Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Klær du hadde da du var liten

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-07, 13:45   #81
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær du hadde da du var liten

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Mothercare var visst tingen back int the 70´s. Min mor handla visst også mye der.

Mothercare har ikke butikker i Norge lengre, tror jeg. Men handler en del der i Storbritannia, bra kvalitet!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 13:49   #82
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klær du hadde da du var liten

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Mothercare har ikke butikker i Norge lengre, tror jeg. Men handler en del der i Storbritannia, bra kvalitet!

Denne var jo kjempefin:

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 14:00   #83
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klær du hadde da du var liten

Det eneste jeg har fra jeg var liten er dåpkjolen min og den ble Junior også døpt i.



Alt annet er kastet eller gitt bort

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 20:39   #84
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klær du hadde da du var liten

Jeg bruker klær som jeg har brukt ja Ikke så mye som er spart på, skulle ønske det var mer. Jeg har en rogalandsbunad som jeg brukte selv fra 4- 12 år, som venter på at snuppa skal passe inn i. Gleder meg til det

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 21:36   #85
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klær du hadde da du var liten

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

I kveld ringte mamma og fortalte at hun hadde funnet min gamle Mariusgenser. jeg gleder meg til å få den på tiåringen.

Mariusgenseren er i hus og den er virkelig nydelig. jeg tror jammen meg at jeg må strikke en til meg selv.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 21:45   #86
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klær du hadde da du var liten

Det er så kos med mariusgenser. Lillemor fikk en i fjor i "guttefargene" - Kjempe søt!

Dette er jo ikke klær , men dukkehuset fra da jeg var liten.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 22:04   #87
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klær du hadde da du var liten

Leker er også gøy å arve. Morsomt å se bilde fra et hus som man har vært inni. Fnis.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 22:05   #88
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klær du hadde da du var liten

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Leker er også gøy å arve. Morsomt å se bilde fra et hus som man har vært inni. Fnis.


ja dette må du ikke se på . Bordet er ikke vårt (lånt mens vi var på let), og sofaen står ikke der.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 22:22   #89
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær du hadde da du var liten

Kan man vise bilder av leker og altså?



Jenta mi har arvet denne etter meg, det er en Simo 1975-modell:




Jøss, må si hun har forandret seg en del fra august til januar

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 16-01-07 kl 22:28.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 22:27   #90
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær du hadde da du var liten

Opprinnelig lagt inn av mandarin

Dette er jo ikke klær , men dukkehuset fra da jeg var liten.

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Leker er også gøy å arve. Morsomt å se bilde fra et hus som man har vært inni. Fnis.

Hvor høy er du? 5 cm?




__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 08:35   #91
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klær du hadde da du var liten

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Kan man vise bilder av leker og altså?



Jenta mi har arvet denne etter meg, det er en Simo 1975-modell:




Jøss, må si hun har forandret seg en del fra august til januar

Hey!! Du har stjålet dukkevogna mi! Min står hos mine foreldre (håper jeg) og ungene leker med den der.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 23:13   #92
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær du hadde da du var liten

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Kan man vise bilder av leker og altså?



Jenta mi har arvet denne etter meg, det er en Simo 1975-modell:




Jøss, må si hun har forandret seg en del fra august til januar

Åååååh! Jeg hadde akkurat den samme vognen i grønt! Den har barna nesten kjørt ihjel her, så den ser ikke lenger så fin ut.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 23:23   #93
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klær du hadde da du var liten

Wow, kul vogn! Jeg hadde lik vogn (men usikker på merket) og mamma har spart på den. Min minste skal få den til sommeren.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-07, 09:46   #94
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær du hadde da du var liten

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Åååååh! Jeg hadde akkurat den samme vognen i grønt! Den har barna nesten kjørt ihjel her, så den ser ikke lenger så fin ut.

Lillesøstra mi hadde grønn Og storesøstra mi oransje. Vi fikk dem i tur og orden til to-årsdagene våre av mormor og morfar. Jeg synes de er utrolig fine og mye bedre kvalitet enn de rosa plastikkvognene som selges nå. Men tilsvarende dukkevogner i dag (tilnærmet kopier av de store vognene) ville sikkert bli alt for dyre til at noen ville kjøpe dem. Jeg har sett noe lignende av nye dukkevogner fra Silvercross, de kostet i allefall en formue. Denne har jo vært med på utrolig mye, trillet ute på grusveier gjennom sølepytter, vært klatret i, kræsjet med, jeg har trillet lillesøstra mi, kattungene til nabojenta, og selvfølgelig en rekke forskjellige dukker (spesielt Anna, selve Dukken ) den har overlevd fire flyttelass og vært lekt med i utrolig mange år. Og enda ser den nesten like fin ut.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 18-01-07 kl 09:52.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 11:18   #95
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klær du hadde da du var liten

Kjempe fin dukkevogn.
Jeg har min mørkeblåe simo dukkevogn enda. Lignende din Lille My.
Søsteren min har sin røde. SOm er lik din, bare i stoff.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 11:20   #96
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær du hadde da du var liten

Jeg hadde forresten handlekurv til den, sånt nett til å henge på styret, som dessverre er borte

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no