Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

[SKAM] Innlegg 1003-2000

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-16, 01:06   #41
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000

Når man abonnerer på varslingstråden på gruppa så ser man det ganske kjapt ja. Jeg så det da jeg kom hjem fra tur ca kl 14.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 16-10-16, 01:08   #42
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000

Så det! Har vært på kino.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 16-10-16, 20:51   #43
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.273
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000

Romeo og Julie er regissert av Baz Luhrman, som er Evens favorittregissør.
Isak skulle vel sjekke den ut for å bli bedre kjent med Even på den måten og ble grepet av den udødelige kjærlighetshistorien. Samtidig ble han trist fordi han neppe tror det er noe han kommer til å få oppleve.
:my 50 cents:

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv  
Gammel 16-10-16, 21:59   #44
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000

Har dere laget en ny SKAM-tråd, som jeg ikke har oppdaget?! :sjokkert:

Jeg tror enten Even er bi, alternativt at det vi ser er det samme som Isak ser, og han er forelsket i Even og ønsker at det skal være noe der. Min teori er at han enten kommer til å hooke med Emma, for å slikke sårene sine, eller kommer til å få hjelp av Eskild til å komme ut av skapet. Muligens begge deler.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 16-10-16, 21:59   #45
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000

Ja, men det er ikke det jeg spør om. Jeg undrer på hvorfor det er nettopp dette som er med i serien. Alt har en underliggende betydning i Skam, har vi jo lært nå. Hva er symbolikken?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 16-10-16, 22:01   #46
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000

Romeo og Julie var jo forbudt kjærlighet, som endte i en tragedie når den ble levd ut i det skjulte. Homofil kjærlighet kan oppleves som forbudt av den som fortsatt er i skapet, og som kommer fra et ekstremt religiøst hjem, og lever jo gjerne ut i det skjulte før den homofile tør å vise hvem hen er. Så kan vi jo bare håpe at Andem drar en liten vri på grunnhistorien, på samme måte som hun gjorde med Noora (med to oer) og (Wil)helmer.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 16-10-16, 22:01   #47
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000

I et kommentarfelt leste jeg noe om at Isak hadde fått meldinger fra moren sin med bibelsitater, men jeg klarer ikke å huske i hvilken filmsnutt det var. Jeg har rett og slett ikke registrert at det har skjedd. Noen som husker?

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå  
Gammel 16-10-16, 22:04   #48
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Har dere laget en ny SKAM-tråd, som jeg ikke har oppdaget?! :sjokkert:

Jeg tror enten Even er bi, alternativt at det vi ser er det samme som Isak ser, og han er forelsket i Even og ønsker at det skal være noe der. Min teori er at han enten kommer til å hooke med Emma, for å slikke sårene sine, eller kommer til å få hjelp av Eskild til å komme ut av skapet. Muligens begge deler.

Jeg likte sammenligningen med Eric og Elliot i Gossip Girl. Eric forelsker seg i Elliot, Elliot er sammen med ei jente, men det viser deg etterhvert at Elliot er bifil.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 16-10-16, 22:05   #49
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

I et kommentarfelt leste jeg noe om at Isak hadde fått meldinger fra moren sin med bibelsitater, men jeg klarer ikke å huske i hvilken filmsnutt det var. Jeg har rett og slett ikke registrert at det har skjedd. Noen som husker?

Aller første, er det ikke det da?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 16-10-16, 22:07   #50
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000

Det er fra det gamle testamentet. Veldig svovelpredikantaktiv. Visstnok Mosebok og de ti bud, men et bud som ikke er med for oss lengre og omhadler billedforbudet.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 16-10-16, 23:57   #51
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Har dere laget en ny SKAM-tråd, som jeg ikke har oppdaget?! :sjokkert:

Jeg tror enten Even er bi, alternativt at det vi ser er det samme som Isak ser, og han er forelsket i Even og ønsker at det skal være noe der. Min teori er at han enten kommer til å hooke med Emma, for å slikke sårene sine, eller kommer til å få hjelp av Eskild til å komme ut av skapet. Muligens begge deler.

Det er Toffen sin feil. Ho stengde den gamle.

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Romeo og Julie er regissert av Baz Luhrman, som er Evens favorittregissør.
Isak skulle vel sjekke den ut for å bli bedre kjent med Even på den måten og ble grepet av den udødelige kjærlighetshistorien. Samtidig ble han trist fordi han neppe tror det er noe han kommer til å få oppleve.
:my 50 cents:



Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Romeo og Julie var jo forbudt kjærlighet, som endte i en tragedie når den ble levd ut i det skjulte. Homofil kjærlighet kan oppleves som forbudt av den som fortsatt er i skapet, og som kommer fra et ekstremt religiøst hjem, og lever jo gjerne ut i det skjulte før den homofile tør å vise hvem hen er. Så kan vi jo bare håpe at Andem drar en liten vri på grunnhistorien, på samme måte som hun gjorde med Noora (med to oer) og (Wil)helmer.

Eg er veldig spent på korleis ho bruker Romeo og Julie som intertekst. Eg tenker at det neppe er tilfeldig vald favorittregissør frå "Even" si side, akkurat. Andem er så dyktig på å flette inn referanser, at det må vere bevisst.

Eg trur strengt tatt at Isak blir meir og meir depressiv på grunn av den umoglege kjærleiken. Om det blir eit spørsmål om liv og død er vanskeleg å gjette seg til, men det er ganske mange risikofaktorer i Isak-karakteren som gjer at eg ikkje blir overraska om det utvikler seg til ein sjølvmordstematikk.

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

I et kommentarfelt leste jeg noe om at Isak hadde fått meldinger fra moren sin med bibelsitater, men jeg klarer ikke å huske i hvilken filmsnutt det var. Jeg har rett og slett ikke registrert at det har skjedd. Noen som husker?

Jo, i første episode, dagen etter festen. Klippet heiter Morrabrød, trur eg. Han våkner til ei melding frå mora med eit gammeltestamentlig straffedom-sitat og trykker den relativt raskt vekk.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Gammel 17-10-16, 00:03   #52
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000

Ja, fant det nå. Takker og bukker.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå  
Gammel 17-10-16, 10:17   #53
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000

Ref. nattas klipp. Appellere dette til ungdomen eller blir det for tregt....?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 17-10-16, 10:29   #54
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Ref. nattas klipp. Appellere dette til ungdomen eller blir det for tregt....?

Er det mer tregt nå enn før da synes du?

__________________
Njulaif er ikke aktiv  
Gammel 17-10-16, 10:30   #55
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Ja, fant det nå. Takker og bukker.

Det kom også en sms fra moren i klippet nå i natt, med bibelsitater. Hjelper jo ikke å ha en slik mor når man sliter med slike tanker som han gjør.

__________________
Njulaif er ikke aktiv  
Gammel 17-10-16, 10:37   #56
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Er det mer tregt nå enn før da synes du?

Ja. Absolutt.

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Det kom også en sms fra moren i klippet nå i natt, med bibelsitater. Hjelper jo ikke å ha en slik mor når man sliter med slike tanker som han gjør.

Og det ser vi som voksne. Er usikker på korvidt "kidsa" ser dette på samme måten.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 17-10-16, 10:41   #57
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000

Undervurderer du ikkje kidsa litt, Tussa? Serien tar seg tid til prosesser eg trur mange unge står i. Å leite etter svar på nett, å ligge våken mitt på natta og gruble og sp vidare. Det er ærlig.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Gammel 17-10-16, 10:48   #58
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000

:harikkesett:

Foreldres religiøse fordømmelse av ungdoms kjærlighet og seksualitet er gjenkjennelig stoff for ungdom, trur eg.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 17-10-16, 11:05   #59
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Undervurderer du ikkje kidsa litt, Tussa? Serien tar seg tid til prosesser eg trur mange unge står i. Å leite etter svar på nett, å ligge våken mitt på natta og gruble og sp vidare. Det er ærlig.


Dette tenker jeg også. Og det har vært masse leserinnlegg fra homofile/lesbiske i det siste hvor de sier at de føler de blir satt rett tilbake til ungdomstiden og hvordan de hadde det da de var unge. Så jeg oppfatter definitivt at de i alle fall treffer riktig sånn sett.

Og man trenger jo verken å være i skapet eller homofil for å kjenne seg igjen i å ligge våken midt på natta for å gruble over problemer både av kjærlighetskarakter og annen karakter når jeg tenker meg om.

__________________
Njulaif er ikke aktiv  
Gammel 17-10-16, 11:16   #60
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000

Jeg tror også dette er viktig for å forstå hvorfor dette kanskje er enda vanskeligere for Isak enn for en annen 17-åring. Moren er så pass crazy at han har flyttet hjemmefra (vi har ikke fått detaljer om at det var ham i kjelleren, har vi? Og hvorfor han har fått Nooras rom?), og i tillegg åpenbart svovelreligiøs. Det er tungt å komme ut av skapet da. Og han er åpenbart ikke sikker selv heller, selv om han kanskje liker Moulin Rouge bedre enn Woodstock.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no