Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Bøker lest i 2010

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-10, 11:05   #11
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bøker lest i 2010

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hmmmm.... Jeg klarer ikke å dele din enorme entusiasme, men må jo jobbe meg gjennom Knausern.


1. Jo Nesbø - Panserhjerte. Jeg elsker Nesbø og koste meg også med denne. Skrivestilen til den mannen er elskverdig. Boka var spennende og absolutt leseverdig, men langtfra like god som mesterverket Snømannen.

Jeg er helt enig med deg.

7. Helga Flatland - Bli hvis du kan. Reis hvis du må. En overraskende perle. Vi får et innblikk i en liten bygd, via historien til flere av innbyggerne. Tre unge gutter fra bygda reiser til Afghanistan og kommer hjem i flaggdraperte kister. Fortelingen er drivende god, gripende og velskrevet. Spesielt morsomt at forfatteren bytter mellom bokmål og nynorsk ettersom fortellerstemmen snakker dialekt eller ikke. Anbefales på det varmeste!

[/quote]

Å? da skal jeg låne den. Jeg gikk forbi den igår etter å ha lest på baksiden, men det du sier om fotellerstemmen er morsomt. Det må jeg sjekke.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no