Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Noen skikkelig kule "herresko" til dame?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-18, 20:03   #21
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen skikkelig kule "herresko" til dame?

Bianco modell Derby

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-18, 22:24   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen skikkelig kule "herresko" til dame?

Sånn her har jeg planer om å se ut.






Og fordi jeg ALDRI kommer til å holde ut en monokrom svart stil:



__________________


Sist redigert av Tallulah : 23-03-18 kl 22:38.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-18, 08:36   #23
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen skikkelig kule "herresko" til dame?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ikke sant?
https://www.cheaney.co.uk/ladies-c49

Disse er laget i UK ser det ut som. Randsydde sko som kan pusses opp hos Cheaney, de bruker seks uker på å renovere et par. Et par slike sko skal leve nesten evig med godt stell. Jeg har så lyst på et par. .

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-18, 20:22   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen skikkelig kule "herresko" til dame?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg endte opp med å bestille disse, for det ser ut som de har en relativt myk "sneakersåle":


Hm, fikk dem i dag, og de er litt trange. De er jo i skinn, men jeg er usikker på hvor mye de går seg ut, og hvor mye det egentlig er pent at de går seg ut. Men de hadde god såle, og pen fasong.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-18, 20:29   #25
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen skikkelig kule "herresko" til dame?

Trange sko er trange sko, uansett om det er skinn. Begrenset hvor mye de utvider seg, det skal ikke være nødvendig å «gå inn» sko. Gnagsår er vondt. Ville byttet til større.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-18, 20:36   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen skikkelig kule "herresko" til dame?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Trange sko er trange sko, uansett om det er skinn. Begrenset hvor mye de utvider seg, det skal ikke være nødvendig å «gå inn» sko. Gnagsår er vondt. Ville byttet til større.

Litt usikker på om det vil hjelpe, tror det er fasongen som passer foten min dårlig. 38 kommer til å bli for lange er jeg redd.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-18, 21:27   #27
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen skikkelig kule "herresko" til dame?

Jeg har sko som er fra samme merke (også herresko men med golfskomønster) de er litt for trange til foten min og har gått ut skuffende lite. De holder seg fint i fasongen, med andre ord. Litt for fint....

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-18, 21:35   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen skikkelig kule "herresko" til dame?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Jeg har sko som er fra samme merke (også herresko men med golfskomønster) de er litt for trange til foten min og har gått ut skuffende lite. De holder seg fint i fasongen, med andre ord. Litt for fint....

Takk for info. Ja, de virker å være av god kvalitet, og jeg tror om jeg greier å gå dem ut, så vil de ikke være like pene lenger. Så jeg lurer på om jeg skal bytte dem i en størrelse større, eller kjøpe et par andre sko. De var veldig elegante på foten!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-18, 21:37   #29
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen skikkelig kule "herresko" til dame?

Vurderer disse:

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-18, 20:40   #30
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen skikkelig kule "herresko" til dame?

Jeg liker at såle og sko er i samme farge og liker ikke tjukk såle så har shoppet disse på Zalando nå. Spent på om jeg vil trives i sånn type sko.

https://www.zalando.no/kiomi-snoresk...d-1b28803de47c

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-18, 20:57   #31
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen skikkelig kule "herresko" til dame?

Jeg angrer jo fortsatt for at jeg ikke kjøpte et par herresko som var litt høye i det aller mest fantastisk myke skinnet (både på utsiden og innsiden) - på din sko av alle steder. Nesten alle skinnskoene mine har "golfsko"-look, så jeg tenkte at jeg ikke trenger å handle de - men som sagt: Angrer rett som det er fortsatt.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-18, 21:19   #32
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen skikkelig kule "herresko" til dame?

Fine Gina!

Jeg bestemte meg for å beholde dem, og går litt med dem inne i ny og ne. Så får vi se. De er superlekre sammen med litt vide, korte bukser.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-18, 11:24   #33
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen skikkelig kule "herresko" til dame?

Shoeembassy <3
https://www.shoeembassy.com/woman/new-collection

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no