Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-11, 22:47   #241
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Mulig. Området rundt øynene er definitivt mer følsomt. Men leggene er større.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-11, 03:02   #242
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Ok, jeg måtte selvfølgelig jeg også. En stk Remington kom i posten i dag, og er prøvd ut på leggene. Jeg mener det ble sagt at det var mindre vondt enn å føde her i tråden. Jeg har null erfaring med fødsler, men om dette skal være i nærheten av en fødsel så begynner jeg å lure på smerteterskelen til folk. Dette var ubehagelig, men man snakker ikke smerter, altså.

Kjapt gikk det ikke, men det kan jo henge sammen med mengde og lengde på hår? I morgen skal jeg teste ut bikinilinje. Sånn voksemessig synes jeg at legger er verre enn bikinilinje (og brasiliansk), så jeg satser på at det går greit.

Også spent på å prøve ansiktsepilatoren som fulgte med. Drømmer pm at det gjenstridige håret under haka skal bli en kakebit nå.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-11, 03:05   #243
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Forresten, minstemann ville jeg skulle prøve der på hans legger, og hans reaksjon var: "det kiler!!!" (Han er ikke kjent for høy smerteterskel).

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-11, 08:37   #244
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.433
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Nå har jeg prøvd på tørre legger også, men den tar fremdeles ikke alt. Mange av hårene kapper den i stedet for å nappe. Men tilbakeveksten er betydelig mindre enn med barbering, så jeg kan nok fint gå opp i mot en uke uten å gjøre noe. Hadde den faktisk nappet mer, kunne jeg ha gått enda lenger, det er litt irriterende.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-11, 08:52   #245
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nå har jeg prøvd på tørre legger også, men den tar fremdeles ikke alt. Mange av hårene kapper den i stedet for å nappe. Men tilbakeveksten er betydelig mindre enn med barbering, så jeg kan nok fint gå opp i mot en uke uten å gjøre noe. Hadde den faktisk nappet mer, kunne jeg ha gått enda lenger, det er litt irriterende.

Jeg går over med pinsett for å ta de siste hårene. Nå er det ikke veldig mange som står igjen da. Hadde det vært mye, hadde jeg neppe giddet å bruke den metoden.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-11, 09:04   #246
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Jeg synes det er godt-vondt å bruke epilator. Det tar ganske lang tid i forhold til høvel, men så slipper man da å barbere eller bruke epilatoren så ofte, og det i seg selv er jo helt genialt. Jeg dusjer før jeg bruker epilatoren, innbiller meg at hårene løsner lettere da? Men jeg har ikke merket noe til at hårene blir tynnere eller mindre hårvekst.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-11, 09:21   #247
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg går over med pinsett for å ta de siste hårene. Nå er det ikke veldig mange som står igjen da. Hadde det vært mye, hadde jeg neppe giddet å bruke den metoden.

Jeg gjør også det på de hårene som står igjen.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-11, 09:33   #248
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.514
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Jeg tar av toppen og kjører 'rullen' rett på, nettopp for å få med alle hårene. De må nemlig være av en viss lengde ellers.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-11, 09:40   #249
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg tar av toppen og kjører 'rullen' rett på, nettopp for å få med alle hårene. De må nemlig være av en viss lengde ellers.

Får du ikke med hud da?

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-11, 09:44   #250
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.514
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Neinei, bare hår.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-11, 09:45   #251
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Neinei, bare hår.

Aha, jeg har gjort det en gang, men da fikk jeg litt hud med, har arr etter den episoden. Kanskje jeg trykte for hardt.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-11, 09:47   #252
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.514
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Må ikke trykke noe da, bare føre den lett over.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-11, 09:53   #253
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Må ikke trykke noe da, bare føre den lett over.

Ja, det er nok det jeg har gjort.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-11, 10:46   #254
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.433
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg går over med pinsett for å ta de siste hårene. Nå er det ikke veldig mange som står igjen da. Hadde det vært mye, hadde jeg neppe giddet å bruke den metoden.

Problemet er at de hårene den ikke napper, sitter tydeligvis så hard at den kapper de i stedet, så jeg ser dem ikke, bare kjenner dem.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-12, 11:51   #255
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Nå har jeg anskaffet meg en og prøvd legger og armhuler. Kan bare si
Men det går seg til, gjør det ikke?

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-12, 12:11   #256
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.292
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Jeg har ikke lest hele tråden, men lurer på om det finnes en epilator som man ikke trenger å ha ledningen i? Vi hadde en tidligere, men den måtte stå i strømmen, og det ble så knotete.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-12, 12:21   #257
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Jeg har denne og den er oppladbar.
http://www.panasonic.no/html/no_NO/P...351/index.html

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-12, 12:41   #258
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.514
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Jeg har ikke lest hele tråden, men lurer på om det finnes en epilator som man ikke trenger å ha ledningen i? Vi hadde en tidligere, men den måtte stå i strømmen, og det ble så knotete.

Jeg har alltid hatt ledningsløse epilatorer.
Den jeg har nå kan jeg ikke lade og bruke samtidig, og det er litt irriterende om det går tomt for strøm ti minutter før jeg skal ut døra med glatte legger.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-12, 12:48   #259
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.433
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Jeg har toppmodellen til Braun og den får man ikke brukt med ledningen i. Kan også brukes i dusjen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-12, 21:40   #260
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.868
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Jeg har nykjøpt epilator i hus og leser meg til mot på denne tråden.

Jeg er bare så himla lei av å barbere leggene mine, og om mulig enda mer lei av å glemme barbere leggene mine. Kunne ikke hårete legger vært ansett som helt vanlig og veldig estetisk?

I dusjen, altså? Unngå alle monster-moskito-stikk-sårene mine? Styrte et par vodka først? : pingle :

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no