Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-13, 10:57   #501
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Ok, så måtte jeg visst inn i denne tråden likevel.
Har ikke lest den, men vet jo hva som var den utløsende faktor. Jeg synes ikke det er så oppsiktsvekkende at et bloggenek (jeg har inntrykk av at mange bloggere er nek, men vet det ikke, fordi jeg ikke leser blogger) gjør noe teit (selv om hun hadde en flott kropp, fire dager etter fødsel eller fire år...) men at voksne damer og (noen) menn går av skaftet og lar dette oppta livene sine i så stor grad som det har gjort- det synes jeg er ganske merkelig og litt trist.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-13, 10:59   #502
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Ok, så måtte jeg visst inn i denne tråden likevel.
Har ikke lest den, men vet jo hva som var den utløsende faktor. Jeg synes ikke det er så oppsiktsvekkende at et bloggenek (jeg har inntrykk av at mange bloggere er nek, men vet det ikke, fordi jeg ikke leser blogger) gjør noe teit (selv om hun hadde en flott kropp, fire dager etter fødsel eller fire år...) men at voksne damer og (noen) menn går av skaftet og lar dette oppta livene sine i så stor grad som det har gjort- det synes jeg er ganske merkelig og litt trist.

Jeg tror ikke det er så mange som "går av skaftet" egentlig. Man kan delta i tråder og kommentere litt her og der, kanskje ta opp samfunnsspørsmål i samme sleng (hvordan påvirker dette unge jenter osv.), men at det på noen måte dominerer, tror jeg ikke.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-13, 11:07   #503
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Skremmern, jeg tenkte vel så mye på verden utenfor FP nå. Uten at jeg har lest denne tråden, (den var så lang :lat: ) kan jeg jo tenke meg at de fleste av innleggene her ikke har handlet om hvorvidt hun har flott kropp eller ikke.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-13, 11:09   #504
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.737
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Jeg er helt enig, LilleMy, problemet nå er jo at de jeg bekymrer meg for nå allerede er der at de er påvirket av dette. Ikke har jeg mulighet til å oppdra dem i stor grad heller, all den tid de ikke er mine unger. Å gjøre ungene robuste på dette fra tidlig alder synes jeg er vesentlig, helt klart.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-13, 11:10   #505
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Filifjonka: Det er fint at du leser til eksamen slik at du kunne oppklare det der. Det fremstod jo helt annerledes enn i tabloid form, gitt.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-13, 11:12   #506
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Jeg inkluderte Fp, men snakket vel hovedsaklig om verden utenfor, jeg også.

Jeg synes det er fornuftig at folk reagerer på vegne av unge jenter og på den måten prøver å skifte fokus.

Det er vel slått fast en gang for alle at kroppen til fruen er fin eller veltrent, men poenget mange prøver å få gjennom, men som gjerne drukner i misunnelsesanklager, handler ikke så mye om denne ene spesifikke koppen, men kroppsfokuset og hva det gjør med jenter som allerede foukuserer på kropp og vekt helt ned i sju-åtte-årsalderen. Jeg for min del synes debatten er nødvendig og interessant.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-13, 11:27   #507
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Filifjonka: Det er fint at du leser til eksamen slik at du kunne oppklare det der. Det fremstod jo helt annerledes enn i tabloid form, gitt.

Det gjør som regel det.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-13, 12:13   #508
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg inkluderte Fp, men snakket vel hovedsaklig om verden utenfor, jeg også.

Jeg synes det er fornuftig at folk reagerer på vegne av unge jenter og på den måten prøver å skifte fokus.

.

Ja, klart det, men jeg tenker jo at dama har fått mer fokus enn hun noen gang kunne drømme om. Og så blir jeg så når ganskesåperfekte journalistdamer med klesstørrelse 40 legger ut bilder av seg selv og liksom framstår som modige. Hva lærer sånne handlinger en usikker tenåringsjente, egentlig?
Jeg vet ikke om det er alderen eller personligheten min, kanskje mest det første, men jeg klarer bare ikke å forstå at folk lar seg påvirke i så stor grad som de gjør av ting de leser i blader/blogger eller ser på TV. Det er ikke lenge siden jeg leste om en dame på 26 som var blitt syk(!) av å prøve å være perfekt på FB. Jeg føler at verden er på god vei til å gå helt av hengslene og at vi nesten hadde hatt godt av noen ordentlige problemer å stri med snart.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-13, 12:36   #509
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.117
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Filifjonka: Det er fint at du leser til eksamen slik at du kunne oppklare det der. Det fremstod jo helt annerledes enn i tabloid form, gitt.


Nå skal det nevnes at dette paret også er ganske flinke på å vri på ting i etterkant.

Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-13, 12:42   #510
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.350
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Nå skal det nevnes at dette paret også er ganske flinke på å vri på ting i etterkant.

De har også folk til slikt. Som vrir.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-13, 13:05   #511
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Ja, klart det, men jeg tenker jo at dama har fått mer fokus enn hun noen gang kunne drømme om. Og så blir jeg så når ganskesåperfekte journalistdamer med klesstørrelse 40 legger ut bilder av seg selv og liksom framstår som modige. Hva lærer sånne handlinger en usikker tenåringsjente, egentlig?
Jeg vet ikke om det er alderen eller personligheten min, kanskje mest det første, men jeg klarer bare ikke å forstå at folk lar seg påvirke i så stor grad som de gjør av ting de leser i blader/blogger eller ser på TV. Det er ikke lenge siden jeg leste om en dame på 26 som var blitt syk(!) av å prøve å være perfekt på FB. Jeg føler at verden er på god vei til å gå helt av hengslene og at vi nesten hadde hatt godt av noen ordentlige problemer å stri med snart.

Jeg er enig. Tullete journalistdame! Men jeg forstår at folk lar seg påvirke selv om ikke jeg gjør det, denne kua har da vært kalv.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-13, 17:33   #512
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Filifjonka: Det er fint at du leser til eksamen slik at du kunne oppklare det der. Det fremstod jo helt annerledes enn i tabloid form, gitt.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-13, 17:25   #513
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

"Fotballfrue, en tvilsom merkevare"

Interessant debattinnlegg fra Oda Rygh
(også småhimlet jeg litt over trøbbelet fotballfruemannen klarte å få seg utti i kommentarene)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-13, 18:12   #514
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

"Fotballfrue, en tvilsom merkevare"

Interessant debattinnlegg fra Oda Rygh
(også småhimlet jeg litt over trøbbelet fotballfruemannen klarte å få seg utti i kommentarene)

Godt skrevet! Og han mannen hennes kan vel ikke være helt på nett ser det ut som. Tipper han sitter og river seg i håret av seg selv nå.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-13, 18:23   #515
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Syntes det var et bra innlegg . Og veldig merkelig av mannen. Synes egentlig at det er litt rart at han i dere hele tatt går inn i diskusjonen på den måten.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-13, 18:36   #516
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Syntes det var et bra innlegg . Og veldig merkelig av mannen. Synes egentlig at det er litt rart at han i dere hele tatt går inn i diskusjonen på den måten.


Fotballfruegemalen er jo ganske kjent for å være en kranglefant av litt dimensjoner på sosiale medier.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-13, 18:45   #517
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Snodige kommentarer fra mannen, han er vel ikke akkurat med på å gi et reflektert bilde av hele den pakka han og hun står for.

Og bra innlegg av Oda Rygh!

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-13, 19:01   #518
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.899
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Bra innlegg ja

Mannen gir ikke akkurat et bedre inntrykk etter de uttaelsene.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-13, 10:27   #519
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.117
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Godt skrevet! Og han mannen hennes kan vel ikke være helt på nett ser det ut som. Tipper han sitter og river seg i håret av seg selv nå.

Det tviler jeg på at han gjør, siden det er slik han pleier å være på nett når noen kritiserer fruen.

Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-13, 10:32   #520
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Jeg skjønner godt at han biter tilbake når noen kritiserer en han er veldig glad i. Det er da mange her inne som kommer med mindre velbegrunnede forsvar for mindre nære ting enn kona si her inne.

Jeg syns mannen hennes virker ganske på nett jeg, les dette fantstiske forsvaret for vaksiner, for eksempel: http://suntvett.no/2013/11/en-tur-in...ernative/#post

Jeg syns allikevel Ryghs innlegg er godt, fordi det er problematisk når man bygger en business av seg selv, og når man kritiserer businessen så blir det tatt som personangrep. Men sant skal sies, det har vært mye personangrep i denne saken også, ikke bare balanserte, kritiske innlegg

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no