Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Mobil til 8-åring

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-13, 23:45   #21
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mobil til 8-åring

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Supert. Da har vi bestilt telefon også.

5-åringen trenger ikke telefon ennå, men jeg vil at han skal ha en når han begynner på skolen til høsten (vi har ikke fasttelefon og han skal følges av følgegruppe som KAN komme hjem tidligere enn meg). Og nå skulle han få "lære å svømme"-presang slik som søsteren fikk. Han bryr seg mest om at den har angry birds, og så kan telefonfunksjonaliteten komme som en nyttig oppdagelse senere.

Slik det er her også. Han fikk den pga at vi ikke har hustelefon lengre, og kan komme til å måtte være alene litt framover siden han begynner på skolen til høsten. Men han ringer ikke, og det går i ulike androidspill.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 10:36   #22
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mobil til 8-åring

Er det vanskelig å laste ned slike spill? Finnes det mange som er gratis?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 10:39   #23
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Mobil til 8-åring

Ikke noe problem millact og masse å velge i.
Storebror laster selv ned på min telefon uten at jeg vet det.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no