Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Overføring av data til ny maskin - og hvilken vil jeg ha?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-13, 22:19   #1
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.774
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Overføring av data til ny maskin - og hvilken vil jeg ha?

Jeg trenger ny bærbar. Den jeg har er gammel og treg (og dessuten er tastaturet full av seig saft etter en liten ulykke Snupp hadde med en kopp toddy i høst...)

Forrige gang gikk jeg fra Dell til Dell og kjørte overføring av data samtidig som den nye maskinen ble konfigurert. Nå er spørsmålet mitt om det går greit å overføre fra Windows Vista til hva det enn er av OS som er på en ny maskin. Kan jeg f.eks. overføre til en Mac eller må jeg gå for en ny PC for å sikre god filoverføring. Og må jeg ha Dell eller kan jeg f.eks. velge Samsung eller noe annet?

Jeg kommer til å beholde nåværende maskin til barna. Jeg regner med at den kan raskes litt opp gjennom å slette den helt og reinstallere OS og de bruker den primært til surfing, streaming og film.

Så er da spørsmålet hvilke ny masking jeg skal ha? Jeg vil ha noe lett, som jeg kan ta med meg i møter, bruke til bilder, bilderedigering og surfing. Det bør være DVD-spiller, siden jeg også spiller av DVDer innimellom. Men samtidig så har jeg veldig lyst på noe smalt og ultrabookish.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no