Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan feiret du/skal du feire/ville du feiret - en 30 årsdag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva ville du gjort?
Helt opplagt! Gå for jentefest! 12 20,34%
Vennefest, så klart! 41 69,49%
Det er da virkelig ikke noe å feire, gamla! 2 3,39%
Noe helt annet. 4 6,78%
Deltakere: 59. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-07, 10:44   #1
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan feiret du/skal du feire/ville du feiret - en 30 årsdag?

Jeg fyller 30 i påsken, og har litt lyst til å ha bursdagsfest for første gang siden jeg ble 16 eller noe sånt.

Alternativ 1: Jentefest!
Jeg kan invitere masse gamle og nye venninner og ha selskapet hjemme hos meg selv. Dessuten er det veldig morsomt med jentefester. Syns jeg.

Alternativ 2: Vennefest!
Det er veldig hyggelig å kunne invitere en hel haug med gamle og nye venner, og dette er jo en gyllen anledning.
Jeg må ha selskapet i et eller annet lokale for å få plass til alle jeg har lyst til å be. Antakelig er jeg litt sent ute i forhold til å få tak i et lokale på våren, så da risikerer jeg å måtte ha det hjemme med en sterkt avkortet gjesteliste.

Alternativ 3: Ingen fest.
Jeg er ikke så veldig fornøyd med å bli 30 i utgangspunktet. Hvor ble det av 26 liksom? Det er kanskje ikke noe å feire siden det betyr at jeg er blitt kjempegammel og rynkete og at snart blir håret mitt grått.

Alternativ 4: Noe helt annet.
Hva da i såfall?


Hva ville dere gjort?

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose

Sist redigert av Røverdatter : 17-01-07 kl 10:51.
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 10:51   #2
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan feiret du/ skal du feire/ ville du feiret - en 30 årsdag?

Vennefest, absolutt! Med mykje god rødvin og lett tapas-mat. Klart ein må feire 30-års dagen.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 10:51   #3
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan feiret du/ skal du feire/ ville du feiret - en 30 årsdag?

Selv tenker jeg å ha en vennefest om et år. Da er det min tur til å bli 30. Jentefest tenker jeg man kan ha ellers. Litt artig å samle mange.

Du får sikkert tak i et lokale som ikke blir brukt så masse til bryllup. Er bare å ta en ringerunde så finner du fort ut av det. Trenger jo ikke de mest fancy lokalene, finne et sted som er stort nok til å romme alle og som er litt koselig.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 10:53   #4
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan feiret du/ skal du feire/ ville du feiret - en 30 årsdag?

Jeg hadde vennefest!

Men jeg synes jentefester også er artig jeg altså. Drikke god vin, fråtse i deilig tapasmat som alle har hatt med og danser til gamle slægere! Det er jo moro!! Fnis.


Sist redigert av Mandarin : 17-01-07 kl 11:09.
Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 10:55   #5
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.737
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan feiret du/ skal du feire/ ville du feiret - en 30 årsdag?

Jeg fyller 30 våren 2008 og har tenkt disse tankene selv.
Aller helst vil jeg jo at mannen skal engasjere seg stort i dette og arrangere noe, men jeg har innsikt nok til å vite at jeg nok hvertfall må komme med noen hint.

Jeg vil gjerne ha vennefest.
(søsken medregnet)
Det er svært sjelden jeg har anledning til å være sammen med "alle", særlig siden jeg har en vennekrets som er svært forskjellig fra hverandre.
Ikke ofte jeg er sammen med naboene på 45+, skolekamerater på ca 30 og nett-venner fra 20+ samtidig liksom.

Eventuelt ville jeg reist bort med mann og barn. Kanskje til Island? (nå tenker jeg uten å tenke økonomi, altså)
Feire det stille og rolig med de som betyr aller mest for meg.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 10:56   #6
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan feiret du/ skal du feire/ ville du feiret - en 30 årsdag?

Vennefest.

Jeg fyller 30 neste år, og har allerede begynt å planlegge festen.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 11:03   #7
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan feiret du/ skal du feire/ ville du feiret - en 30 årsdag?

Vennefest (evt jentefest...gøy det også).

Det er 5 år mellom min mann og meg, så vi hadde 65 års dag (30+35) og 75års dag (35+40) med masse venner.
Leide lokale, og inviterte 50-60 mann. I 65 års dagen hadde vi ost og kjeks, og i 75 års dagen hadde vi pastasalat.

Det var iallefall knallkjekt begge gangene.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 11:05   #8
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan feiret du/ skal du feire/ ville du feiret - en 30 årsdag?

Jeg ville gått for vennefest. Personlig syns jeg fester som regel blir morsommere når begge kjønn er representert. Er du litt kreativ, finner du helt sikkert et egnet lokale selv om du ikke har all verdens tid på deg.
Lykke til med planleggingen!

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 11:07   #9
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan feiret du/ skal du feire/ ville du feiret - en 30 årsdag?

Det er så lenge siden jeg ble 30 at jeg husker det nesten ikke...

Joda, jeg hadde venninnefest da jeg ble 30. Veldig hyggelig, ganske stille og rolig, kanskje 10-12 gjester. Jeg har aldri feiret bursdagene mine så veldig, og 40-årsdagen har jeg ennå ikke fått feiret selv om jeg egentlig hadde tenkt det.

Jeg syns både alternativ 1 og alternativ 2 hørtes bra ut, lykke til.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 11:37   #10
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan feiret du/skal du feire/ville du feiret - en 30 årsdag?

Vennefest

Mannen ble 30 år i november og vi lagde til fest med venner her hjemme, hadde karaoke også. Ble suksess
Vi hadde det her hjemme fordi det var lettest med minste snuppa som er ei puppejente . Tok bare de nærmeste vennene så ble 19 stk.

Jeg fylte 30 år i mai men da ble det kun stort familieselskap her hjemme, også reiste jeg på føden og fødte veslesnuppa på natta etter selskapet

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 11:37   #11
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.318
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan feiret du/skal du feire/ville du feiret - en 30 årsdag?

Vennefest. Hyggelig å bruke en sånn anledning til å invitere mange venner.
Jentefesten kan man ta når som helst.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 11:38   #12
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan feiret du/ skal du feire/ ville du feiret - en 30 årsdag?

Min mann og jeg er jevngamle så vi arrangerte 60års fest. Vi inviterte en del venner fra ulike "perioder" av livet og det var veldig hyggelig.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 11:39   #13
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan feiret du/skal du feire/ville du feiret - en 30 årsdag?

Når jeg fylte 30, feiret jeg sammen med 3 andre venner som har bursdag samtidig. Vi har en veldig sammenfallende venneflokk, så det var ca 70 inviterte og vi leide et lokale og serverte pølser med tilbehør

Kjempemoro!

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 11:40   #14
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan feiret du/skal du feire/ville du feiret - en 30 årsdag?

Jeg hadde vennefest, og det var knallmoro! Anbefaler det jeg også. (Med en jentefest kan du jo ha allikevel.. trenger ikke ha bursdag for å ha det.)

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 11:41   #15
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan feiret du/skal du feire/ville du feiret - en 30 årsdag?

Vennefest.
Holder på å planlegge min manns vennebursdag no.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 12:10   #16
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan feiret du/skal du feire/ville du feiret - en 30 årsdag?

Jeg kan jo forsåvidt ha vennefest også når som helst.

Grunnen til at jeg har jentefest øverst på listen er at jeg har lyst til å invitere endel gamle venninner som jeg ikke omgås så ofte lenger. Det er ikke så naturlig å invitere alle dem på en vennefest, siden jeg ikke kjenner mennene deres og siden de ikke er en del av min nåværende vennekrets.

Takk for svar og innspill!

Jeg er fortsatt i tenkeboksen.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 12:18   #17
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.737
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan feiret du/skal du feire/ville du feiret - en 30 årsdag?

Jeg synes jentefest er skikkelig dølle greier, jeg..
Har blitt invitert i en venninnes 50-årsdag og det er jentefest. Kjenner jeg blir litt grinete av det..

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 12:20   #18
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan feiret du/skal du feire/ville du feiret - en 30 årsdag?

Jeg har vært med og laget surprisepartys for de fleste av mine venner da de fylte 30. En fest med gode venner er fint.

Selv var jeg alene med to barn da jeg fylte 30, så jeg var hjemme og tok meg av dem.

(Bursdag dagen før nyttårsaften er ikke alltid like gøy )

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 12:49   #19
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan feiret du/skal du feire/ville du feiret - en 30 årsdag?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.


Grunnen til at jeg har jentefest øverst på listen er at jeg har lyst til å invitere endel gamle venninner som jeg ikke omgås så ofte lenger. Det er ikke så naturlig å invitere alle dem på en vennefest, siden jeg ikke kjenner mennene deres og siden de ikke er en del av min nåværende vennekrets.

Jeg hadde jentefest og gjorde som du tenker, inviterte gamle og nye venninner. To av de jeg inviterte som jeg ikke hadde vært sammen med på mange år har jeg hatt masse kontakt med etterpå, så det er jo absolutt en bonus.
Jeg leide en hytte i marka og hadde overnatting fra lørdag til søndag, med pølse og lompe, rødvinstoddy og Long Island på formiddagen rundt et stort bål. Vi lekte fryst heks (!) og akte på miniski og snowracer. På kvelden hadde vi tapas og vin. Stor suksess. Min mann og to kamerater stilte som kokk/servering/rydde hjelp og trakk seg tilbake etter at oppvasken var tatt, Dagen etter kom de tilbake og lagde frokost til oss.

Men vennefest er jo like fint da!

Det eneste alternativet jeg ikke synes noe om er det siste, benytt anledningen til å ta deg en real fest!

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 15:56   #20
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan feiret du/skal du feire/ville du feiret - en 30 årsdag?

Jeg ville hatt vennefest (og hadde vel forsåvidt det også, da jeg fylte 30; en ganske liten en riktignok, men dog). Jentefest er selvsagt også stas, men for meg er det enda mer naturlig med jentefest uten en bestemt anledning, enn å leie et lokale og ha generell vennefest "just because". Jentefest er liksom sin egen anledning.

Jeg synes i alle fall ikke du skulle la anledningen gå fra deg til å ha fest, dersom du ellers har lyst til å ha fest.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no