dyret. Særlig hvordan man forholder seg til hunder synes jeg det er veldig fint å lære barn, for de fleste treffer hunder innimellom, og da er det en fordel å ha lært hvordan man skal og ikke skal behandle dem.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 13:28   #49
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overdriver foreldrene? (VG)

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.


Det kan det være noe i, ja. Jeg synes det er fint å lære barn hvordan man møter dyr, men da bør det gjøres i små grupper og med litt forberedelse, og man må passe på at barna ikke plager eller skremmer dyret. Særlig hvordan man forholder seg til hunder synes jeg det er veldig fint å lære barn, for de fleste treffer hunder innimellom, og da er det en fordel å ha lært hvordan man skal og ikke skal behandle dem.

Det er slik jeg har opplevd at de ansatte gjør de få gangene det har vært dyr i barnehagen. Da har de latt barna se eller klappe, men passet på at det har vært få om gangen.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 13:35   #50
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overdriver foreldrene? (VG)

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Fordi den antagelig blir ganske stresset av støynivå og masse folk og ukjente omgivelser. De fleste dyr blir stresset og skremt av slikt.

Men hvorfor tar man da med en rotte (eller andre dyr, for den saks skyld) i en barnehage? Det er jo i så fall uheldig for både dyr og barn.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 13:39   #51
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overdriver foreldrene? (VG)

Nå ser jeg at du forsåvidt har skissert hvordan du ser for deg at det skal foregå, Skilpadda, så det var egentlig ikke spesielt rettet til deg.

Jeg har motforestillinger mot dyr i bur, det være seg hamstere, rottere eller fugler. Jeg synes ikke det er den måten man skal introdusere dyr for barn på. La barna møte dyr som er i et mest mulig naturlig miljø.

Men det er min personlige mening, da. Sikkert fordi jeg har vokst opp på landet.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 13:40   #52
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overdriver foreldrene? (VG)

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Men hvorfor tar man da med en rotte (eller andre dyr, for den saks skyld) i en barnehage? Det er jo i så fall uheldig for både dyr og barn.

Det er derfor jeg mener man bør sørge for at det skjer i rolige former, at man forbereder barna, har små grupper etc. Hvis rotten f.eks. får sitte på eierens fang eller skulder og er trygg, mens noen få barn av gangen kommer bort for å se på den, vil den bli langt mindre stresset enn om den sitter i et lite bur og er omringet av barn som bråker og prøver å pirke borti den. (Jeg aner ikke hvordan det ble gjort i dette konkrete tilfellet, altså.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 13:41   #53
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overdriver foreldrene? (VG)

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Jeg har motforestillinger mot dyr i bur, det være seg hamstere, rottere eller fugler. Jeg synes ikke det er den måten man skal introdusere dyr for barn på. La barna møte dyr som er i et mest mulig naturlig miljø.

Men det er min personlige mening, da. Sikkert fordi jeg har vokst opp på landet.

Jeg skjønner hva du mener. Men rent praktisk er det vel enklere å la barna hilse på en hamster enn en geit, liksom. I alle fall hvis det skal skje i barnehagen.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 13:42   #54
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overdriver foreldrene? (VG)

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men rent praktisk er det vel enklere å la barna hilse på en hamster enn en geit, liksom. I alle fall hvis det skal skje i barnehagen.



Men da tenker jeg at det på en måte ikke er verdt det. SÅ viktig er det vel ikke at barna blir introdusert for dyr at man må ofre en rottes sinnsro og mentale balanse.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 15:42   #55
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Overdriver foreldrene? (VG)

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Hvorfor er det egentlig så synd på rotta? Rent bortsett fra at den må sitte i bur.

Jeg synes synd på den fordi at den sikkert ble stresset og muligens redd før den bet.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 15:48   #56
mammami
Så stor, den lille lykken
 
mammami sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Innlegg: 827
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Overdriver foreldrene? (VG)

Ja, foreldrene overdriver.
Og ja - det kan godt hende at barnehagen skulle ha forberedt bedre,informert bedre osv. Og det er synd på den stakkars rotta, som ikke engang får vite hvor mye sympati og omtanke den blir utsatt for av så mange oppegående damer!



Deilig å komme inn her og tenke på helt andre ting

__________________
m a m m a m i
Når du virkelig ønsker deg noe, vil hele universet arbeide for at ønsket ditt skal bli oppfylt. (Cuelho, Alkymisten)
mammami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 16:24   #57
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Overdriver foreldrene? (VG)

Opprinnelig lagt inn av mammami, her.

Ja, foreldrene overdriver.
Og ja - det kan godt hende at barnehagen skulle ha forberedt bedre,informert bedre osv. Og det er synd på den stakkars rotta, som ikke engang får vite hvor mye sympati og omtanke den blir utsatt for av så mange oppegående damer!

.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 17:55   #58
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overdriver foreldrene? (VG)

Opprinnelig lagt inn av mammami, her.

Ja, foreldrene overdriver.
Og ja - det kan godt hende at barnehagen skulle ha forberedt bedre,informert bedre osv.

Synes i grunnen de kunne tatt en alvorsprat med rotta i forkant også, forberedt den på hva som skulle skje, lissom.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 17:57   #59
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overdriver foreldrene? (VG)

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Synes i grunnen de kunne tatt en alvorsprat med rotta i forkant også, forberedt den på hva som skulle skje, lissom.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 18:57   #60
Butterfly
Superaktiv
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
Innlegg: 382
Butterfly er litt kul
Standard

Sv: Overdriver foreldrene?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg synes de overdriver. (Synes forøvrig VG også overdriver ved å presentere dette som en "nyhet")

Er enig med deg der.

Butterfly er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no