Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan feiret du/skal du feire/ville du feiret - en 30 årsdag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva ville du gjort?
Helt opplagt! Gå for jentefest! 12 20,34%
Vennefest, så klart! 41 69,49%
Det er da virkelig ikke noe å feire, gamla! 2 3,39%
Noe helt annet. 4 6,78%
Deltakere: 59. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-07, 19:58   #41
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan feiret du/skal du feire/ville du feiret - en 30 årsdag?

Jeg og tre jevnaldrende studievenninner feiret sammen på Pigalle på Grønland. Vi hadde en stor felles vennekrets, og så inviterte vi venner vi også ikke hadde felles til en veldig vellykket venners-vennersfest. Et band i vennekretsen stilte opp og spilte til festen, og vi hadde også øvd inn et eget sparkeshow som spektakulær (fransk) åpning. Det ble en fest vennene våre snakker om fremdeles, særs vellykket!

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 20:23   #42
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan feiret du/skal du feire/ville du feiret - en 30 årsdag?

Jeg har også vært med å feire trippel 30-årsdag. Det ble galla med massevis av gjester på et egnet fjongt sted. Med unntak av at jeg måtte være så stivpyntet ( ), var det en skikkelig kul fest.

Har du tilgang til hytte, kan du jo invitere med deg gode venner på hytte-bursdagsfeiring?

Jeg er et opphav av gode idéer.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 20:26   #43
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan feiret du/skal du feire/ville du feiret - en 30 årsdag?

Ville hatt vennefest, og inkludert venninnene som jeg ikke kjente partneren til. Jo flere jo bedre! (Koldtbord som mat, så gjør det ingenting om det kommer noen ekstra.)

Jeg feiret 30-årsdagen min på barselhotellet. Yngstefrøkena ble født dagen før min 30-årsdag, så det var lite besøk og lite feiring. (Litt morsomt, mamma var eneste jente av 6 barn, og var født på 30-årsdagen til mamma'n sin. Frøkena mi bomma med en dag. )

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 20:26   #44
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan feiret du/skal du feire/ville du feiret - en 30 årsdag?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Har du tilgang til hytte, kan du jo invitere med deg gode venner på hytte-bursdagsfeiring?


Hytte oppi Nordmarka f.eks.?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 20:28   #45
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan feiret du/skal du feire/ville du feiret - en 30 årsdag?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Hytte oppi Nordmarka f.eks.?

Ja, f.eks ...

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 20:36   #46
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan feiret du/skal du feire/ville du feiret - en 30 årsdag?

Jeg synes det er smart å feire SAMMEN med noen
Slå sammen til en gedigen temafest

Men ingen har meldt seg frivillig til å feire sammen med meg enda..

Så da får jeg fixe det selv!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 20:42   #47
Carrie
-
 
Carrie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 839
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Sv: Hvordan feiret du/skal du feire/ville du feiret - en 30 årsdag?

Vennefest. Jeg hadde stor mage, 26 venner på middag/koldtbord og fest ut i de små timer. Hjemme i eget hus.

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 20:44   #48
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan feiret du/skal du feire/ville du feiret - en 30 årsdag?

Jeg ville hatt jentefest! Mer uhøytidelig og mindre sjans for teite taler og sånn. Bare fyll og fnising og moro.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 20:53   #49
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan feiret du/skal du feire/ville du feiret - en 30 årsdag?

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Jeg ville hatt jentefest! Mer uhøytidelig og mindre sjans for teite taler og sånn. Bare fyll og fnising og moro.

Takk.

Det er det jeg har mest lyst til! Fyll, fnising og moro - det er meg det.



Hyttetur hadde jo vært noe da. Jeg har tilgang til to hytter, men de har ikke så mange sengeplasser som jeg trenger. Hvis jeg skal til nordmarka så blir det nok med noen andre jenter.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 21:16   #50
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan feiret du/skal du feire/ville du feiret - en 30 årsdag?

Ville nok hatt en vennefest ja Blir selv 30 neste år, så jeg regner med at jeg kommer til å ha en vennefest Som nevnt, en god anledning til å samle gamle og nye venner til festlig lag....

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 21:20   #51
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan feiret du/ skal du feire/ ville du feiret - en 30 årsdag?

Jeg blir 30 om ikke så lenge og er fortsatt veldig i tvil om hvordan det skal feires. Om jeg skal ha fest skal det være full pakke i allefall. Dermed blir det ca 50 gjester og det blir mye å organisere og ikke minst dyrt..dermed kan det nok hende det koker ned til en liten feiring hjemme bare med familien.

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 21:23   #52
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: Hvordan feiret du/skal du feire/ville du feiret - en 30 årsdag?

Ville gått for vennefest fordi jeg selv synes fester med begge kjønn er de artigste

Selv var jeg gretten og lei på min 30 års dag (6 dager på overtid med snuppa) og ville slett ikke feire noe som helst

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 21:23   #53
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan feiret du/skal du feire/ville du feiret - en 30 årsdag?

Jeg synes jentefest er toppers jeg! Har alltid vært det, men enda mer moro nå som mange har familie og synes det er bedre enn noen gang å komme ut og tjatre. Ikke er det noe problem med barnevakt heller siden mannen ikke er bedt, og han kan dessuten også stå opp neste dag. Stemmer for jentefest!

Jeg feiret ikke min 30 årsdag, S var 4 måneder og vi skulle gifte oss 4 måneder etter der igjen.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 21:28   #54
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan feiret du/skal du feire/ville du feiret - en 30 årsdag?

Bare som en liten digresjon: Jeg og ei annen er de to yngste lærerne på skolen, og vi blir tredve med noen måneders mellomrom neste år. Da skal vi kreve felles 60-årsfeiring, for å få gaver, tale fra rektor, kake osv. Man får ikke mer moro enn man lager selv.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 21:40   #55
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan feiret du/skal du feire/ville du feiret - en 30 årsdag?

Jeg fyller 30 år ikke så lenge etter deg. Normalt ville jeg nok hatt en vennefest, men siden jeg er gravid ser jeg for meg at jeg ikke gidder å gjøre så veldig mye ut av det :kjip:

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 21:45   #56
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan feiret du/skal du feire/ville du feiret - en 30 årsdag?

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Vennefest. Hyggelig å bruke en sånn anledning til å invitere mange venner.
Jentefesten kan man ta når som helst.

Som om jeg skulle sagt det selv, men så er jeg partisk da jeg valgte denne løsningen selv og hadde det kanongøy!

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-07, 00:16   #57
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan feiret du/skal du feire/ville du feiret - en 30 årsdag?

Jeg reiste til København med min kjære og lot dagen passere i stillhet. Var ute på klostret i København og nøt en bedre middag med ditto tilbehør.

Tyveti........ nei....... var meget ubehagelig å bli tyveti synes jeg

  Svar med sitat
Gammel 18-01-07, 00:19   #58
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan feiret du/skal du feire/ville du feiret - en 30 årsdag?

Jeg fyller og 30 i mars....de rundt meg mener jeg må feire stort...
Menneh......

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-07, 09:20   #59
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan feiret du/skal du feire/ville du feiret - en 30 årsdag?

Det har jeg ikke tenkt på engang. Det er jo trossalt. Utrolig lenge til det!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-07, 12:52   #60
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.858
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan feiret du/ skal du feire/ ville du feiret - en 30 årsdag?

Vi hadde store vennefester både da mannen og jeg rundet 30, med vel 30 gjester begge gangene. Er så heldig å ha standsmessige lokaler på jobb som er glimrende egnet for den slags. Jeg lagde overraskelsesselskap for mannen - kjempegøy! Begge gangene hadde vi et slags koldtbord med både varm og kald mat som vi hadde laget selv. Noe var fryst ned en tid i forveien.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no