Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Boken om meg"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-07, 18:12   #1
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Boken om meg"

Jeg har vært ute og kjøpt en slik bok i dag, og så at det var litt forskjellig som sto i de ulike bøkene. Det var noe kjekt i alle bøkene, men jeg måtte jo velge meg en av dem. Så da tenkte jeg det kunne være nyttig å dele hva som står i våres bøker utover min fødsel, dåp, første skoledag ol. Hva er spesiellt i din bok, og hva liker du best med den?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 18:36   #2
Tik
Trønder
 
Tik sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 756
Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Sv: "Boken om meg"

Jeg skriver dagbøker til barna jeg.
Skriver ikke hver dag da,men når det skjer nye ting osv.
Forskjellige episoder,nye ord og ting de lærer.
Man glemmer så fort
De er veldig artig å lese i storebror sine bøker,da mimrer vi masse.
Hvordan de uttaler enkelte ting,mye artig der.
Har slike vanlige bøker også,der fyller jeg stortsett inn vekt,lengde og når
tenner kommer.
JEg begynte å skrive i bøkene under hvert svangerskap.
Så de bøkene betyr mye for meg.

__________________
Mamma til 1998, 2002 og 2005
Tik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 18:42   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Boken om meg"

Jeg har en som går over 5 år, med forskjellige "aktiviteter" man kan gjøre på de forskjellige sidene. Feks. en side med informasjon av barnets første hjem, med plass til bilder osv, slektstre med plass til bilder, plass til bilder fra hver fødselsdag de første 5 årene, bilder av barnet hver måned det første året, plass til barnets første avklippede hår, feriesider med plass til masse bilder, plass til barnets første tegninger og hånd-/fotavtrykk, sider for min første barnehagedag og min første skoledag med plass til bider av klassen og barnehageavdelingen og mye mer. Elsker den boka og fyller ut masse i den hele tiden.

Har en annen også, en perm jeg fikk i Liberoklubben da jeg var gravid. I den har jeg klistret dåpskortene og infoark fra sykehuset, har limt inn sonden hun hadde i begynnelsen og skrevet litt om den og situasjonen, har også limt inn fødsel- og svangerskapsjournalene mine i den og har skrevet 3 innlegg, et da jeg var i uke 12, ett i uke 20 -og noe, og et rett før fødselen. Koselig å lese nå. Jeg visste jo ikke kjønnet den gangen, det fikk jeg ikke vite før vesla ble født.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no