Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-07, 14:03   #221
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.615
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Eg synes ikkje det er morsomt når Mim legg mykje tid, arbeid og kjensler i å legge ut oppskrifter og gode tips, for så å bli gjort narr av. Eg synes det er kjempetrist. Eg synes Mim er tøff og herleg som fortsetter med det, ikkje på grunn av - men på tross av syrlege kommentarar og skuldingar om å vere bedrevitande og arrogant.

Tror neppe det er oppskriftene og tipsene som er bakgrunn for beskyldningene om arroganse. Tror nok heller det er de morsomme kommentarene om folk som bruker ferdigmat.

Hun bruker en tøff tone i sine innlegg, sier ofte ting rett ut, gjerne med sarkastisk undertone (noe jeg stort sett har stor sans for), og får derfor ofte det samme tilbake. Det er en hårfin balansegang der, mellom spøk og trakassering. Noe som blir tatt opp som spøk fra en person kunne lett ha blitt tatt riktig ille opp dersom akkurat det samme kom fra "feil" person. Og alle kan trå feil av og til. Personlig har jeg veldig tykk hud og mye selvironi, og har ofte trådd kraftig feil ved å anta at andre tåler like mye som meg. Det er ikke alltid lett å vite hvor andres ømme punkt sitter.

En spøk er bare morsom så lenge den som utsettes for den også synes det. Når den sårer er den ikke morsom lenger. Uansett hvordan det var ment i utgangspunktet. Hvis det viser seg at spøken har såret uten at man mente det, ber man om unnskyldning i stedet for å fortsette å forsvare den. Og på den annen side; har man blitt såret men får forklart at det ikke var ondskapsfullt ment, og får en unnskyldning, så godtar man det, da fortsetter man ikke med videre anklager om at det var tilsiktet.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 31-01-07 kl 14:09.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 14:06   #222
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Tullball.

Skal jeg være en mistenkt nå? Å ikke bli trodd på at jeg faktisk mener det jeg sier?
Ja, ja.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 14:08   #223
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.213
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Dette er en personlig greie, og både Line* og Mim har spart på noen lange tær fra flere tidligere diskusjoner. Begrave stridsøks? Fredspipe? Våpenhvile?

Eller finne seg en gjørmepøl og ta en skikkelig nevekamp? :ser for meg filmscene der kvinnene tar en skikkelig slåsskamp og så går ut fra kamparenaen med armene om skuldrene på hverandre og går og tar seg en øl:

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 14:09   #224
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.890
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Eller finne seg en gjørmepøl og ta en skikkelig nevekamp? :ser for meg filmscene der kvinnene tar en skikkelig slåsskamp og så går ut fra kamparenaen med armene om skuldrene på hverandre og går og tar seg en øl:

Ja! Ja! Men bare hvis jeg får se på! :voyeur:

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 14:09   #225
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.846
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Eller finne seg en gjørmepøl og ta en skikkelig nevekamp? :ser for meg filmscene der kvinnene tar en skikkelig slåsskamp og så går ut fra kamparenaen med armene om skuldrene på hverandre og går og tar seg en øl:

Du er en romantiker du.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 14:12   #226
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg har kjent etter, det har gått et døgn og jeg synes ikke det er morsomt. Ettersom dette kommer fra deg, så oppfatter jeg det som et direkte angrep på meg, og da blir jeg lei meg, særlig når flere henger seg på.

Dette bør du da kanskje legge deg disse dine egne ord på minnet til en senere anledning, Mim, når du selv føler deg fristet til å komme med sarkastiske spydigheter i andre tråder

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 14:13   #227
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Sikker på at Telemarkbataljonen er noen racere på gjørmebryting.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 14:16   #228
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.798
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Jeg oppfattet heller ikke denne tråden som noe annet enn en middagsanbefaling, men det er nok fordi jeg ikke har fått med meg at det er en forhistorie her.

Jeg har sendt en pm til Mim for å oppklare endel ting. Jeg synes det er leit at hun blir lei seg, særlig fordi jeg setter stor pris på arbeidet hun gjør.

Problemet med et skriftlig forum er vel rett og slett at den ene parten spøker, blir fyrt oppunder og fortsetter spøken uten å skjønne at det faktisk sårer.
Jeg er lei meg for at jeg har såret noen, og ber gjerne om unnskyldning for det.

-og siden jeg ikke har fått med meg at det er noe mer mellom Line* og Mim enn det som kommer frem her, så ser jeg ikke problemet med denne tråden.
Men meg om det.

Poenget mitt var hvertfall; jeg diskuterte i en tråd hvor jeg følte at mine evner som kokk ble satt veldig på prøve.
Det er knappest noen hemmelighet at jeg ikke er noen Gud på kjøkkenet, men jeg prøver.
At jeg følte meg som en dust ved middagsbordet i går på bakgrunn av denne tråden, kan vel også være med på å gi meg et dytt i riktig retning.

:åppklarer:

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 14:21   #229
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.166
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Dette bør du da kanskje legge deg disse dine egne ord på minnet til en senere anledning, Mim, når du selv føler deg fristet til å komme med sarkastiske spydigheter i andre tråder

Det er hverken særlig hyggelig eller konstruktivt å si sånt som direkte svar til noen når de forteller at de er lei seg.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 14:28   #230
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Poenget mitt var hvertfall; jeg diskuterte i en tråd hvor jeg følte at mine evner som kokk ble satt veldig på prøve.
Det er knappest noen hemmelighet at jeg ikke er noen Gud på kjøkkenet, men jeg prøver.
At jeg følte meg som en dust ved middagsbordet i går på bakgrunn av denne tråden, kan vel også være med på å gi meg et dytt i riktig retning.

Det er jo synd om du føler det sånn, for det er jo så unødvendig? Hvorfor i alle dager skal man føle seg dum fordi andre, som har brukt masse tid på en ferdighet, er flinkere?

Å bli lei seg fordi Mim er mye flinkere til å lage mat er i min bok som å bli lei seg for at Arve Tellefsen er flinkere til å spille fiolin. De har jo øvd seg, og det gidder ikke jeg.

For eksempel så slår jeg alle dere i Tetris. Håper dere føler presset nå.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 14:28   #231
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.890
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

For eksempel så slår jeg alle dere i Tetris. Håper dere føler presset nå.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 14:29   #232
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

For eksempel så slår jeg alle dere i Tetris. Håper dere føler presset nå.

Kaller du meg en dårlig mor?

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 14:31   #233
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Kaller du meg en dårlig mor?

Nei! Det er hun som er dårlig mor! Tenk å bruke tiden sin på å bli mester i Tetris i stedet for å tilbringe kvalitetstid med barna!




__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 14:35   #234
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.166
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

For eksempel så slår jeg alle dere i Tetris. Håper dere føler presset nå.

Hvor mye vedder du?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 14:38   #235
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Nei! Det er hun som er dårlig mor! Tenk å bruke tiden sin på å bli mester i Tetris i stedet for å tilbringe kvalitetstid med barna!

Jeg skal si deg det jeg at barnet mitt er fargeblindt! Hvordan kan du le av det? Vi prøver å få vesle Pode til å skille mellom de røde og grønne brikkene sånn at han ikke skal ta feil i lyskryssene og kanskje dø! Vi spiller Tetris med sorg i hjertet.


__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.

Sist redigert av Esme : 31-01-07 kl 14:43. Årsak: Glemte tullesmiley
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 14:39   #236
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.798
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Å bli lei seg fordi Mim er mye flinkere til å lage mat er i min bok som å bli lei seg for at Arve Tellefsen er flinkere til å spille fiolin. De har jo øvd seg, og det gidder ikke jeg.

Da misforsto du budskapet mitt.
Jeg følte meg selvsagt ikke dust fordi Mim er flinkere enn meg, men fordi jeg har et oppriktig ønske om å lage mer mat fra bunnen - men har ikke fått det til enda. Stor forskjell, faktisk.

En annen ting. På et forum som dette synes jeg det er helt greit å harselere og spøke med andre, også hvis de blir sinte. Man forventer og ønsker en reaksjon når man provoserer i et innlegg og hvilken reaksjon er bedre enn sinne?
Men når en person åpenbart blir lei seg, synes man skal jekke det ned, be om unnskyldning og innse at det er mennesker man kommuniserer med. :snusfornuftig:

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 14:40   #237
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.166
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Jeg skal si deg det jeg at barnet mitt er fargeblindt!

Et tankekors at det sikkert er fordi du spilte Tetris i svangerskapet. Jeg greide å kutte ut i den tiden, jeg. Jeg syntes mitt barns fargesyn var verdt det offeret. Det var jo tross alt bare snakk om noen måneder. Men vi er jo alle forskjellige.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 14:43   #238
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Et tankekors at det sikkert er fordi du spilte Tetris i svangerskapet. Jeg greide å kutte ut i den tiden, jeg. Jeg syntes mitt barns fargesyn var verdt det offeret. Det var jo tross alt bare snakk om noen måneder. Men vi er jo alle forskjellige.

Så flink du var Skilpadda. Ikke alle som klarer slike prioriteringer.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 14:43   #239
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Da misforsto du budskapet mitt.
Jeg følte meg selvsagt ikke dust fordi Mim er flinkere enn meg, men fordi jeg har et oppriktig ønske om å lage mer mat fra bunnen - men har ikke fått det til enda. Stor forskjell, faktisk.

En annen ting. På et forum som dette synes jeg det er helt greit å harselere og spøke med andre, også hvis de blir sinte. Man forventer og ønsker en reaksjon når man provoserer i et innlegg og hvilken reaksjon er bedre enn sinne?
Men når en person åpenbart blir lei seg, synes man skal jekke det ned, be om unnskyldning og innse at det er mennesker man kommuniserer med. :snusfornuftig:


Ok, skjønner hva du mener.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 14:49   #240
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg syntes mitt barns fargesyn var verdt det offeret. Det var jo tross alt bare snakk om noen måneder. Men vi er jo alle forskjellige.

Jeg prøvde, men fikk det ikke til. Dessuten mente legen min at jeg ble mindre stresset av å spille litt enn kutte helt ut. Men det var da fint for deg superperfekta at du klarte det. Det er ikke alle som klarer å være superperfekte nemlig, og dessuten er det som er bra for meg, bra for babyen også. Den meningen liker jeg godt nemlig, for det gjør at jeg ikke trenger å stå til rette for Tetrisspillingen min.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, toro


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no