Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Firma som vasker og oljer tregulv? (Stavangerregionen)

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-13, 14:18   #1
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Firma som vasker og oljer tregulv? (Stavangerregionen)

Har dere noen tips?

Skulle gjerne gjort det selv, men ryggen nekter. Har ringt rundt til de jeg kunne tenkt meg ville gjort det, men ingen som utfører den type arbeid.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-13, 19:22   #2
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Firma som vasker og oljer tregulv? (Stavangerregionen)

Dytter litt. Jeg skjønner jo at det er et både sært og smalt tema, men jeg ringer malerfirmaer og gulvslipere og hvavetdu og ingen gjør det eller kjenner noen. Det må da være noen der ute som har oljet gulv ?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-13, 20:44   #3
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Firma som vasker og oljer tregulv? (Stavangerregionen)

Vi har brukt parkettsliperi, og disse sier jo at de gjør sånt?
http://sandnesparkettsliperi.no

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-13, 21:04   #4
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Firma som vasker og oljer tregulv? (Stavangerregionen)

Det så lovende ut. Tusen takk

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-14, 09:12   #5
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Firma som vasker og oljer tregulv? (Stavangerregionen)

Jaja, jeg kan jo oppdatere. Bestilte sliping og oljing hos firmaet over. De dukket ikke opp til avtalt dag og tid. De tok ikke telefonen og svarte ikke på sms. De ringte meg imidlertid to dager etterpå og lurte på om nøkkelen lå ute eller ikke... Ehh...

Da hadde jeg utsatt innflyttingen en uke for at gulvet skulle få tid til å tørke og herde før flyttefolkene skulle trampe over alt, og jeg var rimelig irritert. Anbefalt herdetid før feks innflytting er 10 dager, og jeg var ikke i humør til å la upålitelige folk få 13 000 kr av meg for å så muligens ødelegge det med bare 3 - 4 dagers herdetid.

Så - gulvet trenger fremdeles oljing og helst slipping, men det får bli som det blir med litt egeninnsats før sommerferietur.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no