Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Kule turer i naturen på østlandet som er litt utenfor rushet?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-20, 10:43   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kule turer i naturen på østlandet som er litt utenfor rushet?

Innser at det blir sommerferie på hjemlige trakter i år, og kanskje dette er året vi skal prøve ut våre 71 grader nord-skills, og overnatte ute i naturen. Jeg har ikke sovet i telt siden barndommen, aldri på fjell eller vidde, og er fullstendig noob. Mørkredd er jeg også, og redd for sau og ku.

Men la oss si at vi skal bli friluftsfamilien i år, hva kan vi satse på uten at det blir sendt ut redningspatruljer etter oss, samtidig som vi ikke går i kø med Alle Andre som også har hjemmeferie?

Så jeg trenger tips til to ting:

1) utstyr. Hva ma en familie på tre ha for å ha en behagelig natt ute i norsk natur i sommer?

2) hvor? Hvor er det fint å ta en tur som er i grei bilavstand fra Oslo?

__________________


Sist redigert av Tallulah : 28-03-20 kl 10:57.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 10:52   #2
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kule turer i naturen på østlandet som er litt utenfor rushet?

Kjekstadmarka har god plass hvertfall. Tenker dere nå? I såfall er det jo litt snø igjen, og veldig vått noen steder.

Blåfjell har mange fine områder:

https://ut.no/turforslag/115743/rund...l-i-hallenskog Begrenset parkering ved hytta, eller parkering ved Heggedal Stasjon.

Vardåstoppen er også fin. Hvis du går opp fra Dikemarksiden går man opp et gammelt steinras, det er gøyere enn andre siden. Flott utsikt fra toppen. Litt dårlige parkeringsmuligheter, men man kan parkere på Solberg skole i helgene (eller når som helst nå vil jeg tro), og gå bort til Hauger gård, omtrent der går det en trapp opp til stien.

Småvannsbu - i området rundt der er det veldig fint, men jeg tipper det er snø og vått fortsatt, det ligger på skyggesiden på ettermiddagen.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 10:57   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule turer i naturen på østlandet som er litt utenfor rushet?

Nei, sommerferien.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 11:03   #4
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule turer i naturen på østlandet som er litt utenfor rushet?

Imponert over ambisjonene. /

Jeg må legge inn et punkt 0. Det er veldig mye triveligere å være friluftsfamilie i oppholdsvær enn i mye regn, så noe av det viktigste er å følge med på værmeldingen. Telttur i mer enn én natt i mye regnvær kan ta knekken på humøret ganske så raskt med mindre man er spesielt interessert.

1. Her har det jo litt å si hvor man legger lista for behagelig. Hvis man er litt nøye på punkt 0 og planlegger tur uten plaskende regn, synes jeg det er skikkelig fint å sove i hengekøye. Men det krever at man klarer å holde varmen (underlag har stor betydning), henger opp køye på riktig måte så man slipper å sove i bananstilling hele natten (det går an å sove på siden i en riktig opphengt hengekøye) og har en tarp/presenning over i tilfelle duskeregn. Og myggnetting hvis man er på et myggsted.
Telt er også fint. Hva slags telt er avhengig av om du kjører til dit du skal sette det opp, gå kort eller bære det lengre. Hvis man kjører (nesten) helt fram og har stort nok telt, går det fint an ha med en litt bedre madrass å sove på.

2. Skogen, sjøen, fjellet? Har det noe å si?
Jeg har et par tips i nabolaget her som jeg kan sende deg (kan ikke røpe dem til «alle»).
Nå kommer det litt an på hva som åpnes og ikke og hvor langt dere gidder å kjøre, men å telte et par netter på Raubergstulen (husk å stoppe i Lom og kjøp med godsaker fra baker og ellers) er supert. Da går det an å bli med på tur til Galdhøpiggen (som alle friskusfamilier med respekt for seg selv gjør ), prøve klatreparken rett over veien (fantastisk utsikt!), bli med under breen osv. osv.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 11:08   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule turer i naturen på østlandet som er litt utenfor rushet?

Ja, jeg tenker at vi må unngå regn. Og om det er i grei kjøreavstand så kan vi jo dra ganske umiddelbart om været er bra.

Jeg har tenkt på hengekøye. Hiawata har allerede en ticket to the moon som han fikk til konfirmasjonen, og jeg ser det er mye å finne på Finn. Problemet er at jeg tror jeg vil være litt (les: veldig) redd når jeg må sove helt alene oppi en, og de andre henger andre steder. Samtidig ser jeg ikke for meg at jeg vil få sove noe særlig om vi sover flere i en heller.

Om vi skal ha telt ser jeg for meg at vi må kunne bære det litt, altså ikke sette det opp rett ved bilen.

Hvor har ikke noe å si, men jeg liker utsikt da. Ser for meg ganske lavterskel, egentlig. Kanskje to netter ute på turer lenger bort enn Nordmarka (men kan være flere av dem, men ikke lenger enn to netter av gangen), og kanskje en og annen enkeltnatt i Nordmarka. Jeg tror ikke vi kommer til å planlegge noen turer med opplegg i år, jeg tror det enten vil være stengt, eller overbefolket. Vi har årskort i Tryvann i år (heh), og det gjelder for klatreparken også, så om den er åpen så kommer vi nok til å bruke den så mye vi kan for å veie opp for manglende vinterbruk.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 28-03-20 kl 11:14.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 11:17   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule turer i naturen på østlandet som er litt utenfor rushet?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Kjekstadmarka har god plass hvertfall. Tenker dere nå? I såfall er det jo litt snø igjen, og veldig vått noen steder.

Blåfjell har mange fine områder:

https://ut.no/turforslag/115743/rund...l-i-hallenskog Begrenset parkering ved hytta, eller parkering ved Heggedal Stasjon.

Vardåstoppen er også fin. Hvis du går opp fra Dikemarksiden går man opp et gammelt steinras, det er gøyere enn andre siden. Flott utsikt fra toppen. Litt dårlige parkeringsmuligheter, men man kan parkere på Solberg skole i helgene (eller når som helst nå vil jeg tro), og gå bort til Hauger gård, omtrent der går det en trapp opp til stien.

Småvannsbu - i området rundt der er det veldig fint, men jeg tipper det er snø og vått fortsatt, det ligger på skyggesiden på ettermiddagen.

Takk for gode tips, vi sjekker dem ut til sommeren, tenker jeg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 11:17   #7
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kule turer i naturen på østlandet som er litt utenfor rushet?

Til sommeren er jo Kjøsterudjuvet i Drammen en mulighet, det er ganske kult. Helst når det ikke har regna på en stund:

https://ut.no/turforslag/112681/juvvandring-i-drammen

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 11:18   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule turer i naturen på østlandet som er litt utenfor rushet?

Ja, det har jeg tenkt på i flere år, faktisk!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 11:30   #9
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kule turer i naturen på østlandet som er litt utenfor rushet?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Til sommeren er jo Kjøsterudjuvet i Drammen en mulighet, det er ganske kult. Helst når det ikke har regna på en stund:

https://ut.no/turforslag/112681/juvvandring-i-drammen

Så stilig! Den turen har jeg lyst til å prøve med familien.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 11:43   #10
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.555
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule turer i naturen på østlandet som er litt utenfor rushet?

Vi låner gjerne bort hengekøyer om dere kunne tenke dere å teste det. Vi har tre stykker med integrert myggnetting. Kan også låne bort soveposer og liggeunderlag (som funker i hengekøye). Tursekker har vi også.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 11:57   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule turer i naturen på østlandet som er litt utenfor rushet?

Tusen takk, input! Det er hyggelig av deg. Sier i fra om det trengs!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 12:03   #12
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.555
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule turer i naturen på østlandet som er litt utenfor rushet?

Garantert smittefritt, siden det har vært pakket vekk siden i sommer. Og pga. babyen kommer det sikkert til å være pakket bort i et år, minst.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 12:05   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule turer i naturen på østlandet som er litt utenfor rushet?



Veldig fint å kunne låne. Satset på det, eller finne brukt, siden det er litt fram i tid. Veldig dumt å kjøpe splunka nytt utstyr som potensielt bare blir liggende.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 12:25   #14
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kule turer i naturen på østlandet som er litt utenfor rushet?

Lavterskel i kort avstand: kanotur på Vansjø, overnatte på en øy. Det er kanoutleie i Nesparken (Mossehallen), og veldig mange fine øyer der du kan være helt alene. Sandstrender eller svaberg -du finner begge deler.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 12:29   #15
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule turer i naturen på østlandet som er litt utenfor rushet?

Oj, så kult. Det visste jeg ikke. Det virker som en fantastisk ting å gjøre! Og kanskje jeg ikke hadde vært så redd alene på en øy. Ingen sauer, kuer eller zombier. Eller øksemordere.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 12:31   #16
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule turer i naturen på østlandet som er litt utenfor rushet?

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Lavterskel i kort avstand: kanotur på Vansjø, overnatte på en øy. Det er kanoutleie i Nesparken (Mossehallen), og veldig mange fine øyer der du kan være helt alene. Sandstrender eller svaberg -du finner begge deler.

Der er det også flere gapahuker som man kan sove i.
https://www.dntvansjo.no/gapahuker/

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 14:02   #17
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.815
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kule turer i naturen på østlandet som er litt utenfor rushet?

Vi har samme plan, men på en litt annen kant av landet. Sovepose tilpasset temperatur og om du er en varm eller kald person. Jeg må ha mye varmere pose enn mannen. Liggeunderlag som er godt å ligge på. Tarp, telt eller hengekøye. Noe å lage mat på og med. Lettere enn å være avhengig av å fyre bål.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 14:07   #18
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule turer i naturen på østlandet som er litt utenfor rushet?

Ja, et fyreapparat bør vi ha. Anbefalinger?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 15:38   #19
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule turer i naturen på østlandet som er litt utenfor rushet?

Jeg skulle også inn og si Vansjø, siden mannen er mossing har vi også det på radaren. Men så var det den hytta, da.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 17:35   #20
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.815
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kule turer i naturen på østlandet som er litt utenfor rushet?

Vi har primus omnifuel, bruker den med gass på sommeren og bensin på vinteren. Har litt lyst på jetboil, men den er mest til å bare koke vann med så om dere digger real turmat er jo det genialt.

Jeg har også en pocket rocket og selv om den er veldig lett er den ganske så ustabil.


Sist redigert av Isprinsessen : 28-03-20 kl 17:41.
Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no