Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Klage på sminke kjøpt på taxfree?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-17, 08:10   #1
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.440
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Klage på sminke kjøpt på taxfree?

Jeg brukte masse penger på sminke i taxfreen på Gardermoen. Fikk god hjelp av en dame. Da jeg åpnet øyenskyggen, viste det seg at det var feil farger, ikke det jeg skulle ha, og ikke noe jeg kan få bruk for. Hvordan klager man på noe sånt? Jeg passerer taxfreen på ankomst senere i dag, men det er vel en helt annen butikk?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-17, 08:21   #2
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.664
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klage på sminke kjøpt på taxfree?

Om du har kvitteringen fra tidligere er det vel lov å spørre tenker jeg.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-17, 10:22   #3
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Klage på sminke kjøpt på taxfree?

Prøv her kanskje: http://www.tax-free.no/informasjon/reklamasjoner/

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-17, 10:45   #4
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.216
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klage på sminke kjøpt på taxfree?

Du har helt sikkert kvittering eller bankkvittering på kjøpet ditt? Jeg hadde stukket innom taxfree på veien hjem og forklart problemet. Det er samme selskap selv om de er fysisk adskilte butikker, dette må de da klare å fikse.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-17, 14:16   #5
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.440
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klage på sminke kjøpt på taxfree?

Ah, takk! Reklamasjonsskjema, til og med! Da bruker jeg det hvis de ikke vil hjelpe meg på ankomst. Tusen takk for svar!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-17, 14:38   #6
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.664
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klage på sminke kjøpt på taxfree?

Oppdater oss da.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-17, 21:07   #7
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.440
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klage på sminke kjøpt på taxfree?

Taxfree sa "Nei, men prøv å klag", så det skal jeg. Jeg kjøpte øyeskygge fordi jeg trengte den, og dermed var jeg dum nok til å teste om jeg kunne bruke fargene. Det kunne jeg ikke.

Skjønner at de ikke kunne bytte den, så klart, men de burde fikset returen der og da. Nå endte jeg med å kjøpe en ny i riktige farger.


Sist redigert av Timar : 08-12-17 kl 22:52.
Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-17, 21:09   #8
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Klage på sminke kjøpt på taxfree?

Hvilket merke og hvilke farger var det da?

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-17, 21:34   #9
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.440
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klage på sminke kjøpt på taxfree?

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Hvilket merke og hvilke farger var det da?

Sensai, i blåtoner med kajal.

http://www.24sevres.com/en-no/eye-sh...RoCex4QAvD_BwE

Jeg gir den gjerne videre til noen som kan bruke den.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-17, 21:45   #10
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Klage på sminke kjøpt på taxfree?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Sensai, i blåtoner med kajal.

http://www.24sevres.com/en-no/eye-sh...RoCex4QAvD_BwE

Jeg gir den gjerne videre til noen som kan bruke den.

Dessverre ikke mine farger heller, ellers har jeg gjerne kjøpt den av deg.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-17, 10:40   #11
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klage på sminke kjøpt på taxfree?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Sensai, i blåtoner med kajal.

http://www.24sevres.com/en-no/eye-sh...RoCex4QAvD_BwE

Jeg gir den gjerne videre til noen som kan bruke den.

Hva skal du ha for den?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-17, 08:59   #12
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.440
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klage på sminke kjøpt på taxfree?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Hva skal du ha for den?

Du kunne gjerne fått den, jeg kan jo ikke bruke den, men jeg fikk mail fra reklamasjonsvdelingen om at jeg får refusjon, hvis jeg sender tilbake boksen. Penger tilbake, ihvertfall, men mer enn nok hazzel. Lært en liten lekse om å dobbeltsjekke selv..

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-17, 09:17   #13
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.889
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klage på sminke kjøpt på taxfree?

Ja, det er nok ditt ansvar å sjekke, noe annet blir ord mot ord. Og det er ikke reklamasjon, ikke feil på produktet. Jeg anbefaler å selge privat. Det er like surt som å komme hjem med brun mascara når det skulle vært svart.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-17, 16:07   #14
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.440
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klage på sminke kjøpt på taxfree?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Ja, det er nok ditt ansvar å sjekke, noe annet blir ord mot ord. Og det er ikke reklamasjon, ikke feil på produktet. Jeg anbefaler å selge privat. Det er like surt som å komme hjem med brun mascara når det skulle vært svart.

Tja, jeg er ikke enig i at det ikke er reklamasjon når en ansatt med antatt ekspertise plukker feil. Eller evnt at boksen er feilmerket, noe jeg tror er tilfellet her. Hvis man ikke kan stole på hjelpen man får av ansatte, så er det jo temmelig meningsløst å ha dem i det hele tatt.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-17, 16:51   #15
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.889
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klage på sminke kjøpt på taxfree?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Tja, jeg er ikke enig i at det ikke er reklamasjon når en ansatt med antatt ekspertise plukker feil. Eller evnt at boksen er feilmerket, noe jeg tror er tilfellet her. Hvis man ikke kan stole på hjelpen man får av ansatte, så er det jo temmelig meningsløst å ha dem i det hele tatt.

Enig i det. Feilmerket boks mener jeg også er reklamasjon. Å plukke feil er uhell. Og sløve selgere bør få høre det.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no