Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

[Kjøpehjelp] Trenings-bh

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-15, 14:05   #1
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.265
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

[Kjøpehjelp] Trenings-bh

Jeg valgte å legge den her i i steden for Motehjørnet. Vanskelig valg, altså.

Jeg trenger desperat nye trenings-bh'er. Men det er umulig å finne noen som virkelig liker. Jeg har to fra Freya Active som er uten spiler og som jeg liker godt, men det virker ikke som de lages lenger. Egentlig så ønsker jeg meg fler av dem. Puppene blir litt spisse, men det kan jeg leve med så lenge de ikke blir most inni hverandre.

Shock Absorber har jeg også, og de er forsåvidt gode på, men puppene blir most sammen til en diger dings foran, og jeg syns det er klamt og ubehagelig over lengre tid. Derfor ender jeg alltid opp med å ikke kjøpe en ny når jeg er ute for å prøve.

Hva er ditt beste tips til oss med litt å bære på. Jeg er str 65-70 H og desperat!

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-05-15, 14:06   #2
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.808
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Kjøpehjelp] Trenings-bh

Jeg kjøpte hos Change sist jeg kjøpte og den er jeg veldig fornøyd med. Brede stropper og tre hekter i ryggen. Jeg vet ikke hvor langt opp i størrelse de går, jeg har F og det var i hvert fall større enn det å få tak i.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-15, 14:10   #3
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.053
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Kjøpehjelp] Trenings-bh

http://www.treningstoy.no/overdeler/...ra-high-impact

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-15, 14:21   #4
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Kjøpehjelp] Trenings-bh

Eg har denne og er virkelig fornøgd. No er den på tilbud også ser eg! Eg bruke 80F men kunne med fordel gått ned til 75.

http://www.push-it.no/products/compr...mpact-purelime

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-15, 14:21   #5
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Kjøpehjelp] Trenings-bh

Det var visst den Jålebeinet også linka til Dog var mi lenke på salg

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-15, 14:28   #6
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.265
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: [Kjøpehjelp] Trenings-bh

Change er jeg villig til å prøve. Jeg er sånn passe fornøyd med kvaliteten på det jeg har kjøpt der av vanlig undertøy.

Hvordan er den i størrelsen, Jålebeinet? Normal?

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-05-15, 14:29   #7
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.265
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: [Kjøpehjelp] Trenings-bh

Jeg syns det er skummelt å kjøpe uten å prøve. Jeg bruker 65 i vanlige bh, men ser at alle trenings-bhene mine er 70.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-05-15, 14:33   #8
Annki
Englemamma
 
Annki sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.584
Annki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populær
Standard

Sv: [Kjøpehjelp] Trenings-bh

Jeg kjøpte denne sist og er veldig fornøyd!

__________________
1997 - 2009 - 2010 - 2013
Alltid elsket, aldri glemt...
Annki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-15, 15:23   #9
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Kjøpehjelp] Trenings-bh

Jeg bruker Glamorise trenings-BHer som jeg kjøper fra Ellos. De går i hvert fall opp til G. Godt fornøyd.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-15, 15:30   #10
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.053
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Kjøpehjelp] Trenings-bh

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Change er jeg villig til å prøve. Jeg er sånn passe fornøyd med kvaliteten på det jeg har kjøpt der av vanlig undertøy.

Hvordan er den i størrelsen, Jålebeinet? Normal?

Jeg har den med sensor, men de er like sånn ellers. Synes størrelsen er normal, både rundt ryggen og i cupen. Og den sitter godt på, uten noe som gnager.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-15, 16:52   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Kjøpehjelp] Trenings-bh

Opprinnelig lagt inn av Annki, her.

Jeg kjøpte denne sist og er veldig fornøyd!

De går jo ikke i nærheten av størrelsen HI trenger

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-15, 16:56   #12
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Kjøpehjelp] Trenings-bh

Jeg har en shock absorber sist og er veldig fornøyd med den. Men jeg tenker i hovedsak på om den holder brystene på plass eller ikke. Store bryster er vanskelig når man trener.

Denne har jeg
http://www.shockabsorber.co.uk/en/pr...imate-gym-bra/

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-15, 21:14   #13
Frøken Fjong
Superaktiv
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 474
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Sv: [Kjøpehjelp] Trenings-bh

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg har en shock absorber sist og er veldig fornøyd med den. Men jeg tenker i hovedsak på om den holder brystene på plass eller ikke. Store bryster er vanskelig når man trener.

Denne har jeg
http://www.shockabsorber.co.uk/en/pr...imate-gym-bra/

Ikke for å kuppe tråden, men bare lurer på om denne er ganske normal i størrelsen? Bruker mye Fantasie i vanlig bh og bikini - tror du størrelsene er sammenlignbare, hvis du kjenner til Fantasie?

Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-15, 21:58   #14
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Kjøpehjelp] Trenings-bh

Jeg bruker Shock Absorber Active Multi Sports Support og er kjempefornøyd. Den fins i str. 65 (hurra!) og ingen pupper skvises (ikke det at det er så mye å skvise her, da )

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-15, 22:36   #15
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.265
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: [Kjøpehjelp] Trenings-bh

Jeg har enda ikke prøvd en Shock Absorber som ikke gir meg monopupp. De sitter som støpt, da, det skal være sagt, men det er litt ubehagelig klamt oppi der.

Har bestilt en av den Jålebeinet anbefalte, så får vi se. Kanskje jeg bare skal kjøpe nye pupper.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-05-15, 22:46   #16
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Kjøpehjelp] Trenings-bh

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Jeg har enda ikke prøvd en Shock Absorber som ikke gir meg monopupp. De sitter som støpt, da, det skal være sagt, men det er litt ubehagelig klamt oppi der.

Har bestilt en av den Jålebeinet anbefalte, så får vi se. Kanskje jeg bare skal kjøpe nye pupper.

Den jeg har kan da umulig gi monopupp? Den er delt i to cuper, ett for hvert bryst.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-15, 22:55   #17
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.844
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Kjøpehjelp] Trenings-bh

Det finnes vel et utall varianter av shock absorber, ja. Jeg er veldig fornøyd (men befinner meg jo helt mot starten av alfabetet, så mitt mål er bare at det ikke skal se ut som jeg er 10 år i front).

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-15, 22:55   #18
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.265
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: [Kjøpehjelp] Trenings-bh

Opprinnelig lagt inn av Synnemor, her.

Den jeg har kan da umulig gi monopupp? Den er delt i to cuper, ett for hvert bryst.

Å, jo da - kanskje jeg har magiske pupper? Det er et eller annet med designen som ikke funker, i alle fall, for den greia i midten går ikke inn mellom mine pupper. Jeg lover å ikke legge inn bildebevis.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-05-15, 22:56   #19
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.265
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: [Kjøpehjelp] Trenings-bh

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Det finnes vel et utall varianter av shock absorber, ja. Jeg er veldig fornøyd (men befinner meg jo helt mot starten av alfabetet, så mitt mål er bare at det ikke skal se ut som jeg er 10 år i front).

Jepp, og det er bare noen modeller som er laget for de største bokstavene, tror jeg.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-06-15, 12:57   #20
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.265
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: [Kjøpehjelp] Trenings-bh

Nå har jeg kjøpt og prøvd PureLime og den funker ikke, og så klarer jeg ikke bli klok på hvorfor. Den er for liten i cupen, i alle fall, og for lav, og så mistenker jeg at den har for lite hold til å løpe med, for det disser gruelig. Jeg fikk skikkelig monopupp, i alle fall, selv om volumet var ok, og den gikk ikke langt nok opp foran, dessverre. Jeg er i tenkeboksen på om jeg skal sende den tilbake og prøve en størrelse større eller om jeg skal gi opp modellen.

Og må lete videre etter noe som passer.

Akkurat nå vurderer jeg nye pupper i steden.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no