Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Frikjent - hvem tror dere drepte Karine?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-16, 00:21   #181
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frikjent - hvem tror dere drepte Karine?

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Hyyyl, jeg trenger at dere skaffer dere Sumo og får sett siste episode asap.
Jeg trenger jo å øse utav meg frustrasjon.

Tro meg, jeg har vurdert det, men blir nok å holde ut

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-16, 06:18   #182
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.721
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frikjent - hvem tror dere drepte Karine?

Jeg har Sumo og skal se siste episode i kveld.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-16, 06:59   #183
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frikjent - hvem tror dere drepte Karine?

Jeg har sett siste episode.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-16, 12:42   #184
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frikjent - hvem tror dere drepte Karine?

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Hyyyl, jeg trenger at dere skaffer dere Sumo og får sett siste episode asap.
Jeg trenger jo å øse utav meg frustrasjon.

Jeg var så dum at jeg med et "uhell" havnet på tv 2 Sumo på fb.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-16, 15:39   #185
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.885
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frikjent - hvem tror dere drepte Karine?

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Jeg har sett siste episode.

Jeg og

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-16, 16:15   #186
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frikjent - hvem tror dere drepte Karine?

Opprinnelig lagt inn av Michelle, her.

Jeg var så dum at jeg med et "uhell" havnet på tv 2 Sumo på fb.

Hahah jeg også etter å ha lest her.
Er helt lov å sladre til meg om noen vil.....:smiske:

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-16, 17:08   #187
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.763
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frikjent - hvem tror dere drepte Karine?

Er det ikke Lars da? Kan han ha prøvd seg på Helene og kalt henne Karine?

Eller mora til Aksel og Erik ...?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-16, 17:52   #188
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Frikjent - hvem tror dere drepte Karine?

Blikket til Aksel da Erik ble tatt med inn i politibilen og moren ropte "ikke ta han fra meg", fikk meg til å tenke at Aksel fikk for seg at det kunne være moren. Men det ville vel vært for dumt.... Eller?

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-16, 18:04   #189
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frikjent - hvem tror dere drepte Karine?

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Blikket til Aksel da Erik ble tatt med inn i politibilen og moren ropte "ikke ta han fra meg", fikk meg til å tenke at Aksel fikk for seg at det kunne være moren. Men det ville vel vært for dumt.... Eller?

Blikket til Aksel. Det er jo samme blikket Nicolai Cleve Broch hadde da Elisabeth slo opp med han i Buddy, og når de fant alle skjelettene i Gåten Ragnarok, og da han gikk i fella i Max Manus. Jeg tror ikke vi skal overvurdere hans evne til subtile budskap, jeg synes han har spilt utrolig dårlig i hele sesongen.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-16, 18:31   #190
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.691
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frikjent - hvem tror dere drepte Karine?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Blikket til Aksel. Det er jo samme blikket Nicolai Cleve Broch hadde da Elisabeth slo opp med han i Buddy, og når de fant alle skjelettene i Gåten Ragnarok, og da han gikk i fella i Max Manus. Jeg tror ikke vi skal overvurdere hans evne til subtile budskap, jeg synes han har spilt utrolig dårlig i hele sesongen.

Har ikke tenkt at han spiller så veldig dårlig egentlig, men. Må le likevel!

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-16, 18:32   #191
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.691
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frikjent - hvem tror dere drepte Karine?

Nå tror jeg det er Lars. At han forgrep seg på Karine og forsnakket seg til Helene i fylla.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-16, 18:56   #192
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Frikjent - hvem tror dere drepte Karine?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Nå tror jeg det er Lars. At han forgrep seg på Karine og forsnakket seg til Helene i fylla.

Enig. Og det hele begynner å bli litt Twin Peaks aktig, begynner å tro at serien ikke kan få en avslutning, snart har hele storfamilien motiv.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-16, 19:53   #193
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.691
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frikjent - hvem tror dere drepte Karine?

Dere som synes serien har blitt latterlig, er det dødsfallet til Helene? Andre ting?

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-16, 20:23   #194
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.413
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frikjent - hvem tror dere drepte Karine?

Jeg har kun sett siste episode og er glad for det.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-16, 20:39   #195
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frikjent - hvem tror dere drepte Karine?

jeg liker serien innmari godt. Syns det er noe av det beste av norske serier jeg har sett på tv som er av denne sjangeren.

Og så må vi huske at dette er underholdning!
Å syns at denne serien er dårlig uten at jeg skal skylde på noen som helst, syns jeg viser at vi har blitt ganske så storforlangende til underholdningen vi ofrer en liten time på en gang i uken altså. Tenk så utrolig mange penger en slik produksjon krever! Man kan ikke akkurat hyre inn en Brad Pitt til alle roller her i lille Norge.

Akkurat nå holder jeg en knapp på moren. Men jeg har egentlig hatt en følelse på Lars hele denne sesongen. Blir utrolig spennende neste episode!

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-16, 21:43   #196
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frikjent - hvem tror dere drepte Karine?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Dere som synes serien har blitt latterlig, er det dødsfallet til Helene? Andre ting?

Jeg synes hele sesong 2 har båret preg av at det ikke var nok story igjen til en hel sesong. Som om de febrilsk finner på nye ting for å fylle episodene, og da blir det mye klisjéaktig. Og det med et utgangspunkt som allerede følger kjent norsk-tv-oppskrift: liten bygd inni fjorden, mektig familie, hjørnesteinsedrift, en alkoholiker, noen incest-mistanker... Og Helenes dødsfall virker som et litt krampaktig forsøk på å holde handlingen juicy.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-16, 21:43   #197
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Frikjent - hvem tror dere drepte Karine?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Blikket til Aksel. Det er jo samme blikket Nicolai Cleve Broch hadde da Elisabeth slo opp med han i Buddy, og når de fant alle skjelettene i Gåten Ragnarok, og da han gikk i fella i Max Manus. Jeg tror ikke vi skal overvurdere hans evne til subtile budskap, jeg synes han har spilt utrolig dårlig i hele sesongen.

Det kan godt være, jeg har ikke sett de filmene. Jeg har heller ikke sett det samme "blikket" tidligere i serien på samme måte, og det var i forbindelse med det moren ropte at jeg følte det var en sammenheng. Men det var bare slik JEG opplevde det, dårlig skuespiller eller ikke. Trolig er morderen en som kommer overraskende på. For meg.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-16, 21:45   #198
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.763
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frikjent - hvem tror dere drepte Karine?

Blir sur om morderen er en random person i fabrikken/ bygda.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-16, 21:47   #199
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Frikjent - hvem tror dere drepte Karine?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Blir sur om morderen er en random person i fabrikken/ bygda.

Ja, det blir jeg også. Det må jo være en av de det handler om.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-16, 22:25   #200
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.721
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frikjent - hvem tror dere drepte Karine?

Jeg har sett siste episode nå, så heg skal ikke si så mye. Jeg synes ikke Cleve Broch er så dårlig, men jeg synes historien har blitt fryktelig tynn.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no