Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva ta med til "kurvfest" når man er "orker ikke - gidder ikke"?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-16, 18:48   #21
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ta med til "kurvfest" når man er "orker ikke - gidder ikke"?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det ble oppskjært laks med soyasaus, vårløk og ferdigoppskjært mango, med sesamwasabikrydder på.

Det var allerede et par ostefat, så ok at det ikke ble det.
Takk for tips!!

Vi har litt ulikt nivå får hva vi orker når vi ikke orker skjønner jeg.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 19:09   #22
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.786
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ta med til "kurvfest" når man er "orker ikke - gidder ikke"?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Vi har litt ulikt nivå får hva vi orker når vi ikke orker skjønner jeg.

Tenkte jeg også...

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 19:27   #23
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ta med til "kurvfest" når man er "orker ikke - gidder ikke"?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Vi har litt ulikt nivå får hva vi orker når vi ikke orker skjønner jeg.

Ja, så absolutt.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 19:49   #24
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ta med til "kurvfest" når man er "orker ikke - gidder ikke"?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Vi har litt ulikt nivå får hva vi orker når vi ikke orker skjønner jeg.

Det tenkte jeg også.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 22:52   #25
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ta med til "kurvfest" når man er "orker ikke - gidder ikke"?



Det hørtest mer innviklet ut enn det var, og så var det veldig rett frem og av en eller annen grunn syns jeg alt annet var "ekkelt" i går.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-16, 09:21   #26
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ta med til "kurvfest" når man er "orker ikke - gidder ikke"?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det ble oppskjært laks med soyasaus, vårløk og ferdigoppskjært mango, med sesamwasabikrydder på.

Jeg konstanterer herved at noen orker mer enn visse andre* når de ikke gidder.



(*Kremt. )

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-16, 14:22   #27
Sweetie
Prøver seg frem
 
Sweetie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 422
Sweetie er populærSweetie er populærSweetie er populær
Standard

Sv: Hva ta med til "kurvfest" når man er "orker ikke - gidder ikke"?

Når jeg ikke orker er jeg mer i sitronmåne-enden av skalaen.

Sweetie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-16, 14:26   #28
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ta med til "kurvfest" når man er "orker ikke - gidder ikke"?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.



Det hørtest mer innviklet ut enn det var, og så var det veldig rett frem og av en eller annen grunn syns jeg alt annet var "ekkelt" i går.

Dette er ein av dei tinga som tar ti minutt å gjere men som ser ut som timesvis med arbeid og som eg imponere alle med

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-16, 14:47   #29
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ta med til "kurvfest" når man er "orker ikke - gidder ikke"?

Opprinnelig lagt inn av Sweetie, her.

Når jeg ikke orker er jeg mer i sitronmåne-enden av skalaen.

Jeg måtte til med Google for å finne ut hva sitronmåne er. Dette var forresten et av bildetreffene:

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-16, 16:37   #30
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva ta med til "kurvfest" når man er "orker ikke - gidder ikke"?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg måtte til med Google for å finne ut hva sitronmåne er. Dette var forresten et av bildetreffene:


Den illustrasjonen der fikk meg til å få lyst å kjøpe sitronmåne.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-16, 01:12   #31
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva ta med til "kurvfest" når man er "orker ikke - gidder ikke"?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg måtte til med Google for å finne ut hva sitronmåne er. Dette var forresten et av bildetreffene:

Denne var absolutt dagens. Takk Niobe.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no