Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Var denne lur?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-09, 08:22   #21
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Var denne lur?

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Kjempelur, hvis den hadde vært i voksdukstoff. Jeg hadde det og det pyntet opp og var enkelt å tørke av etter måltidene. I stoff hadde jeg ikke orket.

Man kan velge å ha den siden som er i voksdukstoff ut.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 00:09   #22
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Var denne lur?

Hm...synes ikke det var så ille med pute jeg da....og har brukt pute i tripp trapp stolen til to barn. Og de sølte vel som andre barn . Men jeg tok bare en våt klut og tørket av puten etter måltid og dermed gikk det ganske lenge mellom de gangene jeg synes den måtte i vask.....Og til å være vaskenazi, så synes jeg det fungerte veldig fint

Hadde jeg hatt slik plaststol (som jeg forøvrig aldri har vurdert) så hadde jeg sikkert kjøpt pute om det var å få tak i......Vi voksne liker da best å sitte mykt vi også

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 23:52   #23
Prilla
Superduperaktiv
 
Prilla sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 554
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Sv: Var denne lur?

Disse var veldig fine!! Så praktisk med den lomma bak også. Hadde jeg hatt så små barn (og en slik stol) kunne jeg så absolutt tenkt meg en slik pute til den!

__________________
"If you really want to do something, you'll find a way. If you don't, you'll find an excuse."
- Jim Rohn
Prilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no