Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Ting som har overlevd vinteren

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-15, 16:27   #1
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Ting som har overlevd vinteren

Hurra, det er endelig vår!! Plantene har jo holdt på med vår i ukesvis allerede, det er bare jeg som er en frossenpinn, så jeg har ikke sett det ordentlig før nå. Overraskende mange av plantene har overlevd vinteren!
Mest gledelig var det at klematisen spirer som bare rakkern i balkongkassa, det har aldri skjedd her før! Og alle rosene på skyggesiden. Storknebbene lå skjult under en halvmeter løv i vinter, og har overvintret med fjorårets blader intakt! Potte-hortensia som jeg plantet innerst i skyggebedet har fått skudd, både på de visne greinene og fra bakken. Noe spesielt jeg må gjøre med dem?

Hva har overrasket dere etter vinteren?

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-15, 16:59   #2
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.812
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som har overlevd vinteren

All hundebæsjen ��

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-15, 17:00   #3
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som har overlevd vinteren

Meg selv.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-15, 17:02   #4
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som har overlevd vinteren

Humle under et espalier, og scilla under kirsebærtreet. Rhododendronen har også masse skudd.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-15, 21:12   #5
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ting som har overlevd vinteren

Jeg har to klematiser med skudd på gamlestilker, tre hortensiaer som har stått i mørke boden har masse skudd, jordbærpotta som jeg ikke orka ta inn i november etter å ha glemt den har grønne blader, staudene som ble planta som røtter i fjor ser sterke ut og rhododendronen har masse skudd. I tillegg er første krokusrunde snart ferdig og liljene kommer. Tulipanene og all alliumen er også på rett vei.

Jeg er himmelfallen. Fjerde sommeren etter at huset ble ferdigstilt og nå slipper jeg tydeligvis å gjøre _alt_ hver vår.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-15, 21:24   #6
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.991
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som har overlevd vinteren

Jeg er for det meste lykkelig over at staudebedet har overlevd.
Det ble plantet i fjor, så det var ingen selvfølge.

Jeg er kanskje mest overrasket over at muscarien ikke har blomstra ennå, men ser noen Marge Simpson-hoder stikke frem nå. De morsomme overraskelsene har vært en oregano i full vigør i en tildekket pallekarm og en alunrot som har beholdt alle de fine bladene gjennom vinteren. Krokusen jeg satte i fjor har også innfridd, om enn litt sent.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-15, 21:32   #7
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.848
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som har overlevd vinteren

Jeg har en klematis som blomster 2 ganger ila sesongen. En gang nå på våren på fjorårets skudd, da er blomstene doble, og en gang til i juli/august og da er blomstene ikke fyllt, såkalt enkle.
Det er et virrvar med vissen kvist der så jeg burde vel ha klippet den men har ikke peiling og nå har det allerede kommet masse nye skudd så nå kan jeg jo ikke tynne den. Får se hvordan den blir nå etter blomstring i alt det vissne. Og så får jeg lese meg litt opp på den til neste vår.

Ellers er det fint med påskeliljer og noen få krokus der. Tulipanene er på vei. Thujaene i krukkene har også overlevd vinteren.
Rosespireaen har også vokst masse. HAr glemt å se på syrinen.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-15, 06:43   #8
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ting som har overlevd vinteren

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jeg har en klematis som blomster 2 ganger ila sesongen. En gang nå på våren på fjorårets skudd, da er blomstene doble, og en gang til i juli/august og da er blomstene ikke fyllt, såkalt enkle.
Det er et virrvar med vissen kvist der så jeg burde vel ha klippet den men har ikke peiling og nå har det allerede kommet masse nye skudd så nå kan jeg jo ikke tynne den. Får se hvordan den blir nå etter blomstring i alt det vissne. Og så får jeg lese meg litt opp på den til neste vår.

Ellers er det fint med påskeliljer og noen få krokus der. Tulipanene er på vei. Thujaene i krukkene har også overlevd vinteren.
Rosespireaen har også vokst masse. HAr glemt å se på syrinen.

Aiii, håper ikke jeg har fjernet en stor mulighet for blomstring! Da jeg så hvor mye det spiret nede ved roten, mens det fra i fjor så vissent ut, klippet jeg det helt ned! Og oppdaget at de tynne, tynne kvistene faktisk var grønne inni. Men så ser det i alle fall ryddigere ut. Og den vokste jo noe innihampen mye bare på sin første sesong i fjor, så jeg har håp om en fin sesong i år også. Den har mørkelilla, enkle blomster i massevis.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-15, 22:39   #9
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som har overlevd vinteren

Jeg gleder meg over de løkplantene som nå gir meg krokus, scilla og andre jeg ikke vet hva heter, og som snart vil gi meg tulipaner og enda flere ting jeg ikke vet hva heter.

Rosene ser ut til å ha overlevd, alle sammen, og en del busker som har vært pjuske bestandig begynner å bli temmelig spretne og lubne.

Klematisen klarer seg visst aldri, det tror jeg jeg gjør feil, rett og slett.

Løken jeg etter tips her inne planter i krukker har stort sett dødd, ser det ut til.


Ellers har jeg puslet rundt i Hagen i dag og er så inderlig fornøyd med ambisjonsnivået jeg har med den. Jeg setter litt løk om høsten, vi beskjærer roser, frukttrær og noen busker, jeg fornyer ørlitt i bedene i blant, men bortsett fra det så slår vi bare plenen dann og vann, og i retur har jeg blomstring fra krokusen kommer til snøen legger seg, jeg har nydelige roser som blomstrer fra juni til oktober, fantastiske frukttrær som blomstrer og gir frukt som gale, rhododendron som mirakuløst trives i helt feil klima og som blomstrer en etter en i ulike farger, store tuer med de vakreste peonene man man tenke seg.


Og så har jeg en gave: jeg kan myse og se det som er fint, og gi blaffen i resten.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-15, 23:40   #10
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som har overlevd vinteren

Begge klematisene har overlevd. Krokusen er akkurat ferdig, påskeliljene er gule og fine, hosta og liljer er på vei opp, peonene har kommet ganske langt. Pelargoniene er fantastiske, den største er godt over en meter høy og står stapp full i blomster. Må bare rydde litt i den så jeg får vekk det visne, og forsikre meg om at nattefrosten er borte, så skal den få flytte ut i sørveggen. Foreløpig ser det ikke ut til at jeg har mistet noe i vinter.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-15, 00:24   #11
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som har overlevd vinteren

Mange av tulipanene overlevde ikke. Dvs, de overlevde vinteren. Men er blitt snauspist! Av et dådyr eller rådyr eller hjort! Tsk tsk, vi bor i OSLO altså, noen hundrede meter fra ringveien. I en by, ikke i marka. Kan da ikke holde på sånn lixm?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-15, 06:40   #12
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ting som har overlevd vinteren

Miss Norway: Rådyr, ja. Vi har hatt rådyr helt nede hos oss også, rett utenfor Ring 2!

Jeg er forøvrig spent på om sneglene har overlevd vinteren også. Eller, ikke så veldig spent egentlig.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-15, 06:55   #13
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som har overlevd vinteren

Det er liv i alle brugmansiaene mine, og i sitrontreet.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-15, 06:59   #14
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som har overlevd vinteren

Jeg fant en rosebusk inni en buksbom i går. Buksbommen måtte bøte med livet, mer eller mindre. Ellers overlever det meste, spesielt de sattans bringebærene. Men nå skal de dø, under dekke, grus og en platting.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-15, 07:49   #15
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.333
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som har overlevd vinteren

Plommetreet, som allerede hadde fått en erstatter, og var satt på dynga av mannen min som var 100 % sikker på at det var dødt (men plantet på nytt på ny plass i siste liten av undertegnede som var mer usikker), kommer friskt og fint med masse nye skudd.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-15, 11:13   #16
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som har overlevd vinteren

Så gøy, Madicken! Jeg fant plutselig en gjeng påskeliljer i full blomst i komposten. Jeg var helt sikker på at de var stein daue, de var inntørket og innskrumpet og ble bare lagt på toppen av alt hageavfallet. Nå har de hatt sin andre vår på terrassen.

Jeg ser forresten at Saxifragaene mine sliter, mulig at noen av dem står i for god jord og at det blir for fuktig. De var så fine i fjor, et tett, lilla dekke med blomster. Nå kommer det kanskje tjue blomster til sammen. Hm.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-15, 11:26   #17
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.645
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ting som har overlevd vinteren

Jeg ergrer meg over at løkene til den forrige eieren fremdeles lever, og ligger an til å smelle ut i rødt, hvitt og blått akkurat i tide til 17. mai i år også.

Til høsten må jeg virkelig huske på å plante mine egne løker, så ikke det ser så latterlig ut hos oss år etter år.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-15, 11:28   #18
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som har overlevd vinteren

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Løken jeg etter tips her inne planter i krukker har stort sett dødd, ser det ut til.



Gjør den? Så utrolig trist! Er den blitt spist? Har den hatt det for vått før den frøs og blitt isklump?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-15, 11:33   #19
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som har overlevd vinteren

Hos meg er det aldeles fantastisk. Jeg har allerede hatt blomster i mange måneder, snøklokker og krokus er stort sett avblomstret, nå er det puschkinia, påskeliljer, perleblomst, lave iris, anemone, scilla og tidlige krukketulipaner, i tillegg til den vidunderlige lungeurten.

Lerkespore trives utrolig bra hos meg og kom ved påsketider.



Jeg ser at løytnantshjertene, thalictrum, clematis, roser, fruktrær, rhododendron og stokkroser, samt kuletistel, alpestikle, akeleie, praktryllik og phlox er på vei. Jeg elsker hagen min. Elsker den.

Thalictrum:

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-15, 11:32   #20
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som har overlevd vinteren

Nei, jeg tror rett og slett bare det har vært for kaldt her, og litt tørrfrost. Hvis jeg prøver igjen så skal den få stå litt lunere.

Men masse løkblomster eller, altså, så totalt sett mye igjen for plantingen! Og etter tips fra dere så plantet jeg dem i år mer i klynger. Det var både letter å plante, og er veldig pent!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no