Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Facebook messenger, android

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-13, 01:06   #1
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Facebook messenger, android

Jeg har messenger-appen til facebook på mobilen. Android.

Nå har jeg, via facebook på nett, hatt en storopprydding i mine private meldinger. Slettet unna både gamle, meningsløse samtaler, og div som ikke trenger å ligge der.

Så ser jeg da til min store overraskelse at de samtalene jeg har slettet via pc, de ligger fortsatt i appen på mobilen. Ok, jeg får slette der også...

Og det er da problemet oppstår, for jeg får ikke fjernet de. De samtalene jeg vet er slettet på pc, de får jeg feilmelding på på mobilen. Alt tyder på at de er slettet, og at jeg derfor ikke får respons på slettekommandoen, men de ligger der uansett. Samtaler som ikke er slettet, de kan jeg slette via mobilen.

Noen som vet hvordan jeg kan tømme også på mobilen?

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-13, 09:09   #2
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook messenger, android

Ville prøvd å starte mobilen på nytt, ved å velge start på nytt og ikkje slå av.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-13, 11:25   #3
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook messenger, android

Tipper at appen ikke er synkronisert. Restart appen. Vet ikke hvordan man gjør det på Android da, men iPhone så dobbeltklikker man på hovedknappen, så holder man fingeren nede og krysser ut de appene som skal avsluttes. Så går man ut av denne menyen og trykker på appen for å starte den som normalt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-13, 12:07   #4
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Facebook messenger, android

Har du automatisk datasynk for applikasjoner slått på? I utgangspunktet skal det være det. Hos Samsung er det et lett tilgjengelig valg for dette - dette for at man skal kunne slå det av for å spare datatrafikk og batteri hvis man ønsker. Hvis ikke må man velge "oppdater"-valget i Facebook Messenger-appen.

Prøvde nå på egen telefon. Slettet på Facebook og velge oppdater-valget i appen - da forsvant ting med en gang...

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-13, 18:56   #5
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook messenger, android

Restartet telefonen har jeg, og den står på autosynk, mener jeg. Jeg får i hvert fall inn meldingene direkte på telefonen.

Men...nå kom jeg på at selve facebook ikke står på autosynk. Kanskje det er årsaken. Det må sjekkes.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no