Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Phil & Teds for dummies

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-08, 00:29   #21
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Phil & Teds for dummies

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Vi angret aldri et eneste sekund på å ha kjøpt den, og jeg elsket den halvt ihjel. Og det var e3-en, uten alle forbedringene. Jeg tror du blir fornøyd.

Om jeg ikke gjør det får dere nok høre det

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 00:46   #22
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Phil & Teds for dummies

Jeg elsker også min e3 og har aldri angret på kjøpet av den.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 01:08   #23
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Phil & Teds for dummies

Jeg elsker den også, når jeg ikke banner. Det må være ekte kjærlighet, eller hva?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 22:39   #24
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.552
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Phil & Teds for dummies

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg elsker den også, når jeg ikke banner. Det må være ekte kjærlighet, eller hva?

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 16:08   #25
Bonzo
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 8
Bonzo har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Phil & Teds for dummies

Syntes og e3 er helt ypperlig vogn, men jeg også syntes at det er helt umulig å få igjen spennene i ryggen hvis det sitter barn der. Dessuten kjempe dumt at det er så tungvindt å regulerer håndtaket.

Det som jo er mest genialt med vognen er søskensetet, bare så himla synd at vi nok ikke har bruk for det for snuppa vår har ennå ikke fått søsken og hun er snart 3 år og bruker vognen veeeeeldig lite.

Bonzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 20:41   #26
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.552
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Phil & Teds for dummies

Opprinnelig lagt inn av Bonzo, her.

Dessuten kjempe dumt at det er så tungvindt å regulerer håndtaket.

Men det er iallfall endret på Sport.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-08, 22:31   #27
Bonzo
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 8
Bonzo har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Phil & Teds for dummies

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Men det er iallfall endret på Sport.

Det er jo kjempe fint! For det var et kjempe dårlig patent på e3 ialleflal hvis man skal ut å trille både mor og far og de har endel høydeforskjell.

Bonzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no