Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Buller&Bång

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-06, 11:28   #1
Sulphur
Plæstic pusher
 
Sulphur sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 267
Sulphur er litt kulSulphur er litt kul
Standard

Buller&Bång

Jeg er en ReimaTec newbie.
Så jeg lurer på... Buller&Bång, er den ikke like god, siden den er billigere?

Sulphur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 11:51   #2
Hermine
From Gokk With Love
 
Hermine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Innlegg: 658
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Sv: Buller&Bång

Reimatec er vanntett, mens B&B kun er vanntett på utsatte steder som bak fra midjen og på knærne. B&B er også litt tykkere enn tec, men den er mere slitesterk. B&B har varmepute i rumpa på samme måte som de minste tec-dressene har.
Du kan lese om de forskjellige typene på www.reima.fi. Du finner en norsk side der. Her kan du laste ned katalogen deres: http://www.reima.fi/templates/reima/...ter0607_NO.pdf

__________________
-95 -97 -02
Hermine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 11:52   #3
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Buller&Bång

Den er annerledes.

ReimaTec er lettere og pustende. Buller&Bång er solidere.

Jeg har brukt mest Buller&Bång, siden ReimaTec ikke fantes da de eldste var små, og de neste barna har jo bare arvet. Det er den dressen jeg har likt best. Nå har jeg bare hatt én ReimaTec dress, men jeg ser for meg at til de eldre barna er Buller&Bång bedre. De sliter hardere på tøyet.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 19:32   #4
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Buller&Bång

Jeg syns Buller&Bång er altfor tung, ihvertfall til små barn.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 19:41   #5
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Buller&Bång

Buller og Bång og Reimatec er som de andre sier to vidt forskjellige dresser.

Vi har en Buller og Bång som fireåringen brukte i fjor vinter og som han skal bruke i vinter også når det blir kaldt.
Buller og Bång er den vinterdressen vi har vært mest fornøyd med. Den er tyngre enn Reimatec vinterdress, men den er veldig slitesterk og mitt inntrykk etter å ha prøvd forskjellige er at det er den som holder varmen best på iskalde vinterdager (minus 10 og nedover). Som vinterdress ved slapsevinter tror jeg ikke jeg ville valgt den. Her hos oss er Buller og Bång en super dress til eldstemann. Vi har mange iskalde dager om vinteren og ganske stabilt med snø. Ved aking på rompa på skare og hard bruk er den det beste vi har prøvd.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 19:58   #6
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.721
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Buller&Bång

Jeg har kjøpt Buller&Bång dress til femåringen i år og foreløpig ser den kjempefin ut.
Gleder meg til å se den i bruk.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 20:36   #7
Sulphur
Plæstic pusher
 
Sulphur sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 267
Sulphur er litt kulSulphur er litt kul
Standard

Sv: Buller&Bång

Okei, så da er det vel ingen dress for plaskvåte stavangervintre...
Holder vel kanskje med en vår/høst dress her, da? Med litt godt ulltøy under.

Sulphur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 20:51   #8
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Buller&Bång

Opprinnelig lagt inn av Sulphur, her.

Okei, så da er det vel ingen dress for plaskvåte stavangervintre...
Holder vel kanskje med en vår/høst dress her, da? Med litt godt ulltøy under.

Jeg har bodd mange år i Stavanger, og jeg ville nok ikke valgt Buller og Bång om vi fremdeles hadde bodd der.
I Stavanger tror jeg at jeg hadde satsa på en vår/høstdress med skikkelige ullklær under.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no