Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tør jeg bestille her?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-12, 22:21   #1
Nicki
Aktiv
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 173
Nicki har et hav av muligheter foran seg
Standard

Tør jeg bestille her?

Jeg har veldig lyst på noen nye joggesko, og har funnet et nettsted som selger billige Nike Free Run. Har noen erfaring eller handlet her tidligere?

http://www.nikefreerunoslo.com/

Nicki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 22:33   #2
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv
 
Barbarella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.561
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tør jeg bestille her?

At hele nettstedet virker å være kjørt gjennom Google oversetter, gjør i hvert fall meg skeptisk.

__________________
2001 - 2005 - 2007 - 2016
Barbarella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 22:39   #3
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Tør jeg bestille her?

Om du tar sjansen på å få fake sko (for det er det, med 99% sikkerhet) og ikke har muligheten til å returnere skoene om de ikke skulle passe, så kjør på.
En bekjent bestilte nettopp en Canada Goose-jakke fra en likende side. Jakka passa ikke og var dessuten i en helt annen farge enn den hun bestilte. Det var ikke, slik på siden du linker til, oppgitt noen adresse, telefonnummer e.l for å kontakte butikken. Hun skrev en mail og spurte hvor hun skulle returnere jakken. Null respons, hverken på den første eller de tre neste mailene. Så nå sitter hun der, med en fake jakke i bæsjegrønn farge til 1800 spenn.

Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 22:50   #4
Nicki
Aktiv
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 173
Nicki har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Tør jeg bestille her?

Opprinnelig lagt inn av Barbarella, her.

At hele nettstedet virker å være kjørt gjennom Google oversetter, gjør i hvert fall meg skeptisk.

ser det nå.. Blir nok ingen handel her.

Takk for svar

Nicki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 22:51   #5
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.808
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tør jeg bestille her?

Skeptisk.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 23:39   #6
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tør jeg bestille her?

Om noen bestiller på den siden etter å ha lest Kunden Instruksjon ( ) så håper jeg ikke de har forventninger om å få ekte varer

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 23:52   #7
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tør jeg bestille her?

Hehehe, domenet er registrert på en privatperson (Arlene Tracie) med en hotmailadresse, i Wolf Point, Montana.
Så hvis du faktisk får noe, må du antagelig betale moms på det.

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-12, 01:36   #8
Lissann
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 22
Lissann har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Tør jeg bestille her?

Hvis det er soksko.net så er disse falske!

Lissann er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-12, 10:37   #9
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tør jeg bestille her?

Opprinnelig lagt inn av Lissann, her.

Hvis det er soksko.net så er disse falske!

Ehh, det står i første innlegg hvilken side det gjelder...

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 14:34   #10
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tør jeg bestille her?

www.sko-rabatt.com er også tvilsomme, oppdaget jeg!

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 15:27   #11
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.864
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tør jeg bestille her?

Nei. Er nok bare fake Nike.
Det er mange andre lignende sider, http://www.dagbladet.no/2012/01/17/t...likk/19829624/

Sitat:

Felles for nettbutikkene er sterkt reduserte priser sammenlignet med originale Nike-sko, elendig norsk språk, tydelig oversatt via digitale oversettelsesprogram som Google Translate, og begrenset kontaktinformasjon, gjerne i form av uprofesjonelle e-postadresser.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no