Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Restaurant i Oslo, hvor vil vi?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-21, 13:32   #1
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Restaurant i Oslo, hvor vil vi?

Jeg skal ta med mannen ut og spise for å feire rund dag. Jeg vil et sted som har veldig god mat og vin, og som er litt fancy (ikke nødvendigvis stivt). Det skal være en opplevelse, men ikke helt crazy heller kanskje. Det er tross alt en mann som er mest glad i biff, men han er ganske glad i å prøve nye ting. Prisen er ikke så nøye, hvis det er verdt det.

Har dere noen gode forslag?

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-21, 13:38   #2
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Restaurant i Oslo, hvor vil vi?

Jeg er glad i Sawan, asiatisk restaurant på Frogner som har kjempegod mat OG fancy drinker.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-21, 14:00   #3
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Restaurant i Oslo, hvor vil vi?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Jeg er glad i Sawan, asiatisk restaurant på Frogner som har kjempegod mat OG fancy drinker.

Ah, dit skulle jeg jo en gang. Men så fikk jeg barn. Vi er nesten aldri ute, så jeg har virkelig ikke oversikt.

Jeg synes det hadde vært gøy med flere retter, har du prøvd det de kaller "special menus"?

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-21, 14:03   #4
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Restaurant i Oslo, hvor vil vi?

Jeg har ikke vært der siden før korona, (ikke der heller. ) men vi har alltid bestilt "set menu" og fått en hel rekke med kunstferdig danderte små- og litt større retter.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-21, 14:11   #5
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Restaurant i Oslo, hvor vil vi?

Høres bra ut, tusen takk for tips!

Kan godt hende det blir Sawan, men tar gjerne imot flere forslag også.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-21, 14:18   #6
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant i Oslo, hvor vil vi?

Hva med Palace Grill? Har ikke vært, men det står på listen min

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.

Sist redigert av Agent Scully : 20-08-21 kl 10:21.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-21, 14:39   #7
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Restaurant i Oslo, hvor vil vi?

Smalhans.

https://www.smalhans.no/

Norda

https://nordarestaurant.com/oslo-en/...oglemybusiness

Brasserie France er en slager:
https://brasseriefrance.no/

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-21, 14:41   #8
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant i Oslo, hvor vil vi?

Brasseriet Rivoli likte jeg veldig godt.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-21, 15:12   #9
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant i Oslo, hvor vil vi?

Jeg var på Brasserie Blanche på fredag med gode venner. Fantastisk service, nydelig mat, deilig vin, godt lokale. Vi kunne fint snakke sammen rundt bordet alle seks selv om det var mange andre der, så fin akustikk. Jeg skal definitivt tilbake dit!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-21, 17:07   #10
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant i Oslo, hvor vil vi?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg var på Brasserie Blanche på fredag med gode venner. Fantastisk service, nydelig mat, deilig vin, godt lokale. Vi kunne fint snakke sammen rundt bordet alle seks selv om det var mange andre der, så fin akustikk. Jeg skal definitivt tilbake dit!

Interessant, har de fikset akustikken på et vis da? Før var jo det er virkelig problem, og grunnen til at jeg ikke har vært der på mange år!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-21, 17:29   #11
Shun
Er fornøyd
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.237
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Restaurant i Oslo, hvor vil vi?

Hva med Happolati?

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-21, 17:32   #12
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Restaurant i Oslo, hvor vil vi?

Vi har vært superfornøyd med setmeny på både Stadtholdergaardens mat og vinkjeller og på Eik Annen Etage

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-21, 17:43   #13
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant i Oslo, hvor vil vi?

Opprinnelig lagt inn av Shun, her.

Hva med Happolati?

Dette er en av mine Oslo-favoritter, og vi spiser ute ganske mye.

Min egentlige topplassering har vært BonLio, men nå har de doblet prisene og da vet jeg ikke om jeg fremdeles synes det er verdt det.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-08-21, 21:20   #14
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Restaurant i Oslo, hvor vil vi?

Tusen takk for flere tips!

Ang. Palace Grill, den har jeg også lenge hatt lyst til å prøve, men kan man ikke reservere bord der?

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-21, 21:23   #15
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Restaurant i Oslo, hvor vil vi?

Opprinnelig lagt inn av Marla Singer, her.

Tusen takk for flere tips!

Ang. Palace Grill, den har jeg også lenge hatt lyst til å prøve, men kan man ikke reservere bord der?

Jeg mener at man kan det nå.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-21, 05:44   #16
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant i Oslo, hvor vil vi?

Ja. Nå er det mulig å reservere på Palace grill. For 10 år siden var det ikke det.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-08-21, 20:00   #17
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Restaurant i Oslo, hvor vil vi?

Vaaghals eller Schlägergården

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-21, 21:22   #18
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.447
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Restaurant i Oslo, hvor vil vi?

En høylydt stemme for Palace grill. Fantastisk mat og herlig, uformell stemning. 10 retters meny som varierer alt etter hva kokkene får tak i. Og vinpakke uten merkbar mengdebegrensning. Man spiser lenge, ler mye og kommer tilbake gang etter gang. Mitt absolutte favorittsted.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-21, 21:14   #19
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Restaurant i Oslo, hvor vil vi?

Nå fikk jeg veldig lyst til å prøve Palace Grill. Og Sawan. Litt spent på hvor lenge vi må vente på å få bord i disse tider, er alt stappfullt? Tror det er aktuelt i september.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-21, 22:32   #20
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.447
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Restaurant i Oslo, hvor vil vi?

Det var online booking på Palace sist jeg sjekket. Lurt å booke i god tid. Helgedager er vanskeligst. I og med at de har tiretters begynner man ganske tidlig. Sånn rundt 18. og ee vel ferdig rundt midnatt.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no