Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Verdens sterkeste barn

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-09, 18:41   #121
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens sterkeste barn

Opprinnelig lagt inn av Winall Youget, her.

jeg mener at barn skal rettledes, ikke styres... for denne grensen er ganske så hårfin. et menneske ER Gud, hvis du tenker på alle mulighetene dagens verden faktisk gir og som ligger bokstavelig talt under føttene dine.

Jeg skjønner at det er en hårfin balanse der. Og i det store og hele så er jeg helt enig i dette avsnittet.

Sitat:

sønnen din ville blitt lei av sofaen i løpet av 4 timer og det er ganske så begrenset hvor mye godteri sønnen din kan stappe i seg uten å bli dårlig. du får kose deg i din verden av begrensninger... så får jeg kose meg i min verden av endeløse muligheter.

Ja, sønnen min ville blitt lei av sofaen etter 4 timer på mandag, og etter 200 gram sjokolade ville han ikke orket å spise mer. Før neste dag. Da ville han også blitt lei etter 4 timer og 200 gram. Helt til neste dag. Og slik ville det fortsatt ganske lenge, tror jeg, før han hadde blitt helt oppriktig lei og ikke ville gjort det mer.

Jeg har de beste mulighetene i mitt liv, så jeg velger å kose meg med dem. Du får kose deg med det du oppfatter som endeløse muligheter.

Sitat:

og hvis du mener at å trene konsentrasjon, selvbeherskelse og din naturlige styrke ved å løfte seg selv ved hjelp av armhevinger, sit-ups, salto og annet sprell er "å kaste bort livet"... så jeg kan jeg berette for deg at det finnes ingenting rikere enn det følelsesmessige livet et menneske bærer og har inne seg. å utvikle selvbeherskelse og konsentrasjon sett fra min side av havet, er den største gaven et menneske kan gi til seg selv.

Jeg mener ikke at det er å kaste bort livet. Hvor har du det fra? Og konsentrasjon, selvbeherskelse, styrketrening og en sunn kropp er jeg veldig for.
Det jeg har problemer med er at veldig små barn styres inn i en ensidig hverdag og et ensidig liv. Du har ikke problemer med det i det hele tatt?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 18:41   #122
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens sterkeste barn

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Hva er dette for noe?

Se intorduskjonstråden.

Polyanna: Ikke drepe med saklighet. Leke!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 18:44   #123
Winall Youget
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Verdens sterkeste barn

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Wow. Nå kommer det jo hele setninger å greier. Kanskje det er håp i hengende snøre.


du er jo så erfaren etter 818 innlegg på 5 ord, at det skulle bare mangle om du ikke skulle skrevet noe i dette slaget nå... kos deg, du også.

kjøp deg en bok hvis du har et behov for å lese... og et skriveblokk for å skrive ned et par tre sarkastiske ord etter et hvert kapitell.

Til Brenda: jeg tror naboen din har større pupper enn deg...

  Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 18:45   #124
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens sterkeste barn

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Se intorduskjonstråden.

Polyanna: Ikke drepe med saklighet. Leke!

Jeg så det etterpå.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 18:45   #125
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens sterkeste barn

Opprinnelig lagt inn av Winall Youget, her.

Til Brenda: jeg tror naboen din har større pupper enn deg...

Ho, ho! Nå kan diskusjonen stoppe. Dette var en skikkelig bra konklusjon.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 18:46   #126
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens sterkeste barn

Er det forresten greit å si noe om store og små bokstaver snart?

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 18:47   #127
Imma
Ikke altetende
 
Imma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 2.655
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Verdens sterkeste barn

Opprinnelig lagt inn av Winall Youget, her.

du er jo så erfaren etter 818 innlegg på 5 ord, at det skulle bare mangle om du ikke skulle skrevet noe i dette slaget nå... kos deg, du også.

kjøp deg en bok hvis du har et behov for å lese... og et skriveblokk for å skrive ned et par tre sarkastiske ord etter et hvert kapitell.

Til Brenda: jeg tror naboen din har større pupper enn deg...

Nei, bøker svarer jo ikke på sarkasmene mine.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 18:48   #128
Winall Youget
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Verdens sterkeste barn

vel...

første jeg tror... du må slutte å kjøpe godteri. la ham stjele fra butikkene isteden, hvis han så absolutt vil ha det.

når jeg driver og rettleder et menneske eller i en vennesituasjon der to mennesker gjør noe sammen, er det som oftest noe begge trives med og er glade for... derfor NEI, jeg ser overhodet ingen problemer...

  Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 18:49   #129
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens sterkeste barn

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Er det forresten greit å si noe om store og små bokstaver snart?

Har ingen gjort det? Men det er nok hans kunstneriske frihet som slår til.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 18:49   #130
Imma
Ikke altetende
 
Imma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 2.655
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Verdens sterkeste barn

Opprinnelig lagt inn av Winall Youget, her.

vel...

første jeg tror... du må slutte å kjøpe godteri. la ham stjele fra butikkene isteden, hvis han så absolutt vil ha det.

når jeg driver og rettleder et menneske eller i en vennesituasjon der to mennesker gjør noe sammen, er det som oftest noe begge trives med og er glade for... derfor NEI, jeg ser overhodet ingen problemer...

Driver du ofte å rettleder?

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 18:51   #131
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Verdens sterkeste barn

Opprinnelig lagt inn av Winall Youget, her.

Til Brenda: jeg tror naboen din har større pupper enn deg...

Jøss. Du er skikkelig oppvakt skjønner jeg.
Sist jeg sjekket er det to ungkarer som er mine naboer.
Så nå følte jeg meg lite kvinnelig.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 18:52   #132
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens sterkeste barn

Opprinnelig lagt inn av Winall Youget, her.

vel...

første jeg tror... du må slutte å kjøpe godteri. la ham stjele fra butikkene isteden, hvis han så absolutt vil ha det.

når jeg driver og rettleder et menneske eller i en vennesituasjon der to mennesker gjør noe sammen, er det som oftest noe begge trives med og er glade for... derfor NEI, jeg ser overhodet ingen problemer...

Var dette et svar til meg?

Jeg skrev:

Sitat:

Det jeg har problemer med er at veldig små barn styres inn i en ensidig hverdag og et ensidig liv. Du har ikke problemer med det i det hele tatt?

og svaret ditt er:

Sitat:

når jeg driver og rettleder et menneske eller i en vennesituasjon der to mennesker gjør noe sammen, er det som oftest noe begge trives med og er glade for... derfor NEI, jeg ser overhodet ingen problemer.

Mulig jeg er litt dum nå, men jeg ser ikke sammenhengen.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 18:53   #133
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens sterkeste barn

Sitat:

ørste jeg tror... du må slutte å kjøpe godteri. la ham stjele fra butikkene isteden, hvis han så absolutt vil ha det.


Good one.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 19:04   #134
Winall Youget
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Verdens sterkeste barn

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.


Good one.


bare sørg for å fortelle ham først hva sjokoladen og godteri inneholder, lages av og at det går an å polere krom med og rense mynter med Cola... og hvorfor det er så viktig med grønnsaker. slik jeg ser det er det egentlig mye enklere å fortelle om hvorfor et menneske har et naturlig behov for å spise, for da vil det også være naturlig å spise mer naturlig... poenget er ikke å drive skremselpropaganda, men faktisk å gi nyttig og utfyllende informasjon på en interessant måte og gi et annet menneske tid til å tenke gjennom saken og velge selv.

det du egentlig sier, slik som jeg forstår det... du definerer en situasjon ut av dine egne erfaringer uten å bremse ned. det som er kjedelig og ensformig for deg kan være utrolig lærerikt og givende for noen andre...

det er derfor jeg nevnte til deg tidligere at uansett hvor dyktig og god lederen er vil et menneske alltid prioritere sine egne personlige interesser.

jeg jobber ikke i helgene, for da fester jeg!

  Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 19:12   #135
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens sterkeste barn

Opprinnelig lagt inn av Winall Youget, her.

bare sørg for å fortelle ham først hva sjokoladen og godteri inneholder, lages av og at det går an å polere krom med og rense mynter med Cola... og hvorfor det er så viktig med grønnsaker. slik jeg ser det er det egentlig mye enklere å fortelle om hvorfor et menneske har et naturlig behov for å spise, for da vil det også være naturlig å spise mer naturlig... poenget er ikke å drive skremselpropaganda, men faktisk å gi nyttig og utfyllende informasjon på en interessant måte og gi et annet menneske tid til å tenke gjennom saken og velge selv.

Jeg trenger ikke råd til hvordan jeg skal få mitt barn til å velge bort godteri for mat. Den fikser jeg selv. Jeg dro fram min sønn som et eksempel, da det er lettere å forstå argumentasjon hvis man får et bilde å henge det på. Men det du sier er er jo bra ting. La barna få kunskapen de trenger til å ta de riktige valgene for seg selv.

Når barnet er 1, 2, 3 ... år så er det litt vanskeligere enn som så. Syns jeg. Jeg er inneforstått med at det mulig er jeg som svikter i foreldrerollen når jeg ikke får gitt Poden nok kunnskap til å velge aktivitet og grønsaker helt selv, men sånn er det.

Sitat:

det du egentlig sier, slik som jeg forstår det... du definerer en situasjon ut av dine egne erfaringer uten å bremse ned. det som er kjedelig og ensformig for deg kan være utrolig lærerikt og givende for noen andre...

Det med at jeg ikke vil la et lite barn, la meg presisere igjen, et lite barn, ha et veldig ensidig liv og endsidige erfaringer kommer nok av erfaringer jeg har gjort meg og ting jeg har lest. Jeg ser ikke helt hvordan det kan være galt å synse noe ut i fra det.
Som sagt så har jeg ikke kunnskapen som trengs for å argumeneter i forhold til hvor skadelig det egentlig er å trene styrke/ha et ensidig liv fra du er helt ny her i verden, så derfor synset jeg om temaet rundt.





Sitat:

jeg jobber ikke i helgene, for da fester jeg!

Jeg også.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 19:14   #136
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens sterkeste barn

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Har ingen gjort det? Men det er nok hans kunstneriske frihet som slår til.

Nei ingen.

Kunstnerisk frihet?

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 19:15   #137
Winall Youget
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Verdens sterkeste barn

og dere som sitter der med vidåpne øyne og et selvgod glis rundt kjeften... om dere ikke hadde vært så opptatt av det gliset og heller prøvd å sette dere inn i hva jeg mener med det jeg skriver, vil det meste være mye enklere... isteden for å drite dere selv ut i mine øyne. jeg opplever ofte at mennesker misforstår meg, jeg bryr meg faktisk med å forklare... mens slike stunt som fra f eks Imma får bare de aller fleste til å sette seg i en forsvarsposisjon.

snakker vi integrering og gjensidig forståelse, mine barnsligvoksne brødre og søstre?
Jeg skal sette på musikk nå... Ferry Corsten - We all made of love, ladies and gentlemen.

  Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 19:21   #138
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens sterkeste barn

Opprinnelig lagt inn av Winall Youget, her.

og dere som sitter der med vidåpne øyne og et selvgod glis rundt kjeften... om dere ikke hadde vært så opptatt av det gliset og heller prøvd å sette dere inn i hva jeg mener med det jeg skriver, vil det meste være mye enklere... isteden for å drite dere selv ut i mine øyne. jeg opplever ofte at mennesker misforstår meg, jeg bryr meg faktisk med å forklare... mens slike stunt som fra f eks Imma får bare de aller fleste til å sette seg i en forsvarsposisjon.

snakker vi integrering og gjensidig forståelse, mine barnsligvoksne brødre og søstre?
Jeg skal sette på musikk nå... Ferry Corsten - We all made of love, ladies and gentlemen.

Hvis du ikke føler at du har noe å forsvare så ikke i å gå i forsvar. Om du føler at du blir misforstått, så forsøk igjen på en ny måte, eller la verden misforstå deg. Om man er litt annerledes er det lett å få reaksjoner, og det gjør det i hvertfall mye bedre og lettere for deg selv om du er trygg i deg selv og ikke føler at du må forsvare noe.

Du provoseres og provoserer. Det gir ingen god dynamikk.


:zen:

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 19:23   #139
Winall Youget
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Verdens sterkeste barn

nå vil mest sannsynlig en av dere komme med en kommentar at jeg ikke er akkurat det snilleste dyret i verden, eller noe i det slaget... men hvis du som tenker tanken eller kommer med denne kommentaren greier å finne en konstant strøm av negative tanker og kommentarer rettet mot noen direkte uten at noen direkte kommet med noe mot meg først, det vil jeg sette en enorm pris på! for jeg er åpen for ting jeg gjør feil... men jeg sier aldri Unnskyld for mine meninger... selv om jeg kan ta feil, vil jeg heller høre om feilen og innrømme den, men ikke unnskylde meg for den

  Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 19:24   #140
Winall Youget
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Verdens sterkeste barn

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Hvis du ikke føler at du har noe å forsvare så ikke i å gå i forsvar. Om du føler at du blir misforstått, så forsøk igjen på en ny måte, eller la verden misforstå deg. Om man er litt annerledes er det lett å få reaksjoner, og det gjør det i hvertfall mye bedre og lettere for deg selv om du er trygg i deg selv og ikke føler at du må forsvare noe.

Du provoseres og provoserer. Det gir ingen god dynamikk.


:zen:


legg merke til 2 minutters publisiseringsmellomrom

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no