Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Gode ferdigkjøpte karbonader?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-22, 14:21   #21
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode ferdigkjøpte karbonader?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Jeg liker nok også Liv Laga fra Hoff best, men også selleriburger, og så er det en rødbetburger jeg finner når jeg en sjelden gang er på Meny.

Det jeg liker best med de to jeg nevner er at de ikke prøver å late som de er kjøtt. De smaker det de er, liksom. Og jeg er i tillegg over snittet glad i linser og bønner. Og sellerirot.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-02-22, 14:41   #22
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gode ferdigkjøpte karbonader?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg liker dem fra MK (Meråker Kjøtt). Tror det er Coop som har dem. Og muligens Meny.



Og nå måtte jeg google "Seilerpatent" (som viste seg å være et helt vanlig karbonadesmørbrød med speilegg).

Disse synes jeg og er best. Men de selges kanskje bare i midtnorge?

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-22, 14:47   #23
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode ferdigkjøpte karbonader?

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Disse synes jeg og er best. Men de selges kanskje bare i midtnorge?

I følge nettsiden selges de flere steder, men tettheten er absolutt høyest i Midt-Norge ja. https://merakerkjott.no/butikker/

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-22, 14:48   #24
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gode ferdigkjøpte karbonader?

Enkle karbonader er også å ta en pakke karbonadedeig, salte og pepre, dele i fire og flate uti stekepanna. Det er litt mer jobb enn å steke ferdige karbonader, og smaker godt.

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Neida, i mitt innlegg over her skriver jeg at jeg måtte google, og oppdaget at det var et ganske vanlig karbonadesmørbrød med speilegg.

Godt det ikke var bare meg. Google tenkte jeg ikke på, det hørtes for spesielt ut til at jeg trodde jeg ville finne noe svar. jaja, så eksotisk var vel ikke navnet at jeg trengte trekke den slutningen.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-22, 15:02   #25
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gode ferdigkjøpte karbonader?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg liker elgkarbonadene til Smedstuen gård. De er litt grovere og kjennes ikke ut som farse. Jeg vil tro Smedstuen har karbonader av storfe også, selges på meny.
.

Gjett hva vi skal ha til middag i dag?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-22, 21:30   #26
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gode ferdigkjøpte karbonader?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det jeg liker best med de to jeg nevner er at de ikke prøver å late som de er kjøtt. De smaker det de er, liksom. Og jeg er i tillegg over snittet glad i linser og bønner. Og sellerirot.

Enig, jeg liker også de som smaker det de er best. Den grønne fra Liv Laga og sopp-burgerne fra Coop er favorittene. Jeg velger sistnevnte foran kjøtt når vi skal ha hamburgere.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-22, 21:44   #27
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode ferdigkjøpte karbonader?

Har du bilde av de sopp-burgerne?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-02-22, 22:10   #28
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode ferdigkjøpte karbonader?

Tror jeg fant den

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no