Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Brune tenner! Hva gjør jeg?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-15, 21:52   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Brune tenner! Hva gjør jeg?

Jeg har fått brune tenner. Sånn i løpet av sommeren. Jeg er ganske (men ikke helt) sikker på at det er pga kaffe og rødvin, og i slutten av juli gikk jeg innom tannlegen og fikk fjernet det. Det gikk lett bort med sånn air flow, eller hva det nå heter. Men etter en uke eller to var de like brune. Det hjelper ikke å gnikke hardt med tannkosten, tror jeg prøvde bakepulver også uten effekt.

Det ser nokså skjemmende ut. Og jeg har kun opplevd dette én gang tidligere, for årevis siden. Det var etter å ha spist mengder av plommer. Det ble fjernet og jeg har ikke hatt problemer med dette siden.

Jeg vil ikke ha det sånn. Og jeg kan ikke ta air flow annenhver uke. Og jeg sliter med å kutte kaffe, altså, jeg er usikker på om forfengelighet går foran kaffe. Drikker 2-3 kopper kaffe hver dag. Med melk. Rødvin mye sjeldnere, kanskje en gang i uka. En del mer i sommer.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no