Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er du misfornøyd med sommerværet?
Ja! 111 53,62%
Nei! 77 37,20%
Har ikke vært i Norge 13 6,28%
Solkrem 6 2,90%
Deltakere: 207. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-15, 11:08   #81
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Nei, jez. Kjenner jeg er litt lei av å høre om alle som er så misfornøyde. Vi bor i Norge...

Har vært på Trondheim, Bodø, Hedmark og Oslo denne sommeren.

Vi bor i Norge ja, men det har faktisk vært den kaldeste sommeren på nærmere 100 år, og jeg synes synd på blant annet bærbønder som har fått ødelagt avlinger osv. Og når man ikke kan male huset en sommer fordi det regner eller er fare for regn nesten HVER dag hele sommeren, så er det ikke noe hyggelig. Jeg synes folk er i sin fulle rett til å klage over denne jævla drittsommeren, for helvete. Helvete! *mensen*

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 11:10   #82
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Det er mulig sommeren i Oslo ikke har vært veldig mange grader kaldere enn vanlig, men jeg merker det veldig godt i kjøkkenhagen. De foregående årene har vi plukket mange flere liter med bær enn vi har gjort i år, for eksempel. Blåbæra har som regel vært ferdigplukket i starten av august, nå er den knapt moden. Og da sammenlikner jeg ikke bare med supersommeren i fjor, altså.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 11:12   #83
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

I Bodø har de fortsatt ikke hatt en sommerdag (def. = dag med temperatur over 20 grader). Det sier litt om mangelen på varme.
Det gjør ikke meg noe at det regner litt, men det kan da for pokker være over 10 grader i juli ...
Eneste stedet vi hadde det varmt var 2,5 dager i Koblenz, ellers har ferien stort sett vært tilbragt iført langbukser.

Så ja, misfornøyd.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 11:20   #84
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Det går helt fint. Er vestlending, vant til diverse, og er heller ikke værsyk (annet enn om det blir for varmt og for mye sol )

Men dette sitatet fra 3-åringen oppsummerer kanskje inntrykket:

- Eg hatar sommar!
- Åh, gjør du dét??
- Ja, eg likar sol mye bedre.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 11:22   #85
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.817
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Nei. For ungenes del kunne det vært litt varmere i vannet, men de har badet en del i år også. Jeg har jobbet det meste av sommeren, det samme gjorde jeg i fjor, og i den sammenheng har denne sommeren vært langt mer komfortabel.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 11:30   #86
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Nei!
Men bare fordi jeg fikk 16 dager pause.

Fredag var jeg på festival. Og det å stå i 7 grader 31 juli, det var en opplevelse for seg selv.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 11:43   #87
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Lillebror har tre shortser som passer fra i fjor. Han har bare fått brukt 2 av de, en gang hver. Det sier sitt om sommeren på Sørvestlandet.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 11:49   #88
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.010
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Tada, det der er meg. I fjor hjalp det ikke å dra nordover, det var like uutholdelig varmt over alt.

Fjor sommer er noe man tar intenst vare på for det er virkelig ikke normalen. Første året guttene mine har badet i havet mer enn 10 sekunder.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 12:12   #89
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Jeg er stort sett ganske fornøyd, men har vært heldig med hvor jeg har oppholdt meg i de 4 ukene med ferie jeg har bak meg.

Det er absolutt merkbart at det har vært en kald vår og sommer, særlig på badetemperaturene. Det er forresten et savn, skulle gjerne fått badet mer!

Vi var en uke nordpå fra 22-29. juli, og hadde da kun oppholdsvær og mye sol hele uka. Regn en natt, og en skur en formiddag. Det er det beste været jeg har hatt der oppe noen gang.
Jeg er nok ganske lett å glede på værsiden da.

__________________
Smitt og Smule okt -07, Bitteminsten des -12
"Is this real? Or has this been happening inside my head?"
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"
Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 12:20   #90
Anikka
Snøavhengig
 
Anikka sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Innlegg: 910
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Litt misfornøyd, men jeg er fullstendig klar over at jeg bor i Norge, så forventningene er ikke så høye. Kunne gjerne tenkt meg minst en dag med shortsvær, i det minste. Det har det ikke vært varmt nok til der jeg har vært (Vestlandet og Midt-Norge). Dristet meg til en dag i knelang bukse i noen timer, dog, før det ble for kaldt og kleggbittene ble for mange. Bade har ikke vært aktuelt en gang.

__________________
2011 - 2013

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.

Sist redigert av Anikka : 03-08-15 kl 12:27.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 12:25   #91
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.339
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Våren var sørgelige saker. Sommeren her på Østlandet har vært bedre, sjøl om jeg kunne tenkt meg litt mer varme og litt mindre regn. Jeg har stort sett vært stuck inne med masete ettåring når det har vært sol, da blir det for varmt for ham, så jeg synes ikke jeg har hatt noe sommer. Men det er jo ikke været sin feil, da. Ikke fikk vi dratt i land de største hageprosjektene våre, heller, så jeg håper på godt augustvær. I tillegg til trappebygging og murstabling skal jeg liksom pusse og male mur og beise pergola og rekkverk, men det er mulig det blir vaskeromoppussing først allikevel...

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 13:21   #92
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Tja. Jo. Er vel det. Vi har hatt 16 dager i varmen, det er jeg glad for. Jeg misliker ekstremvarme og syntes det var fælt i fjor, men det finnes jo en mellomting. Jeg har ikke brukt solkrem, bikini eller shorts her hjemme. Det har ikke vært over tjue grader, det har vært masse regn og iskald vind. Vi har ikke brukt terrassen vår, og det er ekstremt uvanlig. Vi har fyrt i peisen på hytta og regnet bort. Tomatene mine vil ikke vokse. Huset blir ikke malt, ingenting annet blir gjort utvendig heller. Vi har ikke vært på stranda og jeg har ikke spist frokost i hagen en eneste gang. Jeg synes det må være lov å være litt muggen over det når vi har kommet til 3. august. (Og slik var forøvrig hele våren også...) Og i vinter var det ikke EN eneste dag med snø! Ikke én!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 13:28   #93
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Ja, de to siste julene har jo også vært begredelige her på vestlandet, med regn og regn og atter regn, ikke EN dag med snø. Jo, det snødde faktisk på julaften i fjor! Men ikke før rundt 22 på kvelden, før det var det bare regn. Hvor kan jeg sende inn klage?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 13:35   #94
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Jeg er ikke misfornøyd. Vi har feriert i Norge. Har brukt regntøy lite, og hatt en god del soldager. Ikke nok til badetemp for de fleste i familien, men nok til at vi har brukt shortsen mye. Så igrunnen ganske så fornøyd med årets sommer.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 13:44   #95
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Vintere uten snø er min drømmevinter da.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 13:48   #96
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Forsåvidt min og, men jeg tar mye heller snø enn regn til jul. Det ER litt kjipesen når regnet bøtter ned og det er høstvær midt i julen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 13:54   #97
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Nja, jeg er glad i varme men det har vært helt greit i år siden vi har vært på bilferie i Tyskland og Danmark. Det har blåst, har hatt på shorts men jeg har hatt fleecejakke også, da har det gått greit. Har hatt på solkrem en dag. INgen av vi voksne har badet på ferien og jeg har ikke hatt på bikini.
Gutta var endel på stranden før vi dro på ferie og de orket å bade selv om det kun var maxtemp på 20 grader.
Siste uka var vi på NorwayCup i regn og blåst de første dagene så eldstemann har brukt superundertøy, det var han glad for med 12 grader, regn og blåst.
Håper på en tørr og solrik høst altså.

Jeg har forresten også en tomatplante og den har overraskende nok kommet med mange tomater. Spent på om de rekker å bli røde og mode.
Kommer nok ikke like mange som for 2 år siden, da var det 65 tomater på en hoftehøy plante.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 14:01   #98
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Jeg er jo vant fra Bergen med at snøen kommer ferdig måket, så jeg synes fremdeles høye brøytekanter i lavlandet er nokså eksotisk. På 15. året.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 14:03   #99
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Vintere uten snø er min drømmevinter da.

Alternativet i Stavanger er vannrett regn og vind, og det er kjipt vær å gå tur med hund i, altså. Hunden er gjørmete etter hver eneste tur.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 14:19   #100
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.741
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Nå sitter jeg med ulljakke og pledd inne...

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no