Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Dyrevernere og jakt

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-08, 14:49   #81
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrevernere og jakt

Hadde det ikke vært for jegere hadde mammaen til Bambi fortsatt vært blant oss.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 17:50   #82
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dyrevernere og jakt

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hadde det ikke vært for jegere hadde mammaen til Bambi fortsatt vært blant oss.

87+ år gammel? I think not. Hun hadde ikke blitt mer enn ti år i beste fall.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 17:52   #83
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrevernere og jakt

Jo, mammaen til Bambi hadde det, så!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 18:41   #84
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dyrevernere og jakt

Eg er jaktenke denne veka og gledar meg til frysaren blir fylt opp.
Mannen har jakta elg i mange, mange år. Broren hans er grunneigar og han jaktar sammen med bestefaren sin. Dei har i år fått tildelt 18 dyr dei kan skyte. Storebror er og med og syns det er stor stas.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 19:15   #85
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.148
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dyrevernere og jakt

Min kjære har skutt et rådyrkje i dag.
Med hunden på slep selvsagt, for dyret rakk jo å springe noen få meter og gjemme seg i kjent rådyrstil.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 21:46   #86
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Dyrevernere og jakt

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Min kjære har skutt et rådyrkje i dag.
Med hunden på slep selvsagt, for dyret rakk jo å springe noen få meter og gjemme seg i kjent rådyrstil.

*Drømme seg bort til barbariets smell*
Da blir det gode middager på dere, Magica. Ikke så rent misunnelig skal jeg si deg.

  Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 22:02   #87
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.083
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrevernere og jakt

Brødrene mine har vært på fugletitting i helgen, aka. rypejakt.

Det er kun en grunn til at jeg aldri har tatt jegerprøven og ikke jakter.
Jeg liker ikke viltkjøtt, og det kunne ikke ramlet meg inn å jakte etter noe jeg ikke vil spise.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 07:52   #88
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Dyrevernere og jakt

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Brødrene mine har vært på fugletitting i helgen, aka. rypejakt.

Sånne ryper uten fjær men med skjørt og høye hæler?

  Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 09:55   #89
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrevernere og jakt

Jeg så to ryper på nært hold da jeg var ute og fant turorienteringsposter i går. De så nok at jeg ikke hadde med meg gevær, for de tok seg god tid da de fløy av gårde. Jeg angrer på at jeg ikke kastet den spisse siden på kompasset mitt etter dem - da kunne vi hatt rypekjøtt til middag snart.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
elgsteik, lemmenøre


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no