Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Anbefal meg en god trenigs-DVD (jadda, det er blodharry)

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-08, 09:25   #1
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Anbefal meg en god trenigs-DVD (jadda, det er blodharry)

Etter at livet som småbarnsmor og ikke minst tobarnsmor for fullt fikk feste i hverdagen innser jeg at trening blir det så som så med. Gåturer får jeg selvsagt til, men jeg skulle gjerne ha trent litt styrke og smidighet også. Treningssenter får jeg ikke til på i hvert fall et halvt år ennå. Derfor er det bare å stikke fingeren i jorda og finne ut hvor man er, og leve livet deretter. Er det noen som har en trenings-DVD å anbefale?

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 10:30   #2
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.463
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en god trenigs-DVD (jadda, det er blodharry)

Når du først har beveget deg ut på den harry geleien, kan du likegodt ta den helt ut; TV-shops Winsor Pilates er veldig bra!

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 10:42   #3
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal meg en god trenigs-DVD (jadda, det er blodharry)

jeg har en pilates fra bokklubbene og jeg synnes den er bra.
Hadde en gang i tiden en work out med ei eller anna trenings narkoman dame fra usa,Jane ett eller annet.den vr og rå bra.Men den ble borte da vi flyttet
Har brukt den masse etter at jeg kjøpte en sånn tykk leke-treningsmatte til snoopy.2 fluer i et smekk.Lekematte for barn og trening for mor.
Men lek for barn er jo og trening for de hehe
rater bare bambus i dag:

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 11:22   #4
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en god trenigs-DVD (jadda, det er blodharry)

Hvorfor er det harry?

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no