Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tipper dere lotto?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-06, 13:24   #1
Svaggen
Aktiv
 
Svaggen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 189
Svaggen er litt kul
Standard

Tipper dere lotto?

Ja, det lurer jeg på.
Her er spenningen like stor hver helg. Ser sjelden på trekningen, men håpet lever hver uke, selv om troen er svinnende.
Har tolv rekker som leveres inn for ti uker om gangen. To av rekkene er like, satt sammen av fødselsdatoene våre.
I tillegg så er jeg med på tippelaget på jobben som tipper lotto og vikinglotto.

Det meste jeg har vunnet i lotto var ca. 7700 kr for 6 rette, men det begynner å bli en del år siden. Dette er helt klart et tapsprosjekt!

Det første jeg ville gjort dersom jeg hadde vunnet førstepremien, er å bestille et cruise for hele familien, sammen med alle besteforeldrene, tanter, onkler og alle tantebarna mine.

Hva med dere?

__________________
Mamma til tre
Svaggen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 13:37   #2
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tipper dere lotto?

Jupp. For hvis man ikke tipper, så kan man ikke fantasere om hva man skulle gjort med pengene!

Det er egentlig DET jeg betaler for. Ikke vinnersjansene.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 13:42   #3
Misty
Håpefull eller håpløs....
 
Misty sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
Innlegg: 778
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Sv: Tipper dere lotto?

Nei, her tippes det ikke verken på det ene eller andre.
Ser for meg at det hadde blitt et tapsprosjekt her også, og det er mye annet jeg vil bruke pengene på.
Men vi håper hver uke at svigers vinner

__________________
Is`s nice to be important, but it`s more important to be nice...
(gutta mine, 03 og 05 )
Misty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 13:48   #4
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tipper dere lotto?

Ja det gjør vi. Vi og svigers har en fast rekke som vi har levert inn i årevis. Så vi venter i spenning hehe. Så hender det at jeg kjøper en ekstra innimellom særlig hvis det er jackpot. Det er jo lov å håpe

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 13:56   #5
Katrin
Superaktiv
 
Katrin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 443
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Sv: Tipper dere lotto?

Ja vi tipper, og vi drømmer masse om hva vi skal gjøre med den store gevinsten, men den ser dessverre til å utebli.

Men i håpet. Vi kan ikke vinne, hvis vi ikke spiller!

Katrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 14:07   #6
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tipper dere lotto?

Jeg er evig optimist og venter på telefonen fra Norsk Tipping hver lørdag.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 14:47   #7
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tipper dere lotto?

Her tippes det hver lørdag. Hvordan skal man ellers bli lottomillionær?

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 14:54   #8
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Tipper dere lotto?

Ja, leverer inn en 10-ukers med ujevne mellomrom. Det er jo noen som vinner hver eneste uke. Hvorfor skal ikke det bli meg? Vi følger aldri med på trekningen da, bare ser at det i ny og ned kommer inn småpenger på konto.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 15:41   #9
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tipper dere lotto?

Gjør jo det, selv om jeg ikke har den helt store troen på at jeg skal bli rik på det Fikk 4 rette på joker for en liten stund siden, vant da 2000 kroner, det er det meste jeg har vunnet. Vant 16 000 på bingo for 14 dager siden da

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 15:57   #10
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tipper dere lotto?

Niks. Bortkastet tid, bortkastede penger.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 16:42   #11
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tipper dere lotto?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Niks. Bortkastet tid, bortkastede penger.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 20:06   #12
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.822
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tipper dere lotto?

Selvfølgelig gjør jeg det! Jeg kan jo ikke vinne hvis jeg ikke tipper. Det meste jeg har vunnet er 8500 kroner.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 20:32   #13
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tipper dere lotto?

Det hender jeg gjør det et par ganger i året.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 22:00   #14
Hennie
Nybegynner
 
Hennie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7
Hennie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Tipper dere lotto?

Tipper særdeles sjelden, må være minst 5 år siden sist.

Hennie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 22:23   #15
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tipper dere lotto?

Mannen min sender inn fast hver uke.

Den som intet våger intet vinner.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 22:35   #16
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.113
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tipper dere lotto?

Ja, jeg gjør det - men det hender det glemmes. Jeg vant også ca 8000,- en gang.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 23:08   #17
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.713
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tipper dere lotto?

Jeg er med i et Lottolag på jobb, så om det kommer gevinst, så blir det bare litt på hver tror jeg. Jeg sjekker aldri om vi vinner, men vi får nok beskjed om det er noen ekstra kroner i potten av han som styrer med det.

Señora er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 00:31   #18
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tipper dere lotto?

Nei. Har faktisk aldri tippet, jeg.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 18:12   #19
Musa
Nybegynner
 
Musa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På landet
Innlegg: 14
Musa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Tipper dere lotto?

Tror jeg har tippet lotto et par ganger i mitt liv. Var fast spiller av extra helt til i sommer, men da gadd jeg ikke mer. Jeg har desverre ikke vinnerlykke ser det ut som

__________________
Musa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 20:24   #20
SiRi26
førstegangsfrustrert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13
SiRi26 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Tipper dere lotto?

jupp, jupp... lørdagsunderholdning etter at snuppa kom i hus

__________________
- SiRi

SiRi26 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no