Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor tidlig kan man ha overnattingsbursdag?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-18, 09:36   #21
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tidlig kan man ha overnattingsbursdag?

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Vi prøvde til 9år dagen. 8gutter. Vill oppstandelse blant mødrene i klassen. Bare to gutter som fikk lov, jeg var vist vill og gal og den store stygge ulven som ikke hadde avklart dette med foreldrene på forhånd sånn at de måtte være de slemme som måtte de si nei siden barna gjerne ville. Ble en koselig kveld med 3 gode kompiser. Men ødela hele mitt forhold til foreldrene i klassen.

Hæ?

I klassen til snuppa har det ikke vært overnattingsbursdager, men det har vært arrangert overnattingsfester i tilknytning til mgp jr siden de var 9-10 år. Det har riktignok vært for jentene, men skulle det gjøre noen forskjell?

Men det blir mye rare diskusjoner i slike foreldregrupper. I klassen til knerten er det nå vill krangling om hvor tidlig barn skal få lov til å dra inn til Oslo sentrum. For å si det sånn - jeg kommer ikke til å innrette meg etter regler som "noen" mener at bør gjelde for alle. Knerten går til reguleringstannlege, og han tar bussen inn til byen og går til min jobb for å møte meg. Dette kommer han til å fortsette med uansett hvor uansvarlig de andre mener at jeg er.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no