Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Helg/langhelg i november?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-09, 17:51   #1
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Helg/langhelg i november?

Min mor fyller 60 i november, og de har tenkt å ta oss (og trolig min single bror på 30 år) med på noe den helga. Jeg har bare to dager ferie igjen, så det blir nok maks 4 dager.
De lekte litt med tanken om EuroDisney, men jeg tror de syntes det ble litt dyrere enn tenkt. November er kanskje ikke akkurat enkleste måned heller, mulig de evt drøyer det til overgangen nov/des (ikke senere tror jeg, for da har min mann reist til sjøs igjen).
De lurte litt på om vi hadde noen gode ideer for noe som passer 8 stk i alder 5 til 64 år... For å si det slik, EuroDisney hadde passet meg, broren min, mannen min, og de to eldste våre godt, så noe "moro" kunne vi ønsket oss.
Noen som har noen ideer på ting å finne på i november?... Tar gjerne imot gode tips som jeg kan gi videre.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no