Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Too good to go

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-21, 13:40   #1
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Too good to go

Jeg synes det er veldig gøy med disse forundringsposene, mye mat for en billig penge. Men jeg spiser lite brød, og barna spiser heller ikke mye, så når jeg da får fire brød i en pose ender det opp som fuglemat eller blir kastet. Og poe er jo å unngå akkurat det.
Må jeg bare slutte å kjøpe, begynne å spise brød til alle måltider, eller kjøpe en diger dypfryser?
Har forøvrig sendt en melding til de angående dette. For det er flere butikker som opererer med egne poser med bakevarer, og det hadde vært kjekt om flere kunne gjøre det.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-21, 13:50   #2
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Too good to go

Det blir vel litt sånn når de trykker ut overskudds- og datovarer. Jeg liker dem, men har etterhvert lært meg "systemet" til noen av butikkene som er nærmest. Jeg har lært følgende:

Generelt, det er som regel varer for ca 1/3 av prisen

Bedrifter som selger ferdig påsmurt og søtbakst har mest søtbakst og litt (lite) påsmurt i posen (newsflash, jeg vet). Det lønner seg ikke hvis man gjør det for "besparelsen" i mat. Det er ok for gøy eller hvis man er i nærheten når man er sulten og likevel skal ha noe. Jeg har droppet disse, sånn stort sett, ut fra vårt behov.

Bakerier - de har som regel 2 (kanskje 3 brød) og rundstykker, litt søtbakst av boller o.l. Det er en god del å spare ifht å kjøpe på bakeren, men skal man spare penger på brød er det dyrt. Da lønner det seg mye mer å kjøpe billigbrødet på vanlige dagligvarer, hvor de koster 7-9 kr stk. Billigbrødene på butikkene kan man ikke komme sent på dagen og regne med å få, de tar bare inn veldig få (her, ihvertfall) og de er "gjemt" i hyllene. antakelig akkurat at nok til at de kan si de "har" brødet uten akkurat å selge for mye av det.

Dagligvare, Coop, f.eks. har litt av hvert i posene her i nærheten, stort sett rester av bakervarer og litt frukt/grønt, evt. litt fra dato-hylla av småting. Attraktive ting i datohylla er solgt lenge for TGTG-posene blir pakket, her, så det får man ikke i posen. Vi kan få f.eks. bringebær osv, men de er mugne dagen etter, så det kan ikke spares på men må brukes fort.

Ut fra vårt behov handler vi helst TGTG på Coop, noen ganger bakeri. Men først og fremst har det lært meg å kjøpe billigbrødet på butikken.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-21, 14:17   #3
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Too good to go

Jeg kjøpte en kort periode lunsj i form av tgtg fra hotellfrokost, men fant etterhvert ut at det ikke svarer seg for meg. Dels fordi min matpakkelunsj sjelden koster så mye som 39kr, dels at jeg ikke likte så godt det som var i esken. Speilegg, bacon, pølser og croissant er veldig langt fra mine preferanser når det gjelder lunsj. For mektig og fett, med mindre jeg skal ut på en lang vandre-etappe.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-21, 14:20   #4
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Too good to go

På Coop her får vi en fin blanding av brød, middager (fiskekaker og ymse kjøtt), og frukt/grønt. Jeg er kjempefornøyd, her ligger verdien på rundt 200,- for en 39,- pose og vi har stor fryser. Kjøper gjerne et par sånne poser i uka.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-21, 14:52   #5
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Too good to go

Jeg har litt samme erfaring

Jeg synes at TGTG har vært verd det fra bakerier fordi det da er litt ekstra godt brød. Men veldig mange steder blir det for mange boller. Det går bra så lenge jeg har tenåringer hjemme som jeg har kunnet gi bollene til.

Det jeg har hatt glede av er blomsterbutikker. Ganske fine blomster rimelig. Da har de ikke mange dagene i seg, men jeg får nå glede av dem så lenge de varer.

Fra noen dagligvareforretninger har det vært interessant, men andre steder er det mest brød. Det kan jo fryses ned, men jeg er ikke så flink til å huske at jeg har brød i fryseren.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-21, 15:13   #6
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Too good to go

Jeg har stort sett kjøpt hos ulike Coop extra butikker, og det har variert enormt hvs jeg har fått. I starten fikk jeg masse mat jeg kunne bruke, og lite bakervarer. Men de siste gangene har det nesten bare vært bakervarer. Har best erfaring med Obs, der har de nemlig egne poser med bakst og med annen mat. Men de blir utsolgt veldig fort. Ikea har jeg og vært fornøyd med.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-21, 15:28   #7
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Too good to go

Her er det varmdisken på meny som gir best uttelling for pengene og mye fornuftig mat. En gang fikk vi nesten bare fiskekaker, det var ikke like stor suksess. Jeg tror noen har laget en slags hack som gjør at de alltid får bestilt alle pakkene fra min nærmeste meny så fort det legges ut, så det er vanskelig å få tak i. (Jeg har mange ganger gått inn sekundet det blir lagt ut, og rekker aldri.) Jeg prøver å tenke at det sikkert er studenter som har større behov enn meg, men jeg blir litt sur av det. Har noen andre menybutikker litt lenger unna, men da blir det mer tiltak å få hentet.

Kjøpte en gang på Narvesen, da ble det fryktelig mange croissanter og boller. Heldigvis hadde jeg mange å dele med, så i stedet for å ta det med hjem serverte jeg på et møte.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-21, 16:14   #8
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.007
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Too good to go

Mine favoritter ligger i nabobyen.
Et bakeri som virkelig har mye forskjellig og en ferdig rett restaurant. Ikke testa de ut på en stund.
Prøvde bakeriet på senteret for noen uker siden og ble skuffa. De har hatt bra poser før, men nå var det 2 like brød og 3 andre småting.
Har noen jeg vil prøve, men er aldri rask nok.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-21, 19:37   #9
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Too good to go

Jeg kjøpte mye i starten, da var det valuta for pengene. Nå har jeg noen få steder der jeg kjøper. Stort sett bare bakerier. Får som regel minst ett brød og noe mer.

Mye brød er vanskeligst bruke opp hvis dere ikke normalt spiser skiver. Jeg lager en del krutonger av tørt brød. Det går unna her hjemme. Både som snacks og tilbehør til salat og suppe.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-21, 21:09   #10
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.020
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Too good to go

Jeg pleier å kjøpe på fredag, for å ha brød og søtsaker til helgen. Samson har stort sett ganske små poser her jeg bor, og litt for ofte ting vi ikke vil ha. Det er stort sett alltid bra hos Meny, og man får litt av hvert. Jeg har flere ganger fått varer verdt opp til 300 kr. Får vi flere brød enn vi klarer å spise, fryser jeg dem.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-21, 21:53   #11
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Too good to go

Hvis jeg skulle ha frosset alt jeg har fått av bakervarer hadde fryseskapet vært fullt for lenge siden.
Jeg får holde meg til Ikea og Obs tror jeg.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-22, 22:44   #12
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Too good to go

Nå kjøper jeg poser fra Obs, og da får jeg alltid masse jeg kan spise, og ikke noe gjærbakst. Og innimellom kjøper jeg varmmat fra Mega, og fra et par kafeer.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson

Sist redigert av frukt : 03-01-22 kl 23:08.
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-22, 07:04   #13
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Too good to go

Jeg liker konseptet veldig godt. Har dog samme oppfatning som deg. Her er det noen buffetrestauranter som tilbyr TGTG, da kan man få annet en brød. (Ikke prøvd) hotellfrokost har jeg prøvd. Det var så mye egg at det ble lunsj til tre.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-22, 07:57   #14
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Too good to go

Jeg liker også konseptet veldig godt og skulle gjerne brukt det, men det er umulig for oss matallergikere. Jeg har snakket med dem sentralt og de sier at de har ambisjoner om å merke bedre, men jeg tror det er vanskelig å oppdra butikkene. Fullt forståelig at de ikke kan garantere at det er allergenfritt i posen, men det er jo kjedelig når de kaster alt sammen i samme pose, da blir alt uspiselig for slike sarte sjeler som meg.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-22, 08:06   #15
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Too good to go

Jeg har aldri testet det. Grunnen er at det omtrent bare er butikker i sentrum og østover som er med, da må jeg i bil for å hente og det blir plutselig ikke billig lenger.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-22, 09:22   #16
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Too good to go

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg liker også konseptet veldig godt og skulle gjerne brukt det, men det er umulig for oss matallergikere. Jeg har snakket med dem sentralt og de sier at de har ambisjoner om å merke bedre, men jeg tror det er vanskelig å oppdra butikkene. Fullt forståelig at de ikke kan garantere at det er allergenfritt i posen, men det er jo kjedelig når de kaster alt sammen i samme pose, da blir alt uspiselig for slike sarte sjeler som meg.

Jeg tipper det har med tid å gjøre. Hvis de skal pakke inn og til og med merke maten så forsvinner noe av grunnlaget. De jeg kjenner som jobber med dette skal lage disse påsene på slutten av dagen hvor det også er mye annet som skal gjøres. Hvis de skal bruke ekstra tid på å merke maten vil jeg tro det vil bli dyrere.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-22, 09:30   #17
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Too good to go

Ja, jeg har forståelse for det. Det er bare det at sentralt sier de at de vil tilrettelegge også for allergikere. Jeg spurte egentlig mest fordi jeg var nysgjerrig, jeg vil også ha billig mat.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-22, 09:53   #18
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Too good to go

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg liker også konseptet veldig godt og skulle gjerne brukt det, men det er umulig for oss matallergikere. Jeg har snakket med dem sentralt og de sier at de har ambisjoner om å merke bedre, men jeg tror det er vanskelig å oppdra butikkene. Fullt forståelig at de ikke kan garantere at det er allergenfritt i posen, men det er jo kjedelig når de kaster alt sammen i samme pose, da blir alt uspiselig for slike sarte sjeler som meg.

Hva er det du ikke kan spise da? Jeg unngår helst melkeprodukter, og det jeg får av den slags som barna ikke vil ha gir jeg bort. Da er det allikevel mye igjen til meg. Men det er klart det er enklere for meg som ikke er allergisk mot noe. Det er jo bortkastet tid og penger om man må gi bort mesteparten. Men hvis gluten er et problem så er det altså noen butikker som har egne poser med gjærbakst sånn at man lett kan unngå det.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-22, 11:17   #19
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Too good to go

Jeg hentet forresten to poser i går, varmmat hos Mega, og matvarer hos Obs. Veldig fornøyd med begge. Fikk en bærepose full av masse forskjellig hos Mega, og mat for flere hundre kroner hos Obs, og bare tre ting jeg ga vekk.
Nå spiser jeg ribbe og vårrull til lunsj.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-22, 11:18   #20
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Too good to go

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Ja, jeg har forståelse for det. Det er bare det at sentralt sier de at de vil tilrettelegge også for allergikere. Jeg spurte egentlig mest fordi jeg var nysgjerrig, jeg vil også ha billig mat.

Skjønner godt ønsket om å kunne kjøpe og spise det. Det er jo gøy!

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no