Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du skrevet innlegg på FP du angrer på?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-09, 22:01   #1
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Har du skrevet innlegg på FP du angrer på?

Jeg har ikke skrevet noe jeg angrer på, men i et par debatter har jeg ikke forklart meg på en god nok måte, noe som ga folk inntrykk av at jeg stod for helt andre ting enn jeg faktisk gjør. Det er kjedelig når det blir slik, men samtidig er det å risikere en del av det å være på forum.

I en del tråder ser det nesten ut som noen angrer på at de postet innlegg i det hele tatt fordi poengene blir spikket fra hverandre og ofte tatt ut av sammenheng. Da kan man føle seg litt betutte og nærmest brukt. Kanskje man også angrer på at man poster innlegg.

Står du for alt du har skrevet eller angrer du (litt?) på noen innlegg eller formuleringer i innlegg?

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 22:02   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du skrevet innlegg på FP du angrer på?

Selvsagt angrer jeg ikke. At noen er så dumme at de ikke skjønner hva jeg snakker om er ikke mitt problem.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 22:02   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.821
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du skrevet innlegg på FP du angrer på?

Det jeg skriver, det kan jeg stå for.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 22:04   #4
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du skrevet innlegg på FP du angrer på?

Det er sjelden jeg angrer på det jeg har skrevet, eller hvordan jeg har formulert ting. (Sånn utenom at jeg er klar over at jeg er et brødhue når det gjelder grammatikk. Så der angrer jeg mye, selv om jeg ikke helt hva jeg angrer meg for. ) Jeg har derimot minst en gang angret på at jeg har utlevert meg for mye.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 22:05   #5
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du skrevet innlegg på FP du angrer på?

Jeg angrer ingen ting, men jeg ble en gang overrasket over reaksjonene og ikke minst tolkningene i en tråd jeg startet.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 22:08   #6
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.898
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du skrevet innlegg på FP du angrer på?

Jeg har ikke problemer med å stå for noe jeg har skrevet her, men jeg angrer muligens litt på et par innlegg skrevet i bråsinne.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 22:10   #7
Lita
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har du skrevet innlegg på FP du angrer på?

Nei. Mulig jeg kunne formulert på en annen måte, men folk leser vel ting forskjellig uansett. Så... Står for alt jeg skriver.

  Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 22:10   #8
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du skrevet innlegg på FP du angrer på?

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Jeg angrer ingen ting, men jeg ble en gang overrasket over reaksjonene og ikke minst tolkningene i en tråd jeg startet.

Ja, der har jeg også noe som har brent seg fast. Jeg følte at jeg ble stemplet som en som ikke ønsket å jobbe mot rasisme den gangen jeg ikke (ganske umiddelbart etter at det skjedde) mente at det uten videre var riktig å kalle handlingen mot Ali Farah rasisme. Det føltes helt merkelig, siden antirasisme har vært en viktig del av min identitet helt siden jeg var ganske liten. Selv om jeg kanskje ble oppfattet annerledes enn jeg ønsket, så kan jeg ikke si at jeg angrer på noe av det jeg skrev.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 22:16   #9
Imma
Ikke altetende
 
Imma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 2.655
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du skrevet innlegg på FP du angrer på?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Selvsagt angrer jeg ikke. At noen er så dumme at de ikke skjønner hva jeg snakker om er ikke mitt problem.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 22:21   #10
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du skrevet innlegg på FP du angrer på?

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Jeg angrer ingen ting, men jeg ble en gang overrasket over reaksjonene og ikke minst tolkningene i en tråd jeg startet.


Signerer.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 22:21   #11
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du skrevet innlegg på FP du angrer på?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Selv om jeg kanskje ble oppfattet annerledes enn jeg ønsket, så kan jeg ikke si at jeg angrer på noe av det jeg skrev.

Det tror jeg noen kan synes er vanskelig. Selv om man står for det man skriver så har man ikke kontroll over andres måter å tolke en på. Det kan stikke dypt når man blir fremstilt, eller tolket, helt feil i forhold til hvordan man oppfatter seg selv. Og i noen tilfeller har jeg sett at hvis man forklarer og forsvarer så blir det tolket negativt.

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 22:22   #12
Imma
Ikke altetende
 
Imma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 2.655
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du skrevet innlegg på FP du angrer på?

Jeg kan ikke komme på noe jeg angrer på å ha skrevet, nei. Men av og til angrer jeg litt når jeg ser svarene. Enten fordi de er tatt ut av sammenheng,misforstått eller fordi de skuffer meg.
Og i motsetning til Sitronen så synes jeg, i aller høyeste grad, at det er mitt problem om jeg ikke klarer å få folk til å forstå hva jeg snakker om. Når jeg sier/skriver noe er det jo fordi jeg har en hensikt med det jeg vil kommunisere, da blir det selvfølgelig mitt problem om jeg formulerer meg slik at noe annet enn hensikten blir forstått.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 22:27   #13
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du skrevet innlegg på FP du angrer på?

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Det tror jeg noen kan synes er vanskelig. Selv om man står for det man skriver så har man ikke kontroll over andres måter å tolke en på. Det kan stikke dypt når man blir fremstilt, eller tolket, helt feil i forhold til hvordan man oppfatter seg selv. Og i noen tilfeller har jeg sett at hvis man forklarer og forsvarer så blir det tolket negativt.

Sant nok, men i mange av tilfellene synes jeg ting har blitt uklart framstilt. I utgangspunktet mener jeg at det er den som sender budskapet som har ansvar for å være såpass klar at det blir tolket riktig av det store flertallet. Hvis man mener at mange har tolket en feil, så har man faktisk vært uklar. Når det gjelder tilfellet jeg beskrev over her, så følte jeg vel egentlig ikke at det var uklarheter som gjorde at jeg ble oppfattet slik, men det jeg faktisk sto for. Det var nå iallefall en rar følelse.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 22:27   #14
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du skrevet innlegg på FP du angrer på?

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Det tror jeg noen kan synes er vanskelig. Selv om man står for det man skriver så har man ikke kontroll over andres måter å tolke en på. Det kan stikke dypt når man blir fremstilt, eller tolket, helt feil i forhold til hvordan man oppfatter seg selv. Og i noen tilfeller har jeg sett at hvis man forklarer og forsvarer så blir det tolket negativt.


__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 22:33   #15
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du skrevet innlegg på FP du angrer på?

Må si meg enig med Ullmor og Hasselnøtt.

Jeg angrer ikke noe jeg har skrevet her inne, men har blitt overrasket over hvilke meninger jeg har blitt tillagt og som overhodet ikke har stemt med det jeg har prøvd å si.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 22:40   #16
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du skrevet innlegg på FP du angrer på?

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Selv om man står for det man skriver så har man ikke kontroll over andres måter å tolke en på. Det kan stikke dypt når man blir fremstilt, eller tolket, helt feil i forhold til hvordan man oppfatter seg selv.


Dessuten har jeg inntrykk av at tråder kan utarte seg, om en eller to legger ord i munnen på deg, legger det føringer for hvordan alle andre oppfatter deg også.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 22:50   #17
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.126
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du skrevet innlegg på FP du angrer på?

Niks - har aldri skrevet noe jeg angrer på. Men jeg skrev en gang noe unødvendig og teit til/om Sitronen (dette er lenge siden og før meg og Sitron ble bestevenner ) der jeg tok feil pari i en krangel.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 22:52   #18
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du skrevet innlegg på FP du angrer på?

Jeg har aldri angret på noen innlegg, selv ikke de hvor folk har tillagt meg meninger, i de tilfellene driter jeg enten i det, eller så klargjør jeg ytterligere. Jeg er også temmelig forsiktig med å skrive private ting og de tingene jeg har skrevet her er helt ok at hvem som helst vet.

Jeg er som Tinetoff bråsint av meg, men skriver da innlegget først i wordpad og venter en halv time før jeg leser på nytt og enten sletter eller sender.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 22:54   #19
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du skrevet innlegg på FP du angrer på?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Niks - har aldri skrevet noe jeg angrer på. Men jeg skrev en gang noe unødvendig og teit til/om Sitronen (dette er lenge siden og før meg og Sitron ble bestevenner ) der jeg tok feil pari i en krangel.


Hva var det?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 22:54   #20
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du skrevet innlegg på FP du angrer på?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg har angret ting jeg har skrevet og noen ganger har jeg fjernet innlegg i etterkant hvis det har virket som en lur ting å gjøre. Jeg skriver mye her inne. Noen ganger kverulerer jeg ekstra for å prøve ut meningene mine. Jeg mener det jeg skriver, men det hender at jeg kan trekke ting litt ut for å komme til bunns i argumentasjon. Dette kan noen ganger gå litt for langt.

Ja, det må jeg innrømme at jeg også har gjort, og jeg har endret oppfatninger i løpet av diskusjonene... Det blir en "prøve-ut-meninger-fabrikk" dette..

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no