Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

TV-aksjonen - Regnskogfondet

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-15, 17:46   #1
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Lyspære

TV-aksjonen - Regnskogfondet

Det er altfor få bøssebærere som har meldt seg i år, så dagens oppfordring er:

Gå inn på www.blimed.no, registrer deg, og bruk et par timer på søndag til å gå med bøsse, samle inn penger og bidra til at Regnskogfondet kan fortsette å jobbe effektivt for bevaring av regnskogen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-15, 17:48   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV-aksjonen - Regnskogfondet

Hiawata og jeg skal gå! Før jeg fikk barn gikk jeg ofte sammen med en venninne, det er veldig hyggelig og man møter mange blide folk.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-15, 17:50   #3
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV-aksjonen - Regnskogfondet

Jeg tar med meg det jeg har av unger tilgjengelig også.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-15, 17:57   #4
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: TV-aksjonen - Regnskogfondet

Mann og barn skal gå. Eg er på ikkje klimavenleg reisefot.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-15, 18:01   #5
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.616
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: TV-aksjonen - Regnskogfondet

Tiltredes! Jeg har vært rodeleder for TV-aksjonen i et par år, og det er vesentlig færre bøssebærere enn vanlig som har meldt seg hittil i år. Så vi håper på en mobilisering i innspurten!

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-15, 18:15   #6
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.494
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: TV-aksjonen - Regnskogfondet

Jeg og bekkenet mitt egner meg ikke som bøssebærer, og eldstemann spiller dertil fotballturnering på søndag, så vi har nok dessverre nok på tapeten den dagen (Kommer nok hjem mer eller mindre akkuart tidsnok til å være midt i en etterlengtet middag når det ringer på døra), men det er absolutt en viktig sak! Håper det mobiliserers mange de siste dagene.

Det rare er, det er først i dag jeg har hørt om det, om aksjonen, om hvem det er for, og i samme slengen at det trengs flere bøssebærere. Syns jeg pleier å se og høre om det i media og overalt tidligere til vanlig?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-15, 18:43   #7
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV-aksjonen - Regnskogfondet

Pøbelprinsessen og jeg skal gå.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-15, 18:54   #8
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV-aksjonen - Regnskogfondet

Malama, NRK kjørte innsamlingskonsert for ikke lenge siden, og har vel prøvd å ha en pause mellom promoteringen av den og nå denne.

Regnskogsfondet har vel så vidt jeg fikk med uttalt "no hard feelings" ifht dette, for øvrig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-15, 19:22   #9
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.965
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: TV-aksjonen - Regnskogfondet

Vi skal. Det var faktisk Andungen som uoppfordret spurte om vi skulle gå i år også.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-15, 20:53   #10
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.907
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: TV-aksjonen - Regnskogfondet

Vi er dessverre bortreist, og må nøye oss med å gi.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-15, 21:21   #11
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV-aksjonen - Regnskogfondet

Storebror og mannen skulle gå, men så ble storebror invitert i en bursdag. Det åpnet muligheten for en jublende lillesøster, som nå skal gå med mannen.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 09:22   #12
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.815
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: TV-aksjonen - Regnskogfondet

Jeg skal gå. Det mest spennende er å se hvordan det ser ut i alle oppgangene der vi går. Jeg synes egentlig det er kjedelig å gå, men føler meg veldig flink etterpå.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 09:31   #13
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV-aksjonen - Regnskogfondet

Det er åttendeklasse som står for arrangementet ved skolen vår, og siden jeg er klassekontakt, skal jeg være organisatorisk ansvarlig på skolen. Men mann og sønn skal gå.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 09:33   #14
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV-aksjonen - Regnskogfondet

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 09:43   #15
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.917
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV-aksjonen - Regnskogfondet

Vi skal gå. Storesøster og jeg har det som en hyggelig høsttradisjon og i år håper vi å få med lillesøster også.

Men jeg er enig i at det virker som om det har vært mindre informasjon om dette enn tidligere år. Og jeg har alltid hatt inntrykk av at det er så mange bøssebærere at jeg nesten vurderte å ikke gå i år, fordi det sannsynligvis ikke var behov. Men nå har vi jo da fått beskjed om at det er, så da går vi.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 09:45   #16
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.907
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: TV-aksjonen - Regnskogfondet

Ha! Vi er da vel ikke på reise, det er jo neste helg. Så vi har meldt oss til å gå med bøsse via skolen.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 09:45   #17
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV-aksjonen - Regnskogfondet

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Ha! Vi er da vel ikke på reise, det er jo neste helg. Så vi har meldt oss til å gå med bøsse via skolen.

Yay!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 09:50   #18
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: TV-aksjonen - Regnskogfondet

Jeg er enig i at det har vært lite info - jeg har fått det med meg på radio (de har snakket mye om P3 aksjonen), men ikke andre steder. Jeg skal jaggu sjekke om de trenger bøssebærere i nærheten her!

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 09:53   #19
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV-aksjonen - Regnskogfondet

På NRK går det en liten serie om om en villmarksfotograf som kjøper et stykke land i regnskogen for å bevare den. Lettere sagt enn gjort, viser det seg. Anbefales!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 10:49   #20
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.976
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: TV-aksjonen - Regnskogfondet

Det er rart hvis det er mindre info i år enn tidligere. Den nasjonale kampanjen starter vel samme tid hvert år, det er jeg ganske sikker på. Men jeg skal innrømme at akkurat lokalt hos oss har ting gått en smule tråere organisatorisk, som bl.a. har medført mindre info ut til elevene på skolen.

Jeg har vært områdeleder i flere år, og jeg syns det er veldig kjekt å være med på dette. Det er alltid litt nervepirrende å se om det kommer nok bøssebærere til oss, men det har det alltid gjort. Det er faktisk ganske forutsigbart hvor mange og når folk melder seg.

Meld dere som bøssebærere, det er mange steder som fortsatt trenger flere!

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no