Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tilbehør og sko til kjole

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-12, 22:20   #21
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.391
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tilbehør og sko til kjole

Gratulerer!

Jeg tror det blir pent med strømpebukse med en lys brunfarge ala lys solbrun eller hva det kan hete. Skoene kan sikkert være hva som helst, men det blir lekkert med sølv til. De må i alle fall ikke være hvite, det er helt sikkert.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 22:37   #22
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tilbehør og sko til kjole

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.


Sånn oppi halsgropa eller kan man ha det lengre når man gjør det slik? Har aldri lagd wiresmykker før, men har lagd smykker så jeg har jo generelt utstyr og en haug perler osv. Må kanskje prøve!
Må nok ha strømpebukse så jeg ikke blender tilkommende mann og gjester samt at jeg ikke har pene nok bein til å gå uten. Nude ja, men nude sko til hvit kjole? Jeg skjønner poenget altså, forlenge beina. Hmm

Jeg ville hatt to-tre lengder på et sånt smykke, og hatt litt lengde på det. Ikke LANGT, men sånn at det er midt mellom halsgropa og kjolekanten.

Nude sko var bare det jeg kom på der og da. Jeg hadde sko som var rosalilla m bronse-flekker på til min grønne brudekjole. Ikke at de vistes så godt siden kjolen var fotdis, men de var nå der. Og skikkelig fine var de også.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 23:00   #23
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tilbehør og sko til kjole

Søt kjole, men kanskje litt kort?
Hvis du er blek så ville jeg gått for lilla.
Gratulerer, og lykke til.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 23:01   #24
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.436
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tilbehør og sko til kjole

Opprinnelig lagt inn av Værdama, her.

Søt kjole, men kanskje litt kort?
Hvis du er blek så ville jeg gått for lilla.
Gratulerer, og lykke til.

Jeg er også kort så den rekker meg til knærne, så ikke FOR kort.
Hvitt lyser meg opp om jeg bare ikke har nakne skuldre. Men jo, jeg vurderer fortsatt den lilla.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 23:11   #25
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tilbehør og sko til kjole

Gratulerer, men er dårlig på forslag til tilbehør altså.

__________________
93 97 99 03 09
12
morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 23:28   #26
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tilbehør og sko til kjole

Gratulerer.
Jeg syns den hvite kjolen er kjempefin. Jeg tror jeg ville valgt den foran en kjole jeg allerede hadde brukt i et annet bryllup.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 06:33   #27
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tilbehør og sko til kjole

Jeg har heller ingen tips til tilbehør, men gratulerer.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 08:06   #28
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tilbehør og sko til kjole

]Hvis du går for den hvite ville jeg ikke hatt smykke. Bolero, hvitt perlearmbånd og perleøredobber. Frisk sminke, og enkelt oppsatt hår.



Kanskje ikke helt rett farge, men enkle sko.

Men nå er jeg fan av litt enklere saker, jeg må innrømme at jeg feks synes slike smykker som er kjempesvære ødelegger mer enn de pynter.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09

Sist redigert av Trulte : 04-04-12 kl 08:25.
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 15:55   #29
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.436
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tilbehør og sko til kjole

Tusen takk for gratulasjoner og tips så langt!!

Trulte: Da er jeg nok rake motsetningen. Tenker at når jeg selv er kraftig/tjukk så bør jeg ha noe som synes og ikke ett bittelite smykke som forsvinner. Fine sko! Men tror jeg kanskje har lyst på noen i sølv eller noen hvite med sølv på, om det finnes.

Det har løst seg med smykke og armbånd; får låne av forloveren min som gifta seg i fjor; hun brukte det da. Hun har tilbydd meg å låne brudekjolen også, men det går nok dessverre ikke siden hun har helt annen kroppsfasong og i tillegg var gravid når hun brukte den; den vil rett og slett ikke passe og å tilpasse den rekker vi ikke.

Vi hadde videodate igår, forloveren min og jeg; Kjolen ble godkjent. Hun presterte til og med å si at hun ble positivt overraska. Tror jeg går for den hvite nå, har bestemt meg. Strømpebukse og sko gjenstår, tar fremdeles imot tips!!

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 16:02   #30
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tilbehør og sko til kjole

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

]Hvis du går for den hvite ville jeg ikke hatt smykke. Bolero, hvitt perlearmbånd og perleøredobber. Frisk sminke, og enkelt oppsatt hår.



Kanskje ikke helt rett farge, men enkle sko.

Men nå er jeg fan av litt enklere saker, jeg må innrømme at jeg feks synes slike smykker som er kjempesvære ødelegger mer enn de pynter.

Gratulerer med spennende bryllupsplaner
Søt kjole, er forøvrig enig med Trulte.

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 16:03   #31
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tilbehør og sko til kjole

Gratulerer så masse.

Jeg som gifta meg i bukse skal nok ikke komme med noen klesråd, tenker jeg.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 16:34   #32
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tilbehør og sko til kjole

Gratulerer Hva med ett par hvite sandaler som du kan bruke seinere i sommer ?

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 18:14   #33
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tilbehør og sko til kjole

Gratulerer!

Fin kjole! Jeg ville enten gått for sølvfargede eller sko med knæsj farge (f.eks cerise), men ikke av sandaltypen siden du skal ha strømpebukse. Jeg synes disse skoene var litt kule, kilehæl har de også.

Ang. smykker så synes jeg ofte det kan være mye finere med bare øredobber enn smykke + øredobber. Er man litt stor synes jeg helt klart at man bør gå for litt kraftige smykker, og ville nok selv valgt et par kraftige øredobber. Jeg er høy og bredskuldret, og synes at små smykker forsvinner på meg og fremhever at jeg absolutt ikke er en liten porselensdukke.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 18:51   #34
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tilbehør og sko til kjole

Gratulerer så mye!

Kjolen var kjempefin!

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 19:10   #35
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.808
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tilbehør og sko til kjole

Gratulerer så mye!!

Jeg likte veldig godt smykket du viste her. Og jeg tror det kan passe flott til kjolen. Jeg ville gått for en lysebrun, tynn strømpebukse til, og en helt enkel hvit bolero om du finner. Kanskje vanskelig å finne på nett, lettere å evt ha med kjolen i butikken og se om du finner noe som passer.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 21:00   #36
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tilbehør og sko til kjole

Gratulerer så mye!
Kjolen var kjempesøt, og du blir nok kkjempefin med den. Jeg tenker at du godt kan ha litt farge på tilbehøret jeg da. I en farge du tror du kan bruke igjen senere også. Og en enkel bukett blomster som tar opp igjen de samme fargene.
Feks rosa eller lilla. Alt kan igrunn brukes til et relativt uformelt bryllup.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 21:48   #37
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.814
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbehør og sko til kjole

Gratulerer!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-12, 09:53   #38
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbehør og sko til kjole

Gratulerer!

Sølvsko høres flott ut. Kanskje en sølvfarget enkel bolero/jakke(det hadde jeg ... ).
Enten store øredobber og et langt lite anheng, eller et litt større halssmykke og bittesmå øredobber.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-12, 10:28   #39
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tilbehør og sko til kjole

Kjempefin kjole! Om du skal ha en enkel bolero til og smykker i hvit/sølv ville jeg skeiet ut med noen knalle sko. Lilla? Turkis?

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-12, 10:34   #40
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tilbehør og sko til kjole

Eller hva med gule sko? Så kan du ha noen gule og hvite blomster i buketten.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no