Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Valp - hvor lenge regne med tisseturer hver 3. time om natten?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-15, 10:31   #1
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Valp - hvor lenge regne med tisseturer hver 3. time om natten?

Lurer på hvor lenge det er vanlig at man må opp med valpen hver 3. time for tisseturer om natten hvis man får den ved 2 mnd alder? Sikkert veldig individavhengig, men.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-15, 10:38   #2
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Valp-hvor lenge regne med tisseturer hver 3. time om natten?

Vi har nesten aldri tatt ut valpen på natta tror jeg?! Kanskje litt med han yngste, da han er liten rase og hadde liten blære. Men aldri hver 3. time. Våknet han ikke så vekket jeg han aldri. Som regel holdt han til kl.6 mener jeg. Han eldste var aldri ute på natta.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-15, 10:44   #3
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valp-hvor lenge regne med tisseturer hver 3. time om natten?

Han sov(er) i bur og sa i fra om han trengte å gå ut. Jeg var ute med ham når det trengtes i begynnelsen, men tror at det ble mer og mer sjelden at jeg måtte ut etter at han hadde vært hos oss en uke.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-15, 11:21   #4
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Valp-hvor lenge regne med tisseturer hver 3. time om natten?

Jeg har aldri vært ute ned valpen på natten. Tror det har skjedd en eller to ganger at den har tisset på gulvet om natten.

Men til gjengjeld tisser han fremdeles inne virker nesten som han gjør det på trass. Han er 4 måneder nå

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-15, 11:28   #5
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Valp-hvor lenge regne med tisseturer hver 3. time om natten?

Tror det gav seg etter noen dager, kanskje en uke. Var nok mest fordi han ikke likte varmen inne, var jo vokst opp med søsknene sine ute.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-15, 12:33   #6
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Valp-hvor lenge regne med tisseturer hver 3. time om natten?

Kommer vel litt an på rasen/størrelsen på blære?

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-15, 13:49   #7
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Valp-hvor lenge regne med tisseturer hver 3. time om natten?

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Jeg har aldri vært ute ned valpen på natten. Tror det har skjedd en eller to ganger at den har tisset på gulvet om natten.

Men til gjengjeld tisser han fremdeles inne virker nesten som han gjør det på trass. Han er 4 måneder nå

Tror ikke han gjør det på trass, men han har ikke lært at han ikke skal gjøre det. Heng på han som et slips. Lær han hva han SKAL gjøre, ikke hva han IKKE skal gjøre.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-15, 13:53   #8
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Valp - hvor lenge regne med tisseturer hver 3. time om natten?

Jeg leverte nettopp valp som er 11 uker, og hun måtte av og til ut 1 gang om natten for å tisse. Som oftest sov hun til 6-7 tiden om morgenen. Jeg legger meg tidlig da, mellom kl 22 og 23. Liten rase, hun er litt over 2 kg.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-15, 13:58   #9
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Valp - hvor lenge regne med tisseturer hver 3. time om natten?

Vår straks 4åring ble raskt veldig flink og det var svært lite tissing inne når han var hvalp. Noe var det vel men jeg kan ikke huske at vi måtte stå opp om natten noen gang.
Det har hendt at han har bæsjet inne, men tror det har litt med markering av rang å gjøre for det skjedde alltid på teppet på rommet til minstemann.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-15, 21:03   #10
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Valp-hvor lenge regne med tisseturer hver 3. time om natten?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Tror ikke han gjør det på trass, men han har ikke lært at han ikke skal gjøre det. Heng på han som et slips. Lær han hva han SKAL gjøre, ikke hva han IKKE skal gjøre.

Ja, vi henger på ham så godt det lar seg gjøre og han har jo blitt mye flinkere de siste ukene. I det minste bæsjer han ikke inne lenger.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no