Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hotell i Barcelona?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-09, 10:42   #1
Neados
Superduperaktiv
 
Neados sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 744
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Hotell i Barcelona?

Trenger tips på gode, 4-5 * hotell i Barcelona
Noen?

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 10:51   #2
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hotell i Barcelona?

Vi bodde på Hotell Maritim, tror jeg det het. Ligger ute på en pir nedenfor la Rambla, og er ganske nytt og moderne. De hadde fin restaurant, og opera-kvelder.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 10:59   #3
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotell i Barcelona?

Det kommer litt an på hva dere prioriterer. Jeg har nettopp bestilt på et hotell som ligger ved stranden og ved en park med lekemuligheter, og her skal det være rolige omgivelser om natten. Dermed ikke så sentralt, men jeg har ikke så stor tro på at hoteller rett ved ramblaen passer med små barn. Andre prioriterer sikkert annerledes.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 11:11   #4
Neados
Superduperaktiv
 
Neados sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 744
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Sv: Hotell i Barcelona?

Balanse: Glemte skrive at det er kjærestetur- bare meg og mannen i 5 dager

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-09, 11:25   #5
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotell i Barcelona?

Der ser du! :ikke det minste misunnelig:

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-09, 12:23   #6
Neados
Superduperaktiv
 
Neados sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 744
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Sv: Hotell i Barcelona?

Noen flere?

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-09, 17:59   #7
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotell i Barcelona?

Åh, heldiggrisene. For bare dere to er nok Hotel Rivoli Ramblas perfekt. Ligger midt på las Ramblas, et steinkast fra det gotiske kvarteret, med masse bra museer, butikker, kaféer og barer. Litt langt å gå til stranden, 30-40 min., men det er en fin tur, med mye bra å se og gjøre på veien. Dessuten synes jeg det er litt bortkastet å bruke mye tid på stranden i en sånn fantastisk by.

Vi hadde griseflaks da vi var der, forresten. Bodde på Rivoli Ramblas, og hadde bestilt et vanlig dobbeltrom med balkong hvis vi kunne få det uten tillegg i prisen. Da vi sjekket inn fikk vi som vanlig to nøkkelkort, og på mappen de lå inni sto det ikke noe nummer, bare "Suite Opera". Vi tok heisen opp i toppetasjen, kom inn på rommet, og det første vi så var en 20 kvadratmeters terrasse med to digre statuer oppå muren. Suiten hadde tv-stue, soverom og bad med boblebad og seoarat toalett. Alt dette for prisen for et dobbeltrom med sesongrabatt. Det var 25-30 grader hver dag - trenger jeg å si at det var en fantastisk uke?
Under en uke etter at vi dro brøt et forferdelig uvær ut over store områder i sør-Europa, inkludert Barcelona. Folk vasset i hagl på stranden.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-09, 19:52   #8
Neados
Superduperaktiv
 
Neados sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 744
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Sv: Hotell i Barcelona?

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Åh, heldiggrisene. For bare dere to er nok Hotel Rivoli Ramblas perfekt. Ligger midt på las Ramblas, et steinkast fra det gotiske kvarteret, med masse bra museer, butikker, kaféer og barer. Litt langt å gå til stranden, 30-40 min., men det er en fin tur, med mye bra å se og gjøre på veien. Dessuten synes jeg det er litt bortkastet å bruke mye tid på stranden i en sånn fantastisk by.

Vi hadde griseflaks da vi var der, forresten. Bodde på Rivoli Ramblas, og hadde bestilt et vanlig dobbeltrom med balkong hvis vi kunne få det uten tillegg i prisen. Da vi sjekket inn fikk vi som vanlig to nøkkelkort, og på mappen de lå inni sto det ikke noe nummer, bare "Suite Opera". Vi tok heisen opp i toppetasjen, kom inn på rommet, og det første vi så var en 20 kvadratmeters terrasse med to digre statuer oppå muren. Suiten hadde tv-stue, soverom og bad med boblebad og seoarat toalett. Alt dette for prisen for et dobbeltrom med sesongrabatt. Det var 25-30 grader hver dag - trenger jeg å si at det var en fantastisk uke?
Under en uke etter at vi dro brøt et forferdelig uvær ut over store områder i sør-Europa, inkludert Barcelona. Folk vasset i hagl på stranden.

Det høres heeeeeelt fantastisk ut!

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no