Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Handle Starbucks-kaffe på nett?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-09, 09:37   #1
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.814
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Handle Starbucks-kaffe på nett?

Er det noen som vet om det går an å handle Starbucks kaffe på nett, eller om man må oppsøke en butikk? Disse butikkene finnes vel ikke i Norge, så da blir det vanskelig å få tak i denne gode kaffen da.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 09:43   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.691
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Handle starbucks kaffe på nett?

Men starbuckskaffe? Synes du den er så fantastisk?
Jeg vet om masser av kaffesmaker som er way bedre enn starbucks.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 09:47   #3
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Handle starbucks kaffe på nett?

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Er det noen som vet om det går an å handle Starbucks kaffe på nett, eller om man må oppsøke en butikk? Disse butikkene finnes vel ikke i Norge, så da blir det vanskelig å få tak i denne gode kaffen da.

De har et par typer iskaffe på De Luca.

  Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 09:47   #4
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.814
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Handle starbucks kaffe på nett?

Jeg liker Starbucks ja, men har du tips om bedre kaffesorter (både til espresso og til vanlig trakter), så blir jeg veldig glad for tips! Mannen jobber noen dager i Oslo hver uke, så hvis det kan handles der er det fint.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 09:50   #5
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.691
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Handle starbucks kaffe på nett?

Selv elsker jeg "monsooned malabar" - Den er rund i smaken, med litt søte ettertoner. Kjempegod.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 09:51   #6
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.814
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Handle starbucks kaffe på nett?

Og den får man kjøpt hvor? Og passer til hva slags type kaffe? Den høres veldig god ut.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 09:57   #7
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.691
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Handle starbucks kaffe på nett?

Jeg bruker den til presskanne. Ingen espressokaffe nei.
Jeg vil anta at Starbucks bruker italiensbrent espresso. (I norge selges vel mest italienskbrent og franskbrent)

Jeg har prøvd "gul santos" (tror jeg det var) som espresso også - For min del er italiensk den jeg liker best. Mest smak på den synes jeg iallefall...

Cluet med espressokaffe, er vel at bønnene skal være espressobrent.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 12:40   #8
Tonjemor
Forvirret
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 642
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Sv: Handle Starbucks-kaffe på nett?

Moosnon Malabar er kjempegod, passer både til vanlig trakter og presskanne. Jeg syns også den er god i espressodrikker.
Columbia Supreme er også en veldig god blanding, litt ettersmak av røyk. Passer godt etter en god middag.
Ellers så er italienskbrent og fransk kontinental gode "all-roud" kaffetyper. Italienskbrent er litt kraftigere i smaken.
Kaffebrenneriet sin espressoblanding er jeg veldig fornøyd med. Husets espresso heter vel den.

Vi handler kaffe på kaffebrenneriet, Stockfleths og Black Cat i grensen. Black Cat har en blanding som heter 50/50. Halvt av italineskbrent og halvt franskbrent. Denne syns jeg er perfekt!

__________________
Du greier ikke å fly med en sopelim av ren og skjær vilje....
Tonjemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 12:49   #9
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Handle Starbucks-kaffe på nett?

ICA har monsooned Malabar, både i hele bønner og malt.

  Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 14:12   #10
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.814
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Handle Starbucks-kaffe på nett?

Takk for svar folkens, da skal jeg prøve å utvide repertoaret litt.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 20:37   #11
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.144
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Handle Starbucks-kaffe på nett?

En kollega handler på e-bay og får sendt det hit.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 21:27   #12
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Handle Starbucks-kaffe på nett?

eBay? Hva er det?

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no