Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Forslag til nytt servise?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-14, 19:21   #41
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forslag til nytt servise?

Hva koster det Gordon Ramsay-serviset? Har kikket litt på det tidligere.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-14, 19:23   #42
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.003
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forslag til nytt servise?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg synes også Wiik og Walsøe har en del fint, men jeg er redd jeg blir lei av det, det er veldig mønstrete. Og så liker jeg ikke alveserviset, det har jeg aldri gjort, jeg vet egentlig ikke hvorfor. Jeg liker det bare ikke, til tross for at jeg faktisk har den store alvevasen. Den liker jeg, av en eller annen grunn.

Men jeg skulle egentlig inn her for å si noe annet, men nå kan jeg ikke komme på hva.

Det er fordi det ikke er en alv, men Mikke Mus.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-01-14, 19:28   #43
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forslag til nytt servise?



Jega har dette i hvitt, Sophie Conran. Eller har og ha. Akkurat begynt å samle.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-14, 19:28   #44
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forslag til nytt servise?

Oi. Stort.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-14, 19:55   #45
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.820
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Forslag til nytt servise?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Sinnasnekker'n - handy og en god samlivsterapeut .

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-14, 19:57   #46
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.820
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Forslag til nytt servise?

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Det er fordi det ikke er en alv, men Mikke Mus.

Jeg trodde leeenge at det var en kanin. Jeg så ikke at det var en alv før jeg så det ble omtalt her på fp med bilde.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-14, 21:27   #47
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Forslag til nytt servise?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Her er det jeg har kjøpt, Denby Linen. Det er veldig pent på trebordet mitt.

Men da lurer eg på: er et lyd når du lar kniv/gaffel gli over godset? Eg blir heilt gal av slike lydar. Eg hadde eit servise frå Höganäs (?) som likna på det du har, og det var sånn støy i det! Nå har eg kjøpt nokre djupe fat på IKEA, og her og var det ein fryktelig ulyd når gaffelen treff overflaten. Eg blir heilt kokko av slikt.

Men eg håpar at Denby Linen er støyfritt...
Ittala sitt lagar i alle fall ikkje støy da.

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-14, 21:32   #48
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forslag til nytt servise?

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Jeg trodde leeenge at det var en kanin. Jeg så ikke at det var en alv før jeg så det ble omtalt her på fp med bilde.

Kanin og Mikke Mus, haha!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-14, 21:34   #49
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.187
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forslag til nytt servise?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Kitch'n, foreksempel, men man kan handle alt mulig av Poul Pava-saker på Poulpava-shoppen.

Ut denne uken (FOR et sammentreff!) har Kitch'n 25% salg på alle Poul Pava-varer for de som er kundeklubbmedlemmer. Her er det bare å slå seg løs.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-14, 00:04   #50
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forslag til nytt servise?

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Men da lurer eg på: er et lyd når du lar kniv/gaffel gli over godset? Eg blir heilt gal av slike lydar. Eg hadde eit servise frå Höganäs (?) som likna på det du har, og det var sånn støy i det! Nå har eg kjøpt nokre djupe fat på IKEA, og her og var det ein fryktelig ulyd når gaffelen treff overflaten. Eg blir heilt kokko av slikt.

Men eg håpar at Denby Linen er støyfritt...
Ittala sitt lagar i alle fall ikkje støy da.

Det lager ikke lyd som Höganes i det hele tatt, foreldrene mine har nemlig det, og jeg hadde aldri klart det. Det er helt negler mot tavla-følelse for meg.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-14, 00:10   #51
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Forslag til nytt servise?

Ja ikkje sant!!! Eg blei komplett gal av det. Eg ga det bort til nokon som greidde å leve med lyden. Berre å skjere over ei brødskive gjorde meg heilt nevrotisk.

Men bra at Denby ikkje er sånn Veldig fint servise!

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-14, 00:10   #52
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forslag til nytt servise?

Vi har Denby Boston, likt det over, men med mørkeblå kant. Det er 17 år nå og fortsatt like fint. Umulig å knuse. Så bruker vi litt Iittala Origo sammen med det (de går fint sammen fargemessig) for å få inn litt mer farger. Vi ønsker oss et penere servise i tillegg. Vurderer Gray Pearl, men det er ikke akkurat gratis.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no