Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Adventskalender-nissetog

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-07, 22:46   #1
Sirupsbolla
Nybegynner
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 4
Sirupsbolla har et hav av muligheter foran seg
Spørsmål

Adventskalender-nissetog

Den fineste julekalenderen jeg har sett er av et nissetog, og ble solgt av Panduro for flere år siden. Man klipper ut delene og syr/limer de på strie. Noen som vet hvor jeg kan skaffe dette mønsteret? Har brukt utallige timer med å søke etter mønsteret. Ønsker så gjerne å lage kalenderen til min lille datter. Betaler gjerne for et brukt mønster. Har selv et mønster av en fin Disney kalender for broderi av Donald Duck/Pluto/Mikke mfl. som jeg gjerne bytter mot.

Sirupsbolla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 00:47   #2
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Adventskalender nissetog

Mamma lagde en sånn julekalender til oss da vi var små. Jeg skal høre med henne om hun har mønsteret enda.

IOA er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 22:39   #3
Sirupsbolla
Nybegynner
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 4
Sirupsbolla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Adventskalender nissetog

Oj, oj, oj. Nå ble jeg glad. Krysser fingrene og håper hun har mønsteret.

Sirupsbolla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 11:14   #4
Sirupsbolla
Nybegynner
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 4
Sirupsbolla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Adventskalender nissetog

[quote=IOA;619933]Mamma lagde en sånn julekalender til oss da vi var små. Jeg skal høre med henne om hun har mønsteret enda.[/quote

Venter i spenning....

Sirupsbolla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 08:11   #5
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Adventskalender nissetog

Mamma brukte litt tid på å sjekke det, men hun fant dessverre ikke oppskriften. Beklager.

IOA er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 22:43   #6
Sirupsbolla
Nybegynner
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 4
Sirupsbolla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Adventskalender-nissetog

Tusen takk til både deg som hørte med moren din, og til moren din for at hun brukte tid på å sjekke ut om hun fant mønsteret. Det satte jeg stor pris på. Leit hun ikke fant det da.....

Sirupsbolla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 23:44   #7
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Adventskalender-nissetog

Ingen årsak. Kanskje ikke så rart at hun ikke fant det, det må være ca 25 år siden den ble laget. Men hun bor samme hus da, og samler på alt...

IOA er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no