Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Jaaaaaaaaaaa!

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-07, 14:56   #21
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jaaaaaaaaaaa!

Fotball er et greit tidsfordriv og samtaleemne, men det er hockey som gjelder. Sparta og Färjestad er go'lagene.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 22:49   #22
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jaaaaaaaaaaa!

Hockey er artig, men MYE artigere å se live enn på TV


Men det er bikkjekaldt å sitte "rolig" under kampene, da *brrrrr*

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 22:56   #23
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jaaaaaaaaaaa!

Opprinnelig lagt inn av maribo, her.

Hockey er artig, men MYE artigere å se live enn på TV

Jepp!

Aner jeg en liten TIK-fan her?

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 23:04   #24
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jaaaaaaaaaaa!

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Jepp!

Aner jeg en liten TIK-fan her?

Jeg var på Leangen på noen TIK-kamper de tre årene jeg bodde og studerte i Trondheim, men ikke nok å gidde å følge med så veldig - stort sett konkluderer jeg bare med "jaja, nok et tap" eller "oi, en seier".
Åsså berger de akkurat...men har ikke vært i toppen siden Nørstebø var på topp (da han ikke svikta oss til fordel for Lillehammer(?) da...).

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 23:28   #25
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jaaaaaaaaaaa!

Opprinnelig lagt inn av maribo, her.

Hockey er artig, men MYE artigere å se live enn på TV


Men det er bikkjekaldt å sitte "rolig" under kampene, da *brrrrr*

Noen av de hallene vi har vært i er skikkelig kalde ja. Da har vi med varm kaffe og ull-pledd

Den nye ishallen i Skien er ikke så kald. Alle er hjertelige velkommene dit til høsten! Da kan dere komme å heie på guttungen. hihi

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 23:39   #26
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jaaaaaaaaaaa!

Opprinnelig lagt inn av maribo, her.

Hockey er artig, men MYE artigere å se live enn på TV


Men det er bikkjekaldt å sitte "rolig" under kampene, da *brrrrr*

Mannen og jeg fikk tova sitteunderlag i bursdagsgave fordi vi tilbringer en del av vinteren i kalde ishaller..... Men vi har bare sett miniputt-kamper enda, da.

Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 00:47   #27
data mannen
Ord deler & data akrobat
 
data mannen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 65
data mannen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Jaaaaaaaaaaa!

Kult med isbjørnene. Det er med på å heve hockey'n i Norge at Norge fortsatt er med i A-pulja.

Nå som det bygges og skal bygges flere haller, så vil nok nivået økes også i Norge. Det er , og har vært kun ca 6000 aktive spillere i Norge de siste 20 åra..? Vi har under 10% av hallene til Sverige og 1 % av Canadas haller, så det sier jo sitt..

Håper media snart blir lei av fotballen, ihvert fall om vinteren, slik at Hockey kan bli sett på vinteren i allefall, til fordel for fotball som er en sommersport.

data mannen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 08:57   #28
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jaaaaaaaaaaa!

Opprinnelig lagt inn av data mannen, her.

Det er , og har vært kun ca 6000 aktive spillere i Norge de siste 20 åra..?

Jeg er en av dem.

Jeg føler hockeyen er litt på vei opp igjen nå. Det har blitt litt mer fokus i media etter at vi fikk et par NHL-spillere. Og med flere nye ishaller rundt omkring håper jeg rekrutteringen tar seg opp også.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no