Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Noen med Canon EOS 400 D her?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-07, 21:41   #1
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.808
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Noen med Canon EOS 400 D her?

Vi kjøpte dette i dag i førjulgave til oss selv. Har ikke hatt tid til å lese bruksanvisningen særlig nøye og lurer på:

Går det ikke an å få opp motivet på skjermen når man skal ta bilde (altså at man ikke skal behøve å kikke gjennom linsa for å se motivet)?

Siden det er Lucia i morgen, og vi skal ta bilder da hadde det vært greit å finne ut av det i kveld.

Noen som kan hjelpe meg?

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 21:49   #2
SmarteSmelt
Erfaren
 
SmarteSmelt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.133
SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen med Canon EOS 400 D her?

Det er hele poenget med et speilrefleks at du får akkurat det du ser gjennom linsa-
På kompaktkamerane ser man bak på LCD-skjermen ja, men det er ikke det du faktisk får på bildet... altså, det er en forskyvning.

"Speil" har med at du ser en refleksjon fra et lite speil som er inni kameraet, og for å se dette må du se inni det ja... Huff, jeg er god til å forklare gitt... .

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 21:51   #3
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen med Canon EOS 400 D her?

Vi har dette.
Det går ikke nei.
Mannen sa at det var den eneste bakdelen med dette kameraet i forhold til et annet vi så på som var mye dyrere.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 21:55   #4
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.808
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen med Canon EOS 400 D her?

Tusen takk for kjappe svar,

Vi må venne oss til å se gjennom linsa igjen skjønner jeg.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 01:31   #5
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen med Canon EOS 400 D her?

Vi og har dette og det tok lang tid før jeg ble vant med å ikke ha en skjerm til å se i.

Men nå går det helt greit.

Flott kamera. Har med meg alltid begge kameraene, de utfyller hverandre
inntil jeg får microlinsen til speilrefleksen. (i ønskelisten min)

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 08:29   #6
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen med Canon EOS 400 D her?

Jeg har Eos 40D og med den kan man se gjennom skjermen. Jeg bruker det ikke.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no