Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-12, 15:51   #121
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hvis vi snakker virkelig store størrelser, sånn langt oppe på 50-tallet, er det kanskje litt vanskeligere fordi det ikke er så mange som er så store.


Ikke noe får meg til å føle meg så snasen og rakrygget som når folk uthever og graderer størrelser og påpeker hva som er virkelig stort og ikke.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 15:53   #122
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Du er nok det. :løper og dukker:

OK. Men jeg pleier å variere med de steinvaska jeansene mine og den matchende, livkorte jakka så helt utdatert er jeg da ikke.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 15:54   #123
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.172
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ikke for å være frekk, men jeg tror jeg har endel mer koll på motehistorie enn deg.

Tanken slo meg i det jeg postet.

Men altså, siden jeg er litt treig, det er ikke at det er voksenmote, men at det er ukomfortabel og sexy voksenmote?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 15:56   #124
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.479
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

OK. Men jeg pleier å variere med de steinvaska jeansene mine og den matchende, livkorte jakka så helt utdatert er jeg da ikke.

Steinvaska jeans er jo faktisk inne i motebildet igjen, sammen med strikkagensere med flettemønster, så du er langt i fra utdatert.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 15:57   #125
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.411
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Men altså, siden jeg er litt treig, det er ikke at det er voksenmote, men at det er ukomfortabel og sexy voksenmote?

Ja, så lenge det er komfortabelt og ikke sexy så plager det ikke meg. Heller ingen andre, tror jeg. Jeg syns det er for ille at jenter på åtte skal kunne velge bukser som gir dem sopp, altså.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 15:59   #126
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Ikke noe får meg til å føle meg så snasen og rakrygget som når folk uthever og graderer størrelser og påpeker hva som er virkelig stort og ikke.

Jeg tenkte faktisk på hva som var de største størrelsene jeg hadde hørt om da jeg skrev, og så fant jeg ut at jeg aldri hadde hørt om størrelse 60. Det var derfor jeg skrev "langt oppe på femtitallet" fordi jeg tenkte at det kanskje ikke var så vanlig, fordi jeg ikke har sett str. 58 og 60, verken i salgstråder og i butikker.
Utgangspunktet for tråden var jo at det ikke fantes pene plagg for folk som har "litt store lår og romper," og det er jeg faktisk uenig i og prøvde å få fram.
Beklager hvis jeg har tråkket flere en Kirsebær, som tør å si fra, på tærne, jeg ser at det var usedvanlig dårlig formulert. Kanskje jeg skal gå og legge meg, jeg har visst ikke helt dagen når det gjelder formuleringer i dag.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 16:35   #127
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Det går helt fint for min del, altså. Jeg føler meg fin og snasen likevel.
Men tenkte det var greit å påpeke den der.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 16:39   #128
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.172
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Ellers syns jeg det er litt overkill å være SÅ rasende på bukser fordi de kanskje er for trange i underlivet (??), og blir ikke mer opphauset over det enn over utvalget ufornuftige sko. Som det jo også finnes en del av for barn. Og så ble det blandet inn en del egne kjipe erfaringer med å ikke finne klær og så ble det en saling røre av all ting.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 16:42   #129
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Begge mine barn (både gutt og jente) har vært «robuste», og det har gjort at feks Cubusklær har passet dårlig. Men jeg har jo venner med barn som er tynne, og som synes Cubus er helt supert. Men jeg har jo funnet klær andre steder, både på billigkjeder og litt dyrere. Så det ER jo der, men det blir kanskje enda vanskeligere når de blir større?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 16:49   #130
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.876
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Nei, jeg synes faktisk ikke jeg overdriver. Jeg synes ikke jentungen min er større eller rarere i fasongen enn at det burde være ganske lett å finne bukser til henne i flere forskjellige modeller, og det er det altså ikke. En klar årsak til at det er sånn, er at veldig smale bukser er moderne for voksne, og mekanismene i klesindustrien er tydeligvis sånn at det samme «må» gjelde for barnekolleksjonene også. Og det synes jeg er idiotisk og unødvendig traumatiserende.

Å finne fornuftige sko til unger er heldigvis veldig lett, så jeg skjønner ikke helt hvor det argumentet kom fra.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 16:50   #131
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Eh, hva er den største størrelsene man får fatt i butikker i Norge, egentlig? Noen som vet?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 17:00   #132
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.172
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Jeg er uenig at det er så mye lettere å finne bukser som passer tynne barn. Bukser er vanskelig, punktum. For det er en ganske spesifikk passform. Og å si at det er traumatiserende å ikke passe alle typer er klær syns jeg er å projisere litt i overkant mye av egne følelser til ungene.

(Og bare for å ha det sagt: Jeg kan heller ikke ha skinny-bukser)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 17:01   #133
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.172
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Det med sko: Jeg syns det eneste som var igjen av Tallulahs argument var at barna ble tilbudt noe som var ukomfortabelt og kunne gi sopp, og da syns jeg sammenligningen med sko var relevant.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 17:16   #134
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.631
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Men altså, det ER jo en del steder der man finner bukser som funker for runde unger, uten at det er joggiser, tights eller baggybukser. Men hvis man kun insisterer å handle på HM, Cubus, Kappahl og Lindex blir det litt verre. Som sagt synes jeg at det alltid har vært ting som funker på Benetton, PoP og WOW.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 17:26   #135
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.876
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Jeg lover at det ikke er projisering at jentungen ble oppriktig lei seg for at hun kunne velge mellom én (1) modell i H&M-katalogen, og forbeholder meg retten til å være sint på H&M for det.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 17:27   #136
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Vær det du, og så kan jeg være sint på dem for at joggebuksa jeg kjøpte til yngste på lørdag nå er full av bittesmå hull.

(Den kostet bare 79, men jeg hadde faktisk forventet meg mer enn fire dagers bruk.)

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 17:33   #137
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.323
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Det er lov å etterlyse en viss bevissthet, selv i vårt bevisstløse samfunn. Forbrukere er ganske enkle vesner, og kjøper det som er i butikkene. Reklame har vanvittig makt, og det er produsentene klar over. Jeg synes det er betenkelig om man ikke ser problematikken med seksualisering og voksengjøring av små barn, og jeg synes det er tankeløst av foreldre å ikke reflektere over hva slags klær de setter på ungene sine.

Samtidig må det også være lov å drømme om at f. eks. en så stor aktør som HM kunne vært sitt samfunnsansvar bevisst, og kjørt på med tunge reklamekampanjer med faktiske barneklær i unisexfarger og fasonger.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 17:47   #138
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.172
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Jeg går ikke med på at smale bukser er seksualisering og voksengjøring av barn.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 17:48   #139
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Ikke jeg heller, så det så.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 17:50   #140
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.323
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser med smal passform, måtte de brenne! (Jente 9 år)

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg går ikke med på at smale bukser er seksualisering og voksengjøring av barn.

Ikke smale bukser pr. def, men når det omtrent ikke er mulig å finne smale bukser som passer barn som ikke er supertynne, og (som jeg observerer) buksene svært ofte har lave liv og baklommer plassert for å gi sprettrumpe and the works, da er det seksualisering og voksengjøring. Se det sammen med paljettbikinier, vatterte bh-er for barn, dype utringninger og pinekorte shorts, så er det lissom ikke noe å lure på lenger.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no