Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Næmen, jøss! Kan det være DUMT å kaste klærne offentlig?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-06, 18:59   #61
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Næmen, jøss! Kan det være DUMT å kaste klærne offentlig?

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Som jeg irriterer meg over at jeg ikke kommer på etternavnet ditt nå. Men bare vent!


Å google meg er ikke akkurat spennende. :hehe:



Nei, det var ikke såå mye spennende til deg nei. Mest forskning. Jeg er heller ikke så spennende på google, forskning + jeg er for en inkluderende kirke

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 20:26   #62
Heidi
Vaffel
 
Heidi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 417
Heidi er litt kulHeidi er litt kulHeidi er litt kul
Standard

Sv: Næmen, jøss! Kan det være DUMT å kaste klærne offentlig?

Jenter som tenker med den store tissen sin...

Heidi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 21:17   #63
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Næmen, jøss! Kan det være DUMT å kaste klærne offentlig?

Dere som vet hva jeg heter og googler meg: Jeg er ingen av de som kommer opp. Verken på bilder eller i artikkelsøk

Hadde tenkt det skulle dukke opp noen nydelige bilder og artikler som forteller hvor bra jeg er

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 22:50   #64
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Næmen, jøss! Kan det være DUMT å kaste klærne offentlig?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.


jeg har en navnesøster som skriver erotiske dikt. Og en som er veldig glad i korps. .

Uff, jeg vet sannelig ikke hvem jeg helst ville unngått å bli forvekslet med. :korpshater:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 23:00   #65
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Næmen, jøss! Kan det være DUMT å kaste klærne offentlig?

Med mellomnavn kommer bare jeg opp. Selv om linkene er boooring, men det er nå like greit. Uten mellomnavn tilbyr jeg helseferier på de greske øyer, er streikevakt, laborant, student ved HiA, lærer, forfatter og grunnlegger av nettbutikk for barneklær m.m. Dessuten er jeg som oftest dansk.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 23:07   #66
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Næmen, jøss! Kan det være DUMT å kaste klærne offentlig?

Forresten, jeg fant denne om meg selv:


(Kilde: youtube.com)
=

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 23:34   #67
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Næmen, jøss! Kan det være DUMT å kaste klærne offentlig?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Nå vet jeg hva skilpadda heter

Det er ikke akkurat hemmelig. Jeg har lagt inn bloggen min som "hjemmeside", så hvem som helst kan gå inn der, og der står navnet mitt og alt mulig.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 23:47   #68
Alexa
Nå da?
 
Alexa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 952
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Sv: Næmen, jøss! Kan det være DUMT å kaste klærne offentlig?

Først: Jeg blir skremt av slike utsagn. Er det en naturlig ting blant unge (20-) å bli avbildet naken?

Ellers: korps er kult! Så det så. Veldig gøy å spille, håper datteren min vil også. Og googling er obligatisik. Googler man meg finner man en masse referater og et og annet treff fra et departement (pga en rapport jeg var medforfatter til). Jeg føler meg rustet til å søke ny jobb, iallefall i forhold til dollene fra skolen som sikkert ligger på Onlinemagasinet.

Alexa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 08:37   #69
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Næmen, jøss! Kan det være DUMT å kaste klærne offentlig?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er ikke akkurat hemmelig. Jeg har lagt inn bloggen min som "hjemmeside", så hvem som helst kan gå inn der, og der står navnet mitt og alt mulig.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 22:22   #70
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Næmen, jøss! Kan det være DUMT å kaste klærne offentlig?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Er det polyanna som har sagt DET også?
Det var hun som sa det at det ikke sto noe mellom linjene også, sant?

Polyanna er jommen meg en bra en.

Det er strengt tatt min mann som står for den kyniske kommentaren der, men jeg siterer ham så gjerne.

(Den kom opp etter T5PC)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 09:01   #71
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Næmen, jøss! Kan det være DUMT å kaste klærne offentlig?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Hvis du googler meg, så finner du også noen flotte formuleringer fra et intervju bla. :flaumednisselue:

Nå har jeg storkost meg, det var jo et særdeles flott intervju.

Finner forøvrig ikke noen erotiske glitterdikt, er litt skuffet over det.

Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 09:09   #72
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Næmen, jøss! Kan det være DUMT å kaste klærne offentlig?

Man får forøvrig opp fint lite om man googler meg. :kjedelig: Jeg skriver, for the record, ikke bøker og driver ikke med orientering. Faktisk så var ingen av de ti første sidene med treff i Google om meg i det hele tatt. Søker man derimot på det jeg het før jeg giftet meg så er de åtte første treffene meg.

Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 09:12   #73
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Næmen, jøss! Kan det være DUMT å kaste klærne offentlig?

Nå har jeg googlet meg selv og funnet en flymekanikerlærling samt en student som jobber med UKA i Trondheim. Pluss en kriminolog. I tillegg til et par linker som faktisk var om meg. Dog veldig lite spennende.

LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 09:24   #74
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.865
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Næmen, jøss! Kan det være DUMT å kaste klærne offentlig?

Mine google-treff er ekstremt akademiske.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 09:41   #75
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Næmen, jøss! Kan det være DUMT å kaste klærne offentlig?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Mine google-treff er ekstremt akademiske.



Blir litt kjedelig det.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 23:40   #76
mammami
Så stor, den lille lykken
 
mammami sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Innlegg: 827
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Næmen, jøss! Kan det være DUMT å kaste klærne offentlig?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Mine google-treff er ekstremt akademiske.

Mine er stort sett byråkratiske.

I tillegg er det et par fine fra Universitetsavisa i Trondheim, men de er jo gamle nå da. Det ser ut som om jeg levde et litt kreativt og romantisk liv for ca 10 år siden - og etter det har jeg bare blitt døllere og døllere...

__________________
m a m m a m i
Når du virkelig ønsker deg noe, vil hele universet arbeide for at ønsket ditt skal bli oppfylt. (Cuelho, Alkymisten)
mammami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 11:10   #77
jvvp
Nybegynner
 
jvvp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 23
jvvp har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Næmen, jøss! Kan det være DUMT å kaste klærne offentlig?

Søk etter navnet mitt gav ~21 000 hits og i alle fall fram til side 10 var alle om meg og på ein seriøs måte. Føler meg ganske trygg

jvvp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 12:58   #78
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Næmen, jøss! Kan det være DUMT å kaste klærne offentlig?

Jeg synes nesten det er litt skummelt med folk man ikke får opp treff på overhodet jeg. Hvordan lever de liksom.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 13:02   #79
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Næmen, jøss! Kan det være DUMT å kaste klærne offentlig?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg synes nesten det er litt skummelt med folk man ikke får opp treff på overhodet jeg. Hvordan lever de liksom.



Jeg syns jo jeg lever ganske så bra jeg da... Men du finner meg ikke noe sted.
Ikke et eneste bilde og ikke en eneste artikkel.

Jeg vil også være der ute...

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 13:07   #80
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Næmen, jøss! Kan det være DUMT å kaste klærne offentlig?

De kan ha byttet navn...

Man kan finne noen småting om meg på mitt "pikenavn", men ellers er det ikke mye jeg har gjort i "offentligheten". Det som finnes er noen løpsresultater her og der, og en gammel artikkel fra Det Nye (som sikkert er borte nå - 10 år gammel).

Jobben min er veldig lite "offentlig". Vi jobber tett opp mot klient og veldig "hemmelig". Det er i grunnen jobben min å være så usynlig som mulig. Ikke driver jeg med politikk, heller. Jeg legger ikke ut navnet mitt på nettfora eller i blogger. Syns ikke det er SÅ rart at man ikke finner noe...

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no