Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når gi febernedsettende bare for feberen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-07, 09:18   #1
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når gi febernedsettende bare for feberen?

Jeg har fått med meg at man skal behandle "barnet, ikke feberen", så jeg pleier ikke å gi paracet bare for feber, dersom de ellers ikke har plagsomme symptomer. Av og til om natten, da, for jeg syns jeg det er skummelt å legge dem til med over 39 i feber.

Nå har lillejenta 39,9, og har hatt feber siden i går. Hun fikk en paracet i går kveld, og ble straks pigg som en fiolin. Hun er veldig slapp og trøtt, men det er gjerne greit, hvis kroppen hennes vil ha fred til å jobbe med noe? Jeg er veldig blank, her. Storebror har vært veldig veldig lite febersyk, og lillesøster har aldri hatt feber mer enn 4-8 timer, tror jeg. Bortsett fra 3-dagersen og etter MMR-vaksinen, men det begynner å bli lenge siden.

Altså: Bør jeg gi henne en paracet bare for feberen (39,9), så lenge hun er slapp, men fornøyd så lenge hun får ligge i armkroken min?

Føler meg veldig uerfaren nå....

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 09:22   #2
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.988
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gi febernedsettende bare for feberen?

Jeg gir paracet hvis feberen nærmer seg 40, uansett om de har andre plager eller ikke.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 09:24   #3
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gi febernedsettende bare for feberen?

Jeg gjør som nolo.
Altså hadde jeg gitt paracet nå.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 09:24   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gi febernedsettende bare for feberen?

Vår lege sa at feber under 39 var greit å bare la vær (hvis barnet ellers var i ok form), over 39 var det greit å gi tabletter.

Feberen er jo der for en grunn, så på en måte er det greit å la den herje fra seg, men når tempen går over 39 grader så trenger kroppen hjelp til å komme seg. Når man setter en parasett så slapper kroppen mere av etterpå og den kan konsentrere seg om å bekjempe baselusker

Poden reagerer alltid så voldsomt på feber, så jeg er nok mer gavmild med paracetten enn mange andre. Når han kommer over 38 grader så er han helt slapp, trøtt og utenfor.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 09:25   #5
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når gi febernedsettende bare for feberen?

Tror også jeg hadde gitt en paracet når feberen begynner å nærme seg 40 ja.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 09:26   #6
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når gi febernedsettende bare for feberen?

Hvis hun får i seg nok å drikke ville ikke jeg gitt nå.
Hadde det derimot vært kveld ville jeg nok ha gitt Paracet, og også hvis hun er i så dårlig form at hun ikke vil drikke.

God bedring!

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 09:27   #7
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når gi febernedsettende bare for feberen?

Ville ha tatt lunken vann på klut og vasket hennes føtter og armer og lagt en klut på pannen hennes før jeg ga henne noe pille. Men så liker jeg ikke å bruke pille for alt som er ille så vi klarer oss fint uten de fleste gangene...

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 09:27   #8
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gi febernedsettende bare for feberen?

Jeg hadde nok også gitt paracet ved så høy feber. God bedring til lillejenta di, Polyanna!

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 09:31   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gi febernedsettende bare for feberen?

Så lenge feberen påvirker LilleB slik at han blir slapp får han febernedsettende, og uansett hvis det er over 39.

Jeg mener min lege har sagt at det er litt uenighet om det der at det er "bra" å ha feber? Dvs. at kroppen jobber like bra med bare litt feber, så derfor gjør det ingenting å gi febernedsettende. At det ikke er feberen som "jobber", men bare er en konsekvens av jobbingen. Jeg er litt på glattisen her, og er slettes ikke helt bombesikker altså.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 09:34   #10
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gi febernedsettende bare for feberen?

Jeg er slepphent med paracet når temperaturen er over 39-39,5. Ellers pleier han også å få paracet når han har feber på 38-38,5 ettersom han til nå har hatt dårlig allmenntilstand når han har hatt moderat feber.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 09:36   #11
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.405
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gi febernedsettende bare for feberen?

Når det begynner å nærme seg 40 hadde jeg nok gitt febernedsettende, men ikke før det om om det ikke var kveld og han ikke hadde vondt.

Er det bare feber eller har hun noen andre symptomer?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 09:39   #12
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gi febernedsettende bare for feberen?

Jeg har hørt det samme som Glitter.

Vi var på barnesenteret på Ullevål en gang, hvor sønnen min var veldig dårlig. Vi snakket da med en barnelege, som bl a sa at man skulle gi mye Paracet over lang tid før det var ugunstig for barnet. Han sa at dersom barnet hadde feber var det greit å gi smertestillende. Han sa at det var slettes ikke gitt at det var bra å ha feber, selv om den ikke var høy. Jeg fikk inntrykk av at det var gammel forskning som sa at feber var et verktøy, og at man nå lurer på om feber er temperaturkontroll gone mad. Etter dette har vi gitt paracet relativt raskt dersom han har hatt feber og virket litt slapp. De gangene han har hatt Paracet uten at vi har merket på ham at han er syk så har vi latt det passere i stillhet.

Så Polyanna, jeg ville definitivt gitt Paracet ved 39,9. Og også ved 38,5.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 09:42   #13
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når gi febernedsettende bare for feberen?

Polyanna.
Jeg hadde gitt paracet, ja. Ikke fordi jeg ikke tror ungen takler feberen, men hønemor som jeg er hadde jeg engstet meg litt for feberkramper når temperaturen er såpass høy.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 09:43   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gi febernedsettende bare for feberen?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

De gangene han har hatt Paracet uten at vi har merket på ham at han er syk så har vi latt det passere i stillhet.

De gangene han har hatt feber uten at dere har merket det i allefall?

Jepp, det var det samme som jeg har hørt, ja.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 09:46   #15
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gi febernedsettende bare for feberen?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

De gangene han har hatt feber uten at dere har merket det i allefall?

Nei nei. Det hender han stapper inn en pille eller to uten at vi merker det. Paracetjunkie.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 09:48   #16
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når gi febernedsettende bare for feberen?

Vi har også vært litt plaget med feberkramper, så her får de stort sett febernedsettende når temperaturen passerer 38,5

Mikkeline er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 09:49   #17
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når gi febernedsettende bare for feberen?

Jeg gir ikke paracet i tide og utide, men når feberen er nesten 40 grader på små barn og almenntilstanden er dårlig - da får de paracet!

God bedring til småtten!

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 09:52   #18
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.485
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gi febernedsettende bare for feberen?

Teorien er så vidt jeg vet at du skal gi febernedsettende når barnet er plaget av feberen - og det er hun vel hvis hun er veldig slapp?

Jeg bruker å passe på at jeg har mulighet til å gi febernedsettende om kvelden/natta. Heller en syk unge på dagtid enn en syk unge på nattestid er mitt motto.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 10:13   #19
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.405
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gi febernedsettende bare for feberen?

Vi gir ikke paracet på dagtid om han ikke er så "veldig" dårlig. Grunnen til det er at spesielt mannen vil se symptomer som gjerne forsvinner om man gir paracet.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 10:28   #20
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når gi febernedsettende bare for feberen?

MIn eldste gutt var mye plaget med feber de første 3 årene.
hver 2 uke hadde han i snitt feber i 1 uke.
De fant ikke årsaken, men fikk beskjed om å la kroppen jobbe.
Han var pigg ellers.
Var innlagt flere ganger fo rå finne ut av det.


Både barnelegene og fastlegen min sier at feberen skal få jobbe om dagen "uforstyrret" så lenge barnet ikke plages nevneverdig med smerter og eller dårlig allmenntilstand og ikke tar til seg væske.
Feber er ikke farlig i seg selv, man må se på hele bildet, grunnen til feberen/andre symptomer.

De mente at barnet skal få paracet før det legger seg på kvelden slik at kroppen for litt hvile, samt foreldrene får litt hvile, det ER krevende med et febersykt barn.

Mange av symptomer forsvinner med paraceten, så man kan miste oversikten over sykdoms forløpet og årsaken.

Så her i gården gir vi ikke febernedsettenede selv om feberen er 40+/-.
Jeg gir etter allmenntilstand etc, ikke feberen i seg selv.
Men til natten får de en stikkpille slik at kroppen får hvile.
Litt Slappe blir de av feber uansett også.
Vår erfraring etter vi begynte å gi mindre paracet ved feber var at ungene ble fortere friske.
Her er noen fine linker.

http://www.helsenytt.no/artikler/feber.htm


En bør være kritisk til febernedsettende.
Er altfor mange som gir det med en gang feberen stiger eller er høy, kun pga hva feberen viser, og ikke hvordan barnet har det totalt sett.

Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no