Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Erfaring med bambus på små barn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-17, 12:50   #1
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.020
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Erfaring med bambus på små barn

Alle barna våre har slitt med lett atopisk hud og eksem, men med stadig bedring med alderen. Storebror merker nå ingenting, lillesøster klør litt av ull, men ellers lite. Hun er uansett så stor at vi kan begrense ullbruken til ekstremtilfellene. Men lillebror endte forrige vinter med å få tørre eksemflekker ved bruk av ullklær, uansett om det var med eller uten bomull på innsiden. Han så også ut til å reagere på superundertøy. Han har vært helt fint siden i vår nå, så jeg antar det har vært klærne.
Jeg ser på bambussett nå. Tror dere at han tåler disse? De er jo veldig dyre, så jeg skulle gjerne trodd det kunne gå før jeg kjøper. Er dette like bra som ull til barnehagebruk?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no